Jump to content
IGNORED

1.8T rozrząd INA made in china?


Recommended Posts

Posted

Witam. Jutro jadę na wymianę rozrządu i chce mieć pewność, że wszystko jest ok. Przyszedł zestaw INA (rolka, napinacz i pasek), pompa wody HEPU.

Na rolce widnieje napis China i Litens, natomiast na łożysku tylko Litens. Napinacz również Litens made in China oraz pasek INA made in PL. Czy wszystko jest ok? Jaki przebieg mogę zrobić na takim rozrządzie?

Fotki: https://drive.google.com/open?id=1srEYAhI1uAvVtdFrUV4VaqqHAYPaszYR

Rozrząd zamawiany z Center Car. Z góry dzięki i proszę o wyrozumiałość (pierwszy rozrząd w życiu).

Posted

Teraz wszystko robi się w Chinach, bez obaw

Posted

Normalka, zakładaj.

 

Posted

Ok dzięki.

Posted

W zestawach INA a właściwie SCHAEFFLER GRUPPE znajdziesz produkty z ok. 50 fabryk na całym świecie.

A do tego biorą jeszcze od innych miedzy innymi LITENS AUTOMOTIVE GROUP.

Zawartość zależy od miejsca kompletowania/pakowania zestawu i na jaki rynek będzie skierowana.

Ale podobno nie powinno to mieć wpływu na jakość produktów.

 

 

Posted

Mam ten sam zestaw tylko pasek CONTI i jest spoko

Posted
8 godzin temu, wrestling1000 napisał:

Mam ten sam zestaw tylko pasek CONTI i jest spoko

W zestawie KIT INA masz pasek Conti ?.

Zwykle INA zamawiała paski w Conti ale na pasku było oznaczenie tylko INA i kraj produkcji zwykle GERMANY lub UK.

Ciekawi mnie pasek INA PL czyżby od GATESA ?. Conti chyba w Polsce nie ma fabryki pasków ?.

Posted

Ile zapłaciłeś za kompletny rozrząd?

Posted

dokładnie jak koledzy wyżej, te zestawy to zbiorowisko części różnych producentów, na uspokojenie Litens robi też ori napinacze:

napinacz.jpg

Posted

Pasek ina prawdopodobnie będzie dzwieczal

Wysłane z mojego ZTE Blade A452 przy użyciu Tapatalka

Posted
10 godzin temu, Piotr Korkosz napisał:

Pasek ina prawdopodobnie będzie dzwieczał
 

Jak od Conti to rzeczywiście były takie efekty ale w paskach z zębami trapezowymi efekt szumu przy dużych prędkościach obrotowych wyeliminowano poprzez odpowiednią rowkowaną konstrukcję wierzchniej warstwy zęba.

Ciekawe czy ktoś ostatnio montował INA i jak tam z szumem.

Zawsze używałem pasków Conti klinowych i wielorowkowych a do rozrządu Gatesa ale trzeba być otwartym na działania producentów w kierunku poprawienia jakości.

  • 1 month later...
Posted

Nie polecam tego rozrzadu mialem problem z paskiem dochodzily z niego dziwne dzwieki.. decyzja zmiana na contitech i cisza... pozdrawiam

  • 1 year later...
Posted

Witam!

Jestem przed wyborem rozrządu do swojego 1.8t bfb. Pompa na pewno Hepu, resztę chciałem wziąć INA, ale te napisy Made In China trochę mnie zniechęcają, czy mam słuszne obawy?  A może dla świętego spokoju pasek  Gates, a resztę INA?

pozdrawiam

Posted

Daj sobie spokój z tym dziadostwem. Kup rolki i napinacz snr, a pasek conti albo dayco oraz pompa hepu.

  • Upvote 1
Posted
1 godzinę temu, przem8 napisał:

Daj sobie spokój z tym dziadostwem. Kup rolki i napinacz snr, a pasek conti albo dayco oraz pompa hepu.

Najpewniej najlepsze obecnie rozwiązanie. Czy pasek SNR może zostać? 

Posted
56 minut temu, franc321 napisał:

Czy pasek SNR może zostać? 

Spotkałem się z info, że dla snr paski robi dayco więc jak najbardziej ok.

Posted

a tak btw...jakiego producenta rozrząd szedł na pierwszy montaż w audi? Już nawet nie mówię konkretnie o 1.8t

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...