Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] 235/45 R17


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Myślę o zakupie felg OZ 17X8 ET 35 i opon 235/45 R17, ale mam dylemat czy te oponki nie będą trochę za szerokie (kupa siana i nie chcę dać ciała).

Jeździ ktoś z Was na takim zestawie? Całe koło jest schowane w nadkolu? Nic nie trze i nie bije (przy maksymalnym skręcie)? OOOO jest dużo słabsze?

Dodam że zawias jest seryjny. A może oponki 225?

Opublikowano

Jezdziłem na 235/45/17 ale Et43 i zawias -20 mm..., przy skrecaniu obcierało po wewnetrznej stronie nadkola. Do felg 17" lepsza bedzie opona 225/45 i koniecznie zawias w dół bo bedzie smiesznie wygladało.

Opublikowano

Średnio śmiesznie, ja mam ori i nie płaczę. Jeżdżę często drogami na których duży prześwit ma znaczenie, stąd mój wybór. 235/45 może być, ale jeżeli kupujesz nowe opony a nie komplet, to weź 225.

Opublikowano

Pomyśl jednak nad 225/45 :wink4:

Opublikowano

235 to więcej gumy do toczenia , przy 110ps i tak szału nie ma , 225 będzie lżej dla auta :good:

Opublikowano

ja mam 235.45.17 na lato i tez jestem zdania, że auto mogło by być nieco niżej :wink4:

natomiast całkiem odbiegając od tematu głównego to 235 przy 110 ps to jak to mój kumpel określił widząc moje ogumienie, przewaga formy nad treścią :gwizdanie:

na 225 jeżdzą evo, ja nie wiem czy jest sens wydawać znacznie większą kase, no ale "Ty tu urządzisz.. " :decayed:

Opublikowano

i tak bez programu to bedziesz sie toczył a nie jechał... 235 za szerokie a i komofort jazdy sredni

Opublikowano

Balon :decayed:

Niech bierze 225/45

Opublikowano

Balon :decayed:

Niech bierze 225/45

:good:

Opublikowano

topor jezdzil tez na 235/45R17 i nic mu nie trze wiec to czy bedzie tarlo duzo zalezy od et felgi i szerokosci felgi oraz chyba od zawiasu ?

ps. jesli kupujesz nowe to bierz 225/45R17

Opublikowano

Też proponował bum 225/45 a u mnie jest 215/45/17 et 35i też ładnie się prezentuje.

Oponki nie wyglądają za wąsko a zawsze mniej do toczenia.225 jest najbardziej pospolity i co za tym idzie najtańszy. Jak bym miał jeszcze raz kupować 17 to został bym przy 215

Opublikowano

Ja mam 225/45 R17 ET 35, szerokość felgi 7,5" zawias -35mm i z przodu jest ok, z tyłu zdażyło sie że przy dużych obciążeniach na nierównościach opona dobijała-ocierała sie o nadkole, dlatego że felga jest prawie równo z nadkolem i przy takim obniżeniu potrzebne jest dość twarde zawieszenie-może u mnie sprężyny nie są już pierwszej młodości :wink4: Przy 235/45 może już mocniej przycierać ale pewny nie jestem no ale jeśli ori zawieszenie to nie powinno być problemu. Dodam że autko świetnie sie prezentuje z felami z ET 35 :naughty: Polecam zakładać felgi z najmniejszym możliwym Et,oczywiście wszystko w granicach rozsądku :)

Opublikowano

Popieram kolegów wyżej bierz 225/45/17 dobry wybór :hi:

Opublikowano

Mam 235/45 przy A6 i jakoś mi autko ciągnie :decayed:

Do A4 kupiłem właśnie Dunlop SP Sport :kox: 225/45 bo wszyscy mówili ze to najlepszy wybór, tylko ze ja mam B6 a to jest chyba róznica ale zdecydowanie polecam 225/45/17 Przy szerszych cięzko się wmieścić w nasze piękne polskie koleiny :gwizdanie:

Opublikowano

Też proponował bum 225/45 a u mnie jest 215/45/17 et 35i też ładnie się prezentuje.

Oponki nie wyglądają za wąsko a zawsze mniej do toczenia.225 jest najbardziej pospolity i co za tym idzie najtańszy. Jak bym miał jeszcze raz kupować 17 to został bym przy 215

Też mam u siebie 215 przy ET35 i jestem zadowolony :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...