siemian Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 no ten tył na tych zdjęciach od początku wydawał się jakiś dziwny... jakiś taki wygięty
_Makki_ Opublikowano 9 Lutego 2009 Autor Opublikowano 9 Lutego 2009 Nowe "plany": -xenon w przeciwmgielnych, pod kolor z postojowkami LED. Cos takiego jak tu: Kolega robil przymiarke do black optic wiec grill na zdjeciu "robiony" w photoshopie.. -tylne lampy od S4 avant
Carlos* Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Z ledami bedzie sam juz musze sie rozejrzec za nimi
turdzi Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Widzialem po wykresach ze CR 143KM potrawi "miec" nawet i 132KM Zobaczymy jak bedzie z moim.. No tez jestem ciekaw bo to auto kore ja mialem na testy albo było tak ciężkie albo tych 170 po prostu nie miało.Dynamika nie odstawala od mojej obecne 140 KM B7. A jak chcesz rozwiązać sprawę z gwarancja?. Ja bym sie bal dlubnac cos przy tym aucie z co najmniej dwóch powodów.Pierwszy to bardzo przeciętna jakość produktów i jak na razie to ponadprzeciętna awaryjność a dwa to jest to całkowicie nowy model zarówno jeśli chodzi o silnik jak i resztę i nie wiadomo jak to sie będzie spisywało w pierwszych egzemplarzach...
Carlos* Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Jeżdziłeś Quattro a więc auto napewno cięższe niz fwd ,ale to prawda że te nowe silniki vaga CR nie powalaja jakoś na kolana pod względem dynamiki. A z gwarancją to jest loteria.Jednemu sie coś wysra drugiemu nie,ale raczej przy drobnych naprawach nikt nie powinien sie przyczepiać w ASO.Gorzej sprawa wygląda jak jest jakaś poważna usterka wtedy na gwarancje raczej nie ma co liczyć ,napewno będą sprawdzać i szukać czy coś nie jest dłubniete. Tak przynajmniej jest w PL.
turdzi Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Jeżdziłeś Quattro a więc auto napewno cięższe niz fwd no wlasnie ale mam dokladne porownanie do B7 bo w weekend taka testowalem i B7 2.0 TDI ( 170 ) Q idzie przy tym B8 jak wsiekla.Nawet nie bylo co porownywac to nie to ze mialem wrazenie ze moze .Miedzy nimi byla przepasc.....
variocustoms Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Śliczna wersja i wyposażenie ale w tym aucie tylko 3.0 TDIQ
turdzi Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 vario-tech nie do końca sie zgodzę silnik 2.0 ma bardzo dużo zalet jedna z najważniejszych to waga przez co masz wrażenie ze prowadzisz fajne poręczne auto a nie upasiona ciężka świnie tym bardziej ze juz np: zawirusowane 170 KM 2.0 dzieki mniejszej masie bedzie juz nie wiel wolniejsze od seryjnego 3.0.O spalaniu juz nawet nie wspomne
variocustoms Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 turdzi, racja racją ale śmigałem B7 3.0 TDIQ i A5 3.0 TDIQ i jestem pod wrażeniem, 2.0 jest fajne, ekonomiczne ale zlekka wolne w porównaniu z 3.0. A co do wagi to ja w moim 2.0 z pełnym bakiem ważę 1690 kg - to wcale nie mało, z czego ja ważę te 85 kg
turdzi Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 zgadza sie ale w 3.0 masz extra pawie 100 kg z rzodu a to w prowadzeniu robi dosc znaczna rozniec No chyba ze ktos smiga po autostradach to mu to nie zrobi roznicy
variocustoms Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Turdzi, B7 3.0 jeździłem po zaśnieżonych drogach z mnóstwem zakrętasów, predkość była nie zdrowa bo Q tak trzymało, pasażerowie byli trochę , negatywnego wpływu większej masy nie odczułem, w A6 czuć, że to locha, jak jest ślisko to niestety FWD świruje cały czas z ESP.
turdzi Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 W naszych realicha 3.0 nie ma za bardzo racji bytu ze wzgledu na jego cene - od bazowej 2.0 TDI Q (170 ) jest drozszy o prawie 300 tys koron ( czyli ponad 150 tys zl przy obeznym kursie )
Carlos* Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 W naszych realicha 3.0 nie ma za bardzo racji bytu ze wzgledu na jego cene - od bazowej 2.0 TDI Q (170 ) jest drozszy o prawie 300 tys koron ( czyli ponad 150 tys zl przy obeznym kursie ) O k....a ale z was zdzierają :shocked:Ja jak zamawiałem w grudniu B8 Avant 3.0 TDI to cena bazowa była 196 tys.+trochę dodatków i wyszło 210 tys.,więc nie najgorzej poruwnując do Was.Nawet wywalczyłem 11% rabatu .Teraz cena chyba podskoczyła ze względu na kurs euro ale ja mam zagwarantowaną cene z umowy.
turdzi Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 no zdzieraja zdzieraja.Nowe 3.0 tdi manual to 685 tys koron za golasa + uzbiera sie kolejne 100 tys na dodatkach.Jak by nie liczyc trzeba wyda 750 tys. czyli z 370 tys PLN
T-żółw Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 ale jak przeliczyć na lokalne zarobki to pewnie nie ma takiej tragedii biała furka zapowiada się fajnie , czekamy na fotexy po odbiorze
turdzi Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 500 tys jeszcze nie ale ponad 700 tys to juz robi sie duzo.
Flyer Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 Panowie, skonczcie prosze OT na temat cen auo w Norwegii. Mozecie sobie zalozyc inny... w dziale NA KAZDY TEMAT.
turdzi Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 Makki rzucisz mi na PW ile cie wyszlo to auto w takiej opcji ( jesli to nie tajemnica oczywiscie )
T-żółw Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 flajer myśle,że twoje uwagi są zdecydowanie nie na miejscu kolega mieszka w Norwegii to mogą sobie pogadac na temat jego fury i ceny w Norwegii, poza tym to jego temat i on decyduje czy ktoś mu robi w temacie jego auta OT czy nie...chyba, ze się mylę :gwizdanie: makki sorry za OT
Tas2die4 Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 Jesli tu jest OT, to co z watkiem Trzenia W kazdym razie, tez czekam z niecierpliwoscia na ta B8, chyba pierwsza na forum ktora mi sie bedzie podobac, a patrzac na poprzedni projekt (A6) bedzie na pewno grubo
Rekomendowane odpowiedzi