piter8706 Opublikowano 20 Lutego 2018 Opublikowano 20 Lutego 2018 (edytowane) Witam serdecznie jestem nowym użytkownikiem i prosze o wyrozumiałość. A mianowicie chodzi mi o opinie fachowców od lpg i prosze o ocene mojej regulacji instalacji .Mam instalacje stag 4 wtryskiwacze firmy hanna czerwone . na reduktorze ustawione cisnienie 1.5 i mnoznik po autokalibracji wychodzi 1.3 mapiki sie pokrywaja. Dodam ze auto chodzi dosc dobrze na lpg jest moc. Edytowane 20 Lutego 2018 przez piter8706 dodanie zdjęć
piter8706 Opublikowano 21 Lutego 2018 Autor Opublikowano 21 Lutego 2018 12 godzin temu, piter8706 napisał: Witam serdecznie jestem nowym użytkownikiem i prosze o wyrozumiałość. A mianowicie chodzi mi o opinie fachowców od lpg i prosze o ocene mojej regulacji instalacji .Mam instalacje stag 4 wtryskiwacze firmy hanna czerwone . na reduktorze ustawione cisnienie 1.5 i mnoznik po autokalibracji wychodzi 1.3 mapiki sie pokrywaja. Dodam ze auto chodzi dosc dobrze na lpg jest moc. Czy nikt tutaj nie jest wstanie udzielic odpowiedzi
przem8 Opublikowano 21 Lutego 2018 Opublikowano 21 Lutego 2018 Nie gorączkuj się chłopie i nie ten dział z lpg. Hany czerwone raczej za słabe na 1.8t. Co masz za reduktor?
piter8706 Opublikowano 21 Lutego 2018 Autor Opublikowano 21 Lutego 2018 24 minuty temu, przem8 napisał: Nie gorączkuj się chłopie i nie ten dział z lpg. Hany czerwone raczej za słabe na 1.8t. Co masz za reduktor? Dziekuje ze odpisales nie wiem jaki jest tamreduktor ciężki dostep zeby sprawdzic . Comozna by poprawic by bylo lepiej w tych wykresach mapki i odchylki
mszark Opublikowano 21 Lutego 2018 Opublikowano 21 Lutego 2018 (edytowane) Fachową poradę szybciej dostaniesz na forum lpg. Ja tam fachowcem nie jestem, ale ciśnienie powinno być bliżej 1bara, a mnożnik dążyć do 1. Jeśli po skasowaniu map, zrobiłeś dwa w miarę identyczne przejazdy (benzyna i gaz) i mapy tak wyglądają to można na tym jeździć. Wyższe ciśnienie i mnożnik pewnie za słabe wtryski, albo za małe dysze. Odchyłka na dolnym i górnym zakresie też ujdzie. Ale jak mówię, ktoś inny się przyczepi i powie, że można zrobić lepiej. Edytowane 21 Lutego 2018 przez mszark
piter8706 Opublikowano 21 Lutego 2018 Autor Opublikowano 21 Lutego 2018 (edytowane) 24 minuty temu, mszark napisał: Fachową poradę szybciej dostaniesz na forum lpg. Ja tam fachowcem nie jestem, ale ciśnienie powinno być bliżej 1bara, a mnożnik dążyć do 1. Jeśli po skasowaniu map, zrobiłeś dwa w miarę identyczne przejazdy (benzyna i gaz) i mapy tak wyglądają to można na tym jeździć. Wyższe ciśnienie i mnożnik pewnie za słabe wtryski, albo za małe dysze. Odchyłka na dolnym i górnym zakresie też ujdzie. Ale jak mówię, ktoś inny się przyczepi i powie, że można zrobić lepiej. Dziekuje za odpowiedz dzis po jeździe miejskiej wyglada u mnie tak jak na foto.Co mozna by poprawic bybylo lepiej . Edytowane 21 Lutego 2018 przez piter8706
mszark Opublikowano 21 Lutego 2018 Opublikowano 21 Lutego 2018 Na tych gratach wydaję mi się, że możesz obniżyć ciut mnożnik pomiędzy 2-4 ms, a od 13ms ciut zwiększyć. Albo zwiększyć ciśnienie tak by Ci mnożnik schodził do 1. Cytat z forum lpg: Cytuj Czerwone często już przy 130KM nie wyrabiają i trzeba strasznie dużo programowo nadrabiać. Także, albo zwiększ ciśnienie, albo żyłuj mnożnik, albo zmień wtryski na zielone.
