Skocz do zawartości
IGNOROWANY

a4b7 programowanie kluczyka ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam kiedys kupiłem to auto z dwoma kluczykami ,i w jednym z nich nie działa otwierania ani zamykanie z pilota  gdy naciskam na pilot pali sie lampka na czerwono ale żadnej reakcji podobno własciciel kiedys  wymieniał baterie czy taki kluczyk trzeba teraz zakodowac? jezeli tak to prosił bym o pomoc jak to zrobic pozdrawiam

Opublikowano

11w9ema.jpg

Opublikowano (edytowane)

dziekuje sprobuje ale czy te wszystke kroki mam robic tym niedzialajacym kluczem ? :) a mozesz powiedziec skad masz taka ksiazke?

Edytowane przez paradox2604
Opublikowano (edytowane)

Mozesz tez włożyć kluczyk w stacyjkę i przekręcić na zapłon i trzymać przycisk z otwarta kłodeczka przez około 3 sekundy. Wyjąc kluczyk i sprawdzic czy działa. A jak nie to kodowanie vagiem 

Edytowane przez bochenowski
Opublikowano

niestety nie dziala a czy programem i kablem delphi da sie to zrobic?

Opublikowano
6 godzin temu, paradox2604 napisał:

dziekuje sprobuje ale czy te wszystke kroki mam robic tym niedzialajacym kluczem ?

no a kurde jaki Ci nie działa? ja u siebie po wyjęciu baterii tak robie i zawsze działa. Delphi zrobisz.

Opublikowano (edytowane)

no nic nie reaguje  takim sposobem:kwasny: ,a wracajac do kabla czyli delphi da rade?jak tak to jak w programie delphi jest opcja adaptacji kluczyka ? nie musi byc vagowski np vcds?

Edytowane przez paradox2604
Opublikowano

ok sprawa wyglada nastepujaca probowalem programem delphi zaadaptowac pilot  ale podczas adaptacji w programie wyskakuje aby przytzymac przycisk otwierania az zacznie sia automatyczne  dopasowywanie(czy cos w tym stylu) ale jak tak trzymam ten przycisk nic sie nie zmienia w programie nie przeskakuje na kolejny krok  jak by nie lapalo sygnalu z pilota   ? czyli pilot do wymiany?

Opublikowano

..a posiada on w ogóle immo w środku ????

Opublikowano (edytowane)

A co ma immo do centralnego? 

Może wymień baterię sam bo kto wie ile pilot leżał i bateria padła. Po wymianie poprubuj jeszcze raz ze stacyjka i wciskaniem guzika.

Edytowane przez MaTeo85
Opublikowano

jak chcesz dodać przez delphi to musisz najpierw usunąć wszystkie piloty i potem dodawać po kolei.

Opublikowano (edytowane)

Jak bateria trzyma 3 V i dalej nie idzie pilota dopisać to po pierwsze sprawdź czy obydwa kluczyki mają taki sam numer, znajdziesz go tutaj : 

20170425_195934.jpg

Jeżeli tak to spróbuj go sprawdzić i dopisać zgodnie z instrukcją z tego filmiku:

:hi:

Jeżeli podczas sprawdzania centralka modułu komfortu nie zobaczy kluczyka to prawdopodobnie pilot jest uszkodzony i trzeba sobie kupić kluczyk  drugi z takim samym numerkiem i przypisać go do auta .

O ile dobrze pamiętam to w 2006 weszły nowe systemy kodowania immo i centralnego zamka i starsze kluczyki/piloty B6 i B7 2005 nie dadzą się zakodować do nowego sytemu :whistling:

 

P.S. Ja swoją kupiłem dziesięć latek temu osobiście jako dwulatka z niemieckiego salonu audi, dostałem od Helmuta komplet trzech kluczyków i w błogiej nieświadomości żyłem do ostatniej wiosny, kiedy to odwalił kitę pilot w użytkowanym kluczyku.

Sięgnąłem po zapasowy a tu zonk , kluczyki nie pasują , pochodzą  innego auta niż A4 :decayed:

Dobrze że wysrał się tylko pilot a nie pastylka immo i można było spokojnie poogarniać temat :D

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano (edytowane)

ok wymienilem baterie w pilocie i dalej nie reaguje numery  sprawdze pozniej bo zonka ma drugi pilot ale musza byc te same skoro odpala z jednego i drugiego,

Tobias co do delphi niby w programie widnieja 2 klucze i oprocz tego sa jeszcze 2 miejsca puste na przypisanie kolejnych gdy przypisuje w kolejnych to wlasnie nic sie nie dzieje  gdy chce go przypisac np. do drugiego klucz czyli pozycji 2 gdzie widnieje klucz wyskakuje komunikat ze obecny klucz zostanie skasowany jezeli przypisze w to miejsce kolejny ,wiec mysle ze nie trzeba kasowac wszystkich bo program sam automatycznie "zastepuje" sobie klucze ???? iczy w delphi da sie sprawdzic czy jest nadawany wogole sygnal z pilota poniewaz z tego co kojaze w vcds taka opcja byla po nacisnieciu na kluczyk w programie zmienialy sie cyferki .

