Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 Avant RS-look - Czarna bestia - Stage 3 - 300 KM+


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witaj!

Zdecydowanie warto rozważyć porządnie wykonany custom wydech.

Mam sprawdzony namiar w Wawie. 

Prośba o kontakt na priv,

Pozdawiam

Opublikowano (edytowane)
W dniu 17.03.2018 o 22:06, bladzio1 napisał:

Zaciski poleciały na renowację do kolegi Dev a decyzja w sprawie ich koloru została podjęta. Będzie kolor czerwony RAL 3020. Mam nadzieję, że będę zadowolony...:D

Miał być RAL 3020 ale po namowie Deva jest 3002! Nie żałuje bo kolor prezentuje się za***iście. Tylne oczywiście są również zregenerowane i tak samo pomalowane ale nie chciało mi się już ich wyciągać do zdjęć.

zaciski.jpgzaciski_2.jpg

Edytowane przez bladzio1
Opublikowano

Obserwuje bardzo fajny i ciekawy temacik :naughty:

Opublikowano
Obserwuje bardzo fajny i ciekawy temacik :naughty:

Dzięki, staram się jak mogę. Powoli projekt zbliża się do końca. No chyba że ktoś zapoda coś ciekawego albo sam u kogoś podpatrzę...[emoji3]


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano (edytowane)

No i jedziemy wreszcie na montaż :banan:

B12ProKit_2.jpg

IMG_3834.JPG

Edytowane przez bladzio1
Opublikowano

W międzyczasie podsyłam zdjęcia jak wyglądają wspomniane wyżej przeze mnie obudowy lusterek a raczej folia którą były obklejone. Zadziwiająco łatwo dała się ona dalej zrywać i widać że klej nie trzymał zbyt dobrze. Nie chce mi się już zagłębiać w to czy folia była kiepska (3M) czy wraper popełnił błąd, czy powierzchnia słabo przygotowana... Nie ma to teraz większego znaczenia gdyż obudowy które kupiłem są b.dobrej jakości i pięknie prezentują się na aucie.obudowa1obudowa2

Opublikowano (edytowane)

Około dwa miesiące temu rozważałem montaż przelotowego wydechu z kwasówki. I wreszcie dziś a w zasadzie to już wczoraj nastał ten dzień kiedy moja fura dostała customowy wydech by Przemo-car.

Poniżej kilka zdjęć z realizacji. Filmu żadnego nie nagrałem i raczej nie zamierzam gdyż trzeba by mieć b.dobry sprzęt żeby oddał autentyczność dzwięku a ten jest naprawdę rewelacyjny.

IMG_4636.JPGIMG_4641.JPGIMG_4612.JPGIMG_4631.jpgIMG_4611.JPG

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez bladzio1
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Udało się wreszcie zamontować oryginalne listwy progowe S-Line.  Zgodnie z poradami zaczerpniętymi z forum przykleiłem je na oryginalną taśmę która na nich była oraz w kilku miejscach od dołu nałożyłem klej do luster/szyb. Z tego co widzę trzymają się dosyć dobrze więc mam nadzieję że tak też pozostanie...? Nie polecam zabierać się za ich montaż w pojedynkę. Muszą być do tego min. dwie osoby a i trzecia do podtrzymania w środkowej części też by nie zaszkodziła...

W połączeniu z obniżonym sportowym zawieszeniem dzięki tym listwom auto zyskało wizualnie bardzo dużo. Jak dla mnie efekt zamierzony został osiągnięty!!!

IMG_4519.JPGIMG_4520.JPG

IMG_4525.JPGIMG_4524.JPG

 

Edytowane przez bladzio1
Opublikowano

Wierzymy na słowo ale jakaś grubsza sesyjka też byłaby mile widziana ?

Opublikowano

tak jak kolega wyzej napisal. watek ciekawy czekam na foty :)

Opublikowano
W dniu 14.05.2018 o 20:56, qlimazz napisał:

Wierzymy na słowo ale jakaś grubsza sesyjka też byłaby mile widziana ?