piter8706 Opublikowano 21 Lutego 2018 Autor Opublikowano 21 Lutego 2018 35 minut temu, mszark napisał: Na tych gratach wydaję mi się, że możesz obniżyć ciut mnożnik pomiędzy 2-4 ms, a od 13ms ciut zwiększyć. Albo zwiększyć ciśnienie tak by Ci mnożnik schodził do 1. Cytat z forum lpg: Także, albo zwiększ ciśnienie, albo żyłuj mnożnik, albo zmień wtryski na zielone. Czyli od 2ms do 4ms zmniejszyc a od 13 ms zwiekszyc oile? Dzieki za odpowiedz
nusiek Opublikowano 21 Lutego 2018 Opublikowano 21 Lutego 2018 Silnik 1.8 Turbo nie lubi źle dobranej dawki LPG, a to nie jest zbyt piękne. Pierwsza sprawa Hany czerwone jak już ci pisali nie wyrabiają, najlepiej zmień na zielone, bo nie ma sensu go miażdżyć mnożnikiem czy ciśnieniem. 2 kwestia to jaki masz reduktor? Najlepiej daj zdjęcia z pod maski jak to wygląda. Kolejna kwestia że to że mapki się pokrywają nie znaczy że jest dobrze, ponieważ nie masz takiej pewności że mapa gazowa została zebrana pod tym samym obciążeniem co mapa benzynowa. Najlepiej wystroić to na korekty po VAG, jeśli masz dostęp do interfejsu. Kolejna sprawa mnożnik ma iść w miarę równo i spadać przy końcu jak najbliżej 1 a uciebie jak domnieniemam na wolnych obrotach to doszedłeś już do 2 i znowu spadek, tak być nie może. Jak dla mnie temperatura przełączania na 30-35 stopni bylo by lepiej
piter8706 Opublikowano 21 Lutego 2018 Autor Opublikowano 21 Lutego 2018 2 minuty temu, nusiek napisał: Silnik 1.8 Turbo nie lubi źle dobranej dawki LPG, a to nie jest zbyt piękne. Pierwsza sprawa Hany czerwone jak już ci pisali nie wyrabiają, najlepiej zmień na zielone, bo nie ma sensu go miażdżyć mnożnikiem czy ciśnieniem. 2 kwestia to jaki masz reduktor? Najlepiej daj zdjęcia z pod maski jak to wygląda. Kolejna kwestia że to że mapki się pokrywają nie znaczy że jest dobrze, ponieważ nie masz takiej pewności że mapa gazowa została zebrana pod tym samym obciążeniem co mapa benzynowa. Najlepiej wystroić to na korekty po VAG, jeśli masz dostęp do interfejsu. Kolejna sprawa mnożnik ma iść w miarę równo i spadać przy końcu jak najbliżej 1 a uciebie jak domnieniemam na wolnych obrotach to doszedłeś już do 2 i znowu spadek, tak być nie może. Jak dla mnie temperatura przełączania na 30-35 stopni bylo by lepiej Dziekuje za odpowiedz nie mam obecnie tyle kasy by kupic hany zielone ale napewno kupie i zmienie. Co do tych obecnych czerwonych mozna by cos poprawic? Zeby odchylka byla dobra i mapkisie pokrywaly. Co do malek zbierane na tych samych trasach i z tym samym obciazeniem. Comozna bylo by poprawic na tych hanach czerwonych. Z góry Dziekuje
nusiek Opublikowano 21 Lutego 2018 Opublikowano 21 Lutego 2018 Cięzko powiedzieć napewno musisz poprawić tą mapę, bo tak być nie może, wrzuć fotkę z pod maski jak przewody czy nie są za długie i będziemy mysleć
piter8706 Opublikowano 21 Lutego 2018 Autor Opublikowano 21 Lutego 2018 (edytowane) 6 minut temu, nusiek napisał: Cięzko powiedzieć napewno musisz poprawić tą mapę, bo tak być nie może, wrzuć fotkę z pod maski jak przewody czy nie są za długie i będziemy mysleć Dziekuje za odpowiedź.Dlaczego mam poprawiac mape skoro zostala zebrana w tych samych warunkach i z tym samym obciążeniem. Co do wezy to maja po 12 cm kazdy. Edytowane 21 Lutego 2018 przez piter8706
piter8706 Opublikowano 21 Lutego 2018 Autor Opublikowano 21 Lutego 2018 6 minut temu, piter8706 napisał: Dziekuje za odpowiedź.Dlaczego mam poprawiac mape skoro zostala zebrana w tych samych warunkach i z tym samym obciążeniem. Co do wezy to maja po 12 cm kazdy. Co do węży nie mialo w mojm przypadku znaczenia czy zalozylem 7 cm czy 12 jak teraz mam .
