przem8 Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Opublikowano 4 Sierpnia 2018 (edytowane) Godzinę temu, ziomal-84 napisał: Prosze o ocene logów: Wtryski zaczynają pętlić od 6tys. i turbo ospale wstaje i potem przeładowuje. Nie wiem czy wina programu ale pasuje zajrzeć do przewodów od n75, ewentualnie go podmienić na inny. Jeśli chcesz kręcić silnik prawie do odcinki to pomyśl o zmianie wtryskiwaczy na większe albo poprawka programu. Edytowane 4 Sierpnia 2018 przez przem8
franc321 Opublikowano 12 Lipca 2021 Autor Opublikowano 12 Lipca 2021 (edytowane) Witam! Od jakiegoś czasu odnoszę wrażenie, że 1,8t w mojej a4 tak jakby nie miał mocy. Dzisiaj zrobiłem logi, wydaję mi się, że turbo jakoś późno wstaje, czuję to podczas jazdy jak i widać po logach, ale może tak ma być... Może ktoś rzucić fachowym okiem? Opis autka w pierwszym poście. Nieraz, choć rzadko pojawia się efekt "źrebaka" przy odpuszczaniu gazu, DV wymieniałem jakieś 1.5 roku temu z ASO, ale też go sprawdziłem ręczną pompką podciśnieniową, wydaje mi się że jest sprawny, filmik. Nieraz też czuć szarpnięcie podczas wciśnięcia gazu, nie zarejestrowałem czy tylko na lpg. Brak błędów przed logowaniem. pb log 032 - statyczny log 002+033 - statyczny log 002+033 lpg log 032 - statyczny log 002+033 - statyczny log 002 + 033 log 115+118 log 003 + 020 Edytowane 12 Lipca 2021 przez franc321
pelonek1 Opublikowano 12 Lipca 2021 Opublikowano 12 Lipca 2021 (edytowane) LPG do regulacji bo w dolnym zakresie obrotów masz mocno bogato, górą znowu mocno ubogo. Turbo późno wstaje bo pewnie seryjny IC a auto jest po programie? EDIT: na jałowych też LPG nie jest dobrze wystrojone. Edytowane 12 Lipca 2021 przez pelonek1
franc321 Opublikowano 12 Lipca 2021 Autor Opublikowano 12 Lipca 2021 Jest dołożony drugi IC z BEXa oraz DP. Program robił poprzedni właściciel przy montażu LPG
pelonek1 Opublikowano 12 Lipca 2021 Opublikowano 12 Lipca 2021 (edytowane) Na pewno instalacja LPG do strojenia i to na już, korekty masz rozjechane od -25 do +25, odnośnie reszty to niech się mądrzejsi ode mnie wypowiedzą. Edytowane 12 Lipca 2021 przez pelonek1
franc321 Opublikowano 12 Lipca 2021 Autor Opublikowano 12 Lipca 2021 Dzięki Może to wina sondy? Raz na jakieś 4 - 5 miesiący pojawia się błąd: 16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow P0133 - 002 - Lower Limit Exceeded Gazownik twierdzi, że póki sonda działa nie warto jej wymieniać. Najgorsze w tym silniku od czasu kiedy posiadam a4 jest bardzo wolna reakcja na gaz w niskim zakresie obrotów (poniżej 2400). Nie mam porównania do innego 1.8t, ale w Micrze 1.2 żony jest lepsza reakcja na gaz przy 2tyś obrotów
przem8 Opublikowano 12 Lipca 2021 Opublikowano 12 Lipca 2021 (edytowane) Gaz to porażka, daj 3+20 na pb, bo na lpg stuka z dołu i ciekawe czy na benie będzie gorzej. Turbo wstaje powiedzmy normalnie jak na te upały. Sondę wymień, bo przy złapaniu tego błedu, nawet tymczasowego, potrafi nie wprowadzać korekt długoterminowych. Edytowane 12 Lipca 2021 przez przem8
franc321 Opublikowano 13 Lipca 2021 Autor Opublikowano 13 Lipca 2021 W takim razie w przyszłym tygodniu zamawiam sondę. benzyna dynamiczne 003 + 020 115 + 118 090 + 093 z lekko wciskanym gazem, a nie w podłogę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się