Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Pytanie do użytkowników sprężyn WEITEC -30/-30mm + ankieta


Chcesz obnizyc auto o 30-35mm. Jaka opcje wybierzesz?  

3 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Chcesz obnizyc auto o 30-35mm. Jaka opcje wybierzesz?

    • weitec
    • H&R
    • KW
    • lowtec
    • koni
    • ta technic
    • s-line (-20mm)
    • eibach
    • inne sprezyny
      0
    • tylko i wylacznie wymiana sprezyn wraz z amortyzatorami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przeglądając forum o zawieszeniu zauważylem, że wiele osób chcacych obnizyc samochod przy uzyciu wylacznie sprezyn, zastanawia sie nad WEITECami. Ja rowniez przymierzam sie do ich zakupu i mam kilka pytan do uzytkownikow, mianowicie:

1) jak jest z komfortem po wymianie sprezyn? jasne wiem ze spada, ale czy bardzo drastycznie

2) czy amortyzatory faktycznie padają po wymianie na krotsze sprezyny?

3) kupilibyscie ponownie te sprezyny, czy moze szukalibyscie H&R, LOWTEC, KW lub inne?

4) gdzie i za ile je kupiliscie?

5) czy autko opadlo symetrycznie?

inne sugestie odnosnie sprezyn oczywiscie mile widziane.

pzdr :a4fan:

Opublikowano

Witam ja właśnie dzisiaj założyłem weitec 30-30 zielone, same sprężyny bo na zestaw nie było mnie stać, kupiłem je na e bay za 175euro (wtedy ok 520) no i jestem bardzo zadowolony :good: samochód prowadzi się o niebo lepiej wygląda o niebo lepiej no i nie jest twardy jak kamień, można nim spokojnie jeździć po polskich drogach :kox: jak zrobię fotki to je wrzuce :wink4: pozdrawiam i polecam :good:

Opublikowano

To już kwestia pieniędzy. Na Wietecu spokojnie bedziesz śmigał. Ale równie dobrze możesz się pokusić o H&R czy Koni :wink4:

Opublikowano

Mam Weitec UltraGT , komfort słaby w skali do 10 oceniłbym na 4-5, przyczepność w skali do 10 oceniam na 10+, niesamowite z jakimi prędkościami można brać zakręty, a naprawde gwałtowna jak dla tej prękości 160km/h zmiana pasa ruchu to pestka. Auto jest przyklejone, problem jest przy dużych prędkościach na pofalowaniach na asfalcie, rożnych górkach itp. auto na nich podskakuje i kiepsko ze skręcaniem :polew: ale na pięknym gładkim asfalcie jest jak F1 :tongue4: ale nie wyobrażam sobie już innego zawiasu w mojej a4. przy seryjnym zawieszeniu od przechyłów bocznych dostałbym choroby morskiej. ogólnie jeśli chcesz wozić fotelik a w nim dziecko to zapomnij o ultragt, jeśli jeszcze nie masz dzieci a masz już teściową to dzięki ultragt już nie będziesz musiał jej wozić w niedziele do kościoła :polew:

edit:

dodam jeszcze że nie wiem co to podsterowność :tongue4: nadsterownośc miałem nieraz, pod nigdy (mam r17 215, jak pięknie by było gdyby były szersze felgi 245-255 bo większy rozmiar niż 17" mi nie wejdzie :polew: )

a do pełni szczęścia brakuje mi rozpórki, bo szkoda sobie pokrzywić auto

Opublikowano

Ja założyłem parę miesięcy temu sprężyny Lowtec -35/-35, na ori amorki.

Dość szybko jednak amorki mi padły (ale prawdopodobnie siedziały od nowości, więc miały prawo już paść).

Założyłem twardsze i niższe amorki firmy MTS Technik (z allegro) - opinii o nich jest mało i do tego bardzo różne. Cenowo bardzo korzystne, a jakościowo ... zaryzykowałem, i chyba jestem zadowolony (chyba, bo coś mi puka i tak podejrzewam te amorki, ale najgorsze jest to, że tylko ja to słyszę :polew:, więc mam problem z jednoznacznym znalezieniem przyczyny i stwierdzeniem, czy winne są właśnie amorki czy nie).

Generalnie jest twardo, ale bez przesady (Leon II 1.9 TDI z ori sportową zawiechą Teściów jest twardszy) - na ori zawias napewno już nie zmienię, bo można było dostać choroby morskiej.

Na dziurawej drodze faktycznie trochę podskakuje, ale za to zakręty biere bez problemów i to na 15' zimówkach (na 17' letnich to dopiero będzie koks).

Mogę polecić zestaw jak wyżej, tym bardziej że kosztuje grosze (a już napewno możesz brać sprężyny i zapodać markowe amorki).