piter8706 Opublikowano 21 Lutego 2018 Autor Opublikowano 21 Lutego 2018 Dodam jeszcze ze na tych ustawieniach co mam teraz auto chodzi dobrze plynnie i jest moc . Obecnie chodzi o100% lepiej jak po ostatniej regulacji u gazownika. Ale jesli mozna cos jeszcze poprawic to będę bardzo wdzięczny za pomoc
Emejcz Opublikowano 21 Lutego 2018 Opublikowano 21 Lutego 2018 Zaczynasz od d*py strony tak powiem. Po pierwsze przeczytaj instrukcję regulacji staga i po drugie przeczytaj instrukcje regulacji staga. Mnożnik może mieć dużą rozbieżność sam w sobie, ale kwestia tego czy pętli czy nie. Tu trzeba pokorygować cisnieniem/dyszami. Ciśnienie bazowo NA MOCNO ROZGRZANYM powinno być między 1 a 1.3 bar. Przy dobrze ustawionym cisnieniu trzeba sprawdzić jak wygląda mnożnik i to czego nikt tu nie wspomina, a jest bardzo ważne - czasy między PB/PB a PB/LPG nie powinny się różnić o więcej niż 0.2 ms, a pewnie się różnią. Sam mnożnik wygląda jak mount everest, powinien być płynnie wyprofilowany i zamykać się mniej więcej w przedziale 1.4-0.8.
piter8706 Opublikowano 21 Lutego 2018 Autor Opublikowano 21 Lutego 2018 1 godzinę temu, Emejcz napisał: Zaczynasz od d*py strony tak powiem. Po pierwsze przeczytaj instrukcję regulacji staga i po drugie przeczytaj instrukcje regulacji staga. Mnożnik może mieć dużą rozbieżność sam w sobie, ale kwestia tego czy pętli czy nie. Tu trzeba pokorygować cisnieniem/dyszami. Ciśnienie bazowo NA MOCNO ROZGRZANYM powinno być między 1 a 1.3 bar. Przy dobrze ustawionym cisnieniu trzeba sprawdzić jak wygląda mnożnik i to czego nikt tu nie wspomina, a jest bardzo ważne - czasy między PB/PB a PB/LPG nie powinny się różnić o więcej niż 0.2 ms, a pewnie się różnią. Sam mnożnik wygląda jak mount everest, powinien być płynnie wyprofilowany i zamykać się mniej więcej w przedziale 1.4-0.8. Emejsz dziekuje za rade moze pomozesz mi uregulować . skasowalem mapki od nowa cisnienie podnioslem do 1.55 bara mnoznik mam na 13poczatek koniec konczy sie na 1 co dalej mam robic . dysz nie mam wogule .dziekuje i prosze o ponoc
piter8706 Opublikowano 21 Lutego 2018 Autor Opublikowano 21 Lutego 2018 Poszedlem za rada kolegi Emejsz i oto wyniki pytanie co dalej zeby to bylo dobrze. Dziekuje wam za kazda pomoc(
piter8706 Opublikowano 21 Lutego 2018 Autor Opublikowano 21 Lutego 2018 Odchylka wyglada tak. Pytanie co dalej?
mszark Opublikowano 21 Lutego 2018 Opublikowano 21 Lutego 2018 Operuj mnożnikiem aby wyprostować odchyłke jak najbliżej 0. Nikt Ci dokładnie nie powie o ile, ale widzisz po wykresie gdzie jest za mało i za dużo.
piter8706 Opublikowano 21 Lutego 2018 Autor Opublikowano 21 Lutego 2018 6 minut temu, mszark napisał: Operuj mnożnikiem aby wyprostować odchyłke jak najbliżej 0. Nikt Ci dokładnie nie powie o ile, ale widzisz po wykresie gdzie jest za mało i za dużo. Ale jak operowac moze jakas mala odpowiedź
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się