steevler2806 Opublikowano 8 Marca 2018 Opublikowano 8 Marca 2018 (edytowane) Witam. Mam taki problem że auto gaśnie podczas jazdy przeważnie po umyciu, rozrusznik kręci, paliwo dochodzi. Jak odłączę akumulator i robię reset auto odpala za pierwszym razem. Nie dymi, moc i przyspieszenie normalne. Po sprawdzeniu przez Vag wychodzi błąd klapy gaszącej którego nie można skasować. Pomóżcie co to może być. Pozdrawiam Edytowane 8 Marca 2018 przez steevler2806 Błędy
steevler2806 Opublikowano 8 Marca 2018 Autor Opublikowano 8 Marca 2018 Sprawdzona, bezpieczniki, przekaźniki. Myślałem że przez wodę ale wszystko suche i sprawne. Nawet przez jednego mechanika niepotrzebnie wymieniłem pompkę paliwa w zbiorniku
lechit27 Opublikowano 8 Marca 2018 Opublikowano 8 Marca 2018 (edytowane) Kolego miałem to samo, od czasu wymiany N18 i przewodów podciśnienia na nowe problem nie występuje ... Edytowane 8 Marca 2018 przez lechit27
steevler2806 Opublikowano 8 Marca 2018 Autor Opublikowano 8 Marca 2018 Muszę to zrobić bo już ręce opadają. Teraz mechanik twierdzi że muszę wymienić przepustnice
kamil-vag Opublikowano 8 Marca 2018 Opublikowano 8 Marca 2018 No to szukaj coś w instalacji klapy gaszącej - może jest zwarcie i klapa odcina dopływ powietrza i dlatego silnik gaśnie. Zobacz sobie wtyczkę przepustnicy itd... Być może sama przepustnica padła, jaki masz nr błędu dokładnie... ?
lechit27 Opublikowano 8 Marca 2018 Opublikowano 8 Marca 2018 Teraz, steevler2806 napisał: Muszę to zrobić bo już ręce opadają. Teraz mechanik twierdzi że muszę wymienić przepustnice Znam ten ból też nie mogłem dojść wszystko się wydawało ok, aż wyczytałem na niemieckim forum bo koleś miał taki sam problem warto spróbować może u Ciebie też właśnie to jest problemem, powodzenia z usunięciem usterki
kamil-vag Opublikowano 8 Marca 2018 Opublikowano 8 Marca 2018 (edytowane) Tylko, że on ma B7 a nie B6 i tam jest przepustnica, która pełni funkcję klapy gaszącej zarazem... Nie ma tam ani N18 ani wężyków podcisnienia w układzie recyrkulacji spalin... Edytowane 8 Marca 2018 przez kamil-vag
steevler2806 Opublikowano 8 Marca 2018 Autor Opublikowano 8 Marca 2018 Numeru błędu nie pamiętam ale jutro sprawdzę. Pamiętam że błąd klapy gaszenia i nie można go skasować.
kamil-vag Opublikowano 8 Marca 2018 Opublikowano 8 Marca 2018 No to albo przepustnica albo coś w instalacji... 1
lechit27 Opublikowano 8 Marca 2018 Opublikowano 8 Marca 2018 1 minutę temu, kamil-vag napisał: Tylko, że on ma B7 a nie B6 i tam jest przepustnica, która pełni funkcję klapy gaszącej zarazem... Nie ma tam ani N18 ani wężyków podcisnienia w układzie recyrkulacji spalin... A to przepraszam
steevler2806 Opublikowano 8 Marca 2018 Autor Opublikowano 8 Marca 2018 5 minut temu, kamil-vag napisał: No to albo przepustnica albo coś w instalacji... Teraz mechanik mówi że przepustnica. Ale może być tak że właśnie ona skoro po odołączeniu akumulatora i restarcie auto odpala i jeździ bez problemu aż do następnego razu np 3 dni, a ostatnio prawie 2 tygodnie paliło bez problemu
kamil-vag Opublikowano 8 Marca 2018 Opublikowano 8 Marca 2018 Poszukaj na forum, udawało się do niej zajrzeć, wymyć elektronikę w IPA i śmigała dalej, jesli tryby nie zmielone
steevler2806 Opublikowano 8 Marca 2018 Autor Opublikowano 8 Marca 2018 Jak się zdecyduje na wymianę to kupię nową bo chce tym autem jeszcze pojeździć, tylko wolałbym mieć pewność zanim wymienię kolejna część niepotrzebnie
steevler2806 Opublikowano 8 Marca 2018 Autor Opublikowano 8 Marca 2018 A jak sprawdzić sprawność samej przepustnicy?
steevler2806 Opublikowano 9 Marca 2018 Autor Opublikowano 9 Marca 2018 Witam. Dziś wymieniłem przepustnice i jak na razie wszystko ok. Auto umyłem i cały dzień jazda w deszczu i nie zgasł. Zobaczymy co będzie jutro
piotrsob1 Opublikowano 14 Marca 2018 Opublikowano 14 Marca 2018 (edytowane) W dniu 8.03.2018 o 19:08, lechit27 napisał: Kolego miałem to samo, od czasu wymiany N18 i przewodów podciśnienia na nowe problem nie występuje ... O ile dobrze kojarzę to w BKE klapa jest już elektryczna A występowanie problemu tylko po myciu lub intensywnych opadach świadczy raczej o problemach ze szczelnością elektryki odpowiedzialną za jej sterowanie lub przekazywanie informacji o aktualnym położeniu przepustnicy klapy .... Jeżeli na sucho też problem występuje to raczej klapa do wymiany, chyba że gdzieś kabelki nie kontakcą Zamień się z kimś na próbę na klapy i się wszystko wyjaśni .... Edytowane 14 Marca 2018 przez piotrsob1
salamon Opublikowano 14 Marca 2018 Opublikowano 14 Marca 2018 W dniu 8.03.2018 o 19:18, kamil-vag napisał: No to albo przepustnica albo coś w instalacji... Kamil , a wiesz może konkretnie jak w tym silniku idzie instalacja od przepustnicy i gdzie, którędy i do czego ?
kamil-vag Opublikowano 15 Marca 2018 Opublikowano 15 Marca 2018 Od przepustnicy do ECU. Wtyczka ECU T60 - pin 6 - przewód biały na pin 3 przepustnicy. Wtyczka ECU T60 - pin 25 - przewód biało-żółty na pin 4 przepustnicy pin 1 przepustnicy to masa - przewód brązowy pin 2 przepustnicy to zasilanie - przewód czerwono - niebieski
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się