Opublikowano

ja tez sie zastanawiam nad weitec ultra gt

bardzo dobra cena i maja dobra opinie

ale polskie drogi wykoncza wszystko

niemcy maja gwarancje dwa lata a na polske daja juz tylko rok :confused4:

ja powanie biore pod uwage weiteca ultra gt i blisteina b8+sprezyny eibach

cena tu nie ma duzego znaczenia

tylko b8 jest zdecydowanie mocniejszy i trwalszy i ma serwis w zerkopolu a weitec nie ma w polsce serwisu

weitec bedzie pewnie miekkszy niz b8

i badz tu mądry co wybrac :disgust:

na wiosne sie pochwale co załoze

Opublikowano

ja powanie biore pod uwage weiteca ultra gt i blisteina b8+sprezyny eibach

b8 wychodzi już ze sprężyną chyba... także jeśli sprężyny inne to zakończysz na b6... ja chciałem b8 ale samych amorów nie dało się kupić, tylko zestaw więc zakupiłem b6... chyba że mnie xle poinformowali :confused4:

Opublikowano

ja powanie biore pod uwage weiteca ultra gt i blisteina b8+sprezyny eibach

b8 wychodzi już ze sprężyną chyba... także jeśli sprężyny inne to zakończysz na b6... ja chciałem b8 ale samych amorów nie dało się kupić, tylko zestaw więc zakupiłem b6... chyba że mnie xle poinformowali :confused4:

b8 kupujesz jako same amorki

b12 itd kupujesz juz w komplecie ze sprezyna

b8 rozni sie od b6 nizszym skokiem amortyzatora

Opublikowano

ja zalozylem zolte KONI (skrecone na max) + sprezyny VOGTLAND -35 (progresywne z dozywotnia gwarancja)-czyli komplet,chcialem miec dopasowany do siebie zestaw,jazda jest o niebo lepsza,zakrety bajeczka no i auto bardzo ladnie sie opuscilo(stoi w lekkim klinie),co do komfortu tez jestem zaskoczony,wcale nie jest jakis total hardcore na drewnianych kolkach-naprawde moge polecic,teraz jeszcze tylko montaz stabilizatorow od RS4 do pelni szczescia.

w vectrze malem bilsteina b6 na sprezynach irmschera i nie zaluje przejscia na KONI,no ale kazde auto ma troche inna charakterystyke (zawieszenie,srodek ciezkosci,mase wlasna ...i jeszcze kilka innych rzeczy majacych wplyw na trakcje) wazne ze lacznik silnika i skrzyni z kierownica ten sam :>

aaa i cena obecnego zestawu to ok.2000 za nowy

Opublikowano

Dobrze, a co jeśli chcę obniżyć auto ale nie chce wogóle go utwardzać zachowując pełen komfort jazdy? Czy wszystkie sprężyny obniżające są zarazem utwardzone?

Opublikowano

Dobrze, a co jeśli chcę obniżyć auto ale nie chce wogóle go utwardzać zachowując pełen komfort jazdy? Czy wszystkie sprężyny obniżające są zarazem utwardzone?

nie da rady kolego

jesli chcesz obnizyc auto na seryjnych amorkach to licz sie ze one szybko tobie padna.

amorek musi byc do obnizenia przygotowany-utwardzony albo o mniejszym skoku

Opublikowano

Tylko i wyłącznie amory ze springami. Ja już ta droge przbyłem - same spreżyny przez 4 miesiące i seryjne amory do wyrzucenia. Założyłem o skróconym skoku i jest miodzio.

Same springi nie załatwią sprawy.[br]Dopisany: 05 Marzec 2009, 16:50_________________________________________________Ja złaożyłem Weiteca + amory technix - i jest naprawdę komfortowo a jednocześnie sztywno.

Opublikowano

A co powiecie o tym? ? ?

http://moto.allegro.pl/item568579446_zawieszenie_gwintowane_audi_a4_b5_94_01_od_mts.html

Zastanawiam się nad tym i to mocno... Poradźcie coś.

Czy może lepiej jakieś sprężyny na amory seria tak do 500zł.?

no wlasnie ja tez sie zastanawiam nad tym,chce zalozyc gwint nowy tak do 1500pln,i wchodzi w gre ten technic lub na forum golfa jest koles co sprzedaje cos podobnego tylko teraz firmy nie pamietam tez cos kolo 1200zl za komplet,jakby mial ktos tego technika zalozonego prosze o opinie

Opublikowano

Miałem gwint tej firmy i muszę powiedzieć jedno - twardy. Amory dają jakoś radę jeszcze ale gwint to już dla tych co mają mocne nerwy (ja wytrzymałem 7 miesięcy).

Opublikowano

tym bardziej gwint za 1500zł nowy :gwizdanie:

panie i panowie wiem ze kasy sie nie produkuje ale nie ładujcie to do swoich a4

dołóżcie i kupcie lepiej amorki o skróconym skoku i sprężyny do tego opowiednie

bo taki gwint to nadaje sie do :bicz2: twardo i taczkowato i bez żadnych późniejszych serwisów itd

Opublikowano

tym bardziej gwint za 1500zł nowy :gwizdanie:

panie i panowie wiem ze kasy sie nie produkuje ale nie ładujcie to do swoich a4

dołóżcie i kupcie lepiej amorki o skróconym skoku i sprężyny do tego opowiednie

bo taki gwint to nadaje sie do :bicz2: twardo i taczkowato i bez żadnych późniejszych serwisów itd

na tym co opisujesz jezdze teraz 60mm przod i 40mm tyl,obnizenie jakie mnie interesuje to 60mm z przodu -regulowane bo tej zimy dostalem po d*pie tzn auto i na taka zime co w tym roku mam tutaj musze podnosic ja do gory,twardosc mi nie przeszkadza drogi w miare tu wygladaja,a ze na gwintach jest taczkowato to norma

Opublikowano

ja mam gwint i nie narzekam... wrecz przeciwnie... jest twardy a zarazem jak dla mnie wystarczajaco komfortowy... i kiedy chce to moge w gore albo w dol :wink4:

kupilem uzywany KW INOX za 1300[br]Dopisany: 05 Marzec 2009, 20:19_________________________________________________mozna zerknac w moja A4 :)

Opublikowano

firma KW znana i ceniona wiec polecam :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...