Edytowane przez paradox2604
Opublikowano (edytowane)

ok sprawdzalem piloty na ktory numer mam patrzec bo nie wiem?

i jezeli chodzi o sygnal to jest tak w programie  kiedy naciskam w dzialajacym kluczu pokazuje mi dana wartosc  np.ktory klucz uzywam   i jaki przycisk naciskam a w tym nie dzialajacym caly czas  sa wartosci 0 czyli pilot zwalony?

Edytowane przez paradox2604
Opublikowano
1 godzinę temu, paradox2604 napisał:

ok sprawdzalem piloty na ktory numer mam patrzec bo nie wiem?

i jezeli chodzi o sygnal to jest tak w programie  kiedy naciskam w dzialajacym kluczu pokazuje mi dana wartosc  np.ktory klucz uzywam   i jaki przycisk naciskam a w tym nie dzialajacym caly czas  sa wartosci 0 czyli pilot zwalony?

Na zdjęciu które wrzuciłem widać numer mojego kluczyka : 8E0 837 220 K, poniżej jest częstotliwość na której się komunikuje z autem.

Jeżeli numery kluczyków są takie same i zachowują się tak jak opisałeś , to w tym  niedziałającym pilot jest uwalony :decayed:

 

Opublikowano

na  pilocie ktory nie dziala mam taki sam numer jak i ty czyli 8E0 837 220 K

a na tym ktory dziala mam numer 8E0 837 220 0 (ta ostatnia to chyba 0 lub D bo juz troche starte) czyli wychodzi na to ze piloty nie sa takie same?

Opublikowano (edytowane)

Podejrzewam że ten 8E0 837 220 K to ori kluczyk od tego auta , piloty z kluczyków z tym numerem mają to do siebie że kiedyś przychodzi dzień gdy po prostu ni stąd  ni z owąd odwalają kitę :P

A ten drugi to najprawdopodobniej  8E0 837 220 Q .  To  już nowsza , poprawiona wersja , którą ktoś dokupił jak dwa powyższe odwaliły kitę :decayed:

Czyli musisz szukać kluczyka ze sprawnym pilotem z końcówką Q lub w ostateczności K :whistling:

Ten z literką K działał w ogóle kiedyś jak posiadasz to auto ?

Tutaj masz Q w dobrej cenie , potwierdź tylko czy na pewno to Q i jest sprawny, jak tak to bież szybko puki jeszcze wisi ..... :hi::

http://allegro.pl/audi-a4-b7-kluczyk-pilot-8e0837220q-433mhz-i7176815618.html#thumb/3

 

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano (edytowane)

no wlasnie ten z Q(chyba to Q bo zamazane jest ze starosci) dziala ,a ten z K nie, jak go kupowalem to juz nie dzialal ale  nigdy tym sie nie interesowalem bo jezdze tylko na tym Q  sprawdzalem miernikiem sygnal tego niedzialajacego klucza niby pilot wysyla jakis tam sygnal pokazywalo,

PS jezeli kupie ten klucz to bedzie on pasowal do stacyjki ? i czy on ma immo  ktore trzeba bedzie jakos programowac?

Edytowane przez paradox2604
Opublikowano

jak kupisz nowy klucz to przełożyć z niego trzeba tylko elektronikę, obudowę ze swoim grotem oraz pastylką immo zostawiasz ze swojego starego klucza. Tak jest najprościej.

Opublikowano
W dniu 15.02.2018 o 11:12, piotrsob1 napisał:

Sięgnąłem po zapasowy a tu zonk , kluczyki nie pasują , pochodzą  innego auta niż A4

pogratulować Ci sprawdzenia kluczy przy kupnie auta.

 

W dniu 15.02.2018 o 12:17, paradox2604 napisał:

niby w programie widnieja 2 klucze i oprocz tego sa jeszcze 2 miejsca puste na przypisanie kolejnych gdy przypisuje w kolejnych

powinnieś skasować to stare klucze i przypisywać od zera.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...