 

W dniu 14.05.2018 o 21:32, b0ciaM napisał:

tak jak kolega wyzej napisal. watek ciekawy czekam na foty :)

Jasna sprawa panowie tylko czasu ciągle brak... Obiecuję, że foty już niedługo się pojawią bo projekt zbliża się do końca!

Opublikowano

Aktualnie samochód jest w trakcie wieloetapowej korekty lakieru przygotowującej go na nałożenie powłoki ceramicznej.

Opublikowano

ładne autko i musi się konkretnie odpychać. tyle mocy z 1.8 zajefajnie ?

Opublikowano (edytowane)

Z takim stosunkiem mocy do masy to pewnie seryjne S4 zostaje. 

Wrzuć jakiś filmik jak to idzie do 200.

Jaki jest koszt takiej hybrydy i czy trzeba oddawać swoje turbo?

Edytowane przez wampir
Opublikowano (edytowane)
W dniu 25.05.2018 o 10:42, Seikokilla napisał:

ładne autko i musi się konkretnie odpychać. tyle mocy z 1.8 zajefajnie ?

Dzięki. Odpycha się całkiem fajnie ale byłoby jeszcze lepiej gdyby to było quattro... Mimo to nie wiem czy jest w PL mocniejsze 1.8 TFSI...?

Edytowane przez bladzio1
Opublikowano
W dniu 31.05.2018 o 20:20, wampir napisał:

Z takim stosunkiem mocy do masy to pewnie seryjne S4 zostaje. 

Nie mierzyłem się ale wątpię gdyż seryjne S4 ma Quattro a ja niestety nie...

 

W dniu 31.05.2018 o 20:20, wampir napisał:

Wrzuć jakiś filmik jak to idzie do 200.

Nie bawię się w takie produkcje filmowe. Auto robiłem dla siebie i własnej przyjemności z jazdy. Nie zależy mi na biciu rekordów tym bardziej, że fura służy głównie jako auto rodzinne.

 

W dniu 31.05.2018 o 20:20, wampir napisał:

Jaki jest koszt takiej hybrydy i czy trzeba oddawać swoje turbo?

Ceny są zbliżone w całej PL - w tym przypadku w renomowanej podwarszawskiej firmie wyszło to 1800 PLN. Dostarczasz swoje turbo do przeróbki chociaż z tego co się dowiadywałem to są też firmy które mają takie hybrydy już gotowe na półce do sprzedaży.

Opublikowano (edytowane)

Twoje auto jest lzejsze od S4 B8 z racji mniejszego silnka. Nie ma też pewnie takiego wyposażenia jak typowe S4 oraz wiadomo nie ma Quattro czyli lżejsza (manulana) skrzynia biegów, brak wału i tylnego dyfra. Moim zdaniem z rolki będzie szybsze. Nie chodzi o nagrywanie rekordów tylko orientacyjnie osiągi. No nic trudno. pozdrawiam

Edytowane przez wampir
Opublikowano (edytowane)
W dniu 6.06.2018 o 00:02, wampir napisał:

Twoje auto jest lzejsze od S4 B8 z racji mniejszego silnka. Nie ma też pewnie takiego wyposażenia jak typowe S4 oraz wiadomo nie ma Quattro czyli lżejsza (manulana) skrzynia biegów, brak wału i tylnego dyfra. Moim zdaniem z rolki będzie szybsze.

W sumie to wszystko co napisałeś to prawda i ma to sens...może faktycznie mój by objechał S4:)

Edytowane przez bladzio1
Opublikowano (edytowane)
W dniu 22.04.2018 o 23:34, bladzio1 napisał:

No i jedziemy wreszcie na montaż :banan:

Co prawda nie mam żadnych zdjęć z samego montażu zawieszenia i ale wrzucam kilka zdjęć, które zrobiłem już po fakcie.

IMG_4603.JPGIMG_4616.JPG

IMG_4604.JPGIMG_4605.JPG

IMG_4606.JPG

IMG_4638.JPG

Edytowane przez bladzio1
Opublikowano

Dlaczego 2 końcowe puszki i Y-pipe są z czarnej blachy zamiast z kwasówki?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...