Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] Bialo czarna 2.0TDI 170KM qAVA


_Makki_

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nowe "plany":

-xenon w przeciwmgielnych, pod kolor z postojowkami LED. Cos takiego jak tu:

ffc5a8008d954bcem.jpg

Kolega robil przymiarke do black optic wiec grill na zdjeciu "robiony" w photoshopie..

-tylne lampy od S4 avant

0ec7577fbc6c7704.jpg

e700533cab68f77c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzialem po wykresach ze CR 143KM potrawi "miec" nawet i 132KM Zobaczymy jak bedzie z moim..

No tez jestem ciekaw bo to auto kore ja mialem na testy albo było tak ciężkie albo tych 170 po prostu nie miało.Dynamika nie odstawala od mojej obecne 140 KM B7.

A jak chcesz rozwiązać sprawę z gwarancja?.

Ja bym sie bal dlubnac cos przy tym aucie z co najmniej dwóch powodów.Pierwszy to bardzo przeciętna jakość produktów i jak na razie to ponadprzeciętna awaryjność a dwa to jest to całkowicie nowy model zarówno jeśli chodzi o silnik jak i resztę i nie wiadomo jak to sie będzie spisywało w pierwszych egzemplarzach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdziłeś Quattro a więc auto napewno cięższe niz fwd ,ale to prawda że te nowe silniki vaga CR nie powalaja jakoś na kolana pod względem dynamiki. A z gwarancją to jest loteria.Jednemu sie coś wysra drugiemu nie,ale raczej przy drobnych naprawach nikt nie powinien sie przyczepiać w ASO.Gorzej sprawa wygląda jak jest jakaś poważna usterka wtedy na gwarancje raczej nie ma co liczyć ,napewno będą sprawdzać i szukać czy coś nie jest dłubniete. Tak przynajmniej jest w PL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdziłeś Quattro a więc auto napewno cięższe niz fwd

no wlasnie ale mam dokladne porownanie do B7 bo w weekend taka testowalem i B7 2.0 TDI ( 170 ) Q idzie przy tym B8 jak wsiekla.Nawet nie bylo co porownywac to nie to ze mialem wrazenie ze moze .Miedzy nimi byla przepasc.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vario-tech nie do końca sie zgodzę silnik 2.0 ma bardzo dużo zalet jedna z najważniejszych to waga przez co masz wrażenie ze prowadzisz fajne poręczne auto a nie upasiona ciężka świnie :wink4:

tym bardziej ze juz np: zawirusowane 170 KM 2.0 dzieki mniejszej masie bedzie juz nie wiel wolniejsze od seryjnego 3.0.O spalaniu juz nawet nie wspomne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turdzi, racja racją ale śmigałem B7 3.0 TDIQ i A5 3.0 TDIQ i jestem pod wrażeniem, 2.0 jest fajne, ekonomiczne ale zlekka wolne w porównaniu z 3.0. A co do wagi to ja w moim 2.0 z pełnym bakiem ważę 1690 kg - to wcale nie mało, z czego ja ważę te 85 kg :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza sie ale w 3.0 masz extra pawie 100 kg z rzodu a to w prowadzeniu robi dosc znaczna rozniec ;) No chyba ze ktos smiga po autostradach to mu to nie zrobi roznicy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turdzi, B7 3.0 jeździłem po zaśnieżonych drogach z mnóstwem zakrętasów, predkość była nie zdrowa bo Q tak trzymało, pasażerowie byli trochę :sick3:, negatywnego wpływu większej masy nie odczułem, w A6 czuć, że to locha, jak jest ślisko to niestety FWD świruje cały czas z ESP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W naszych realicha 3.0 nie ma za bardzo racji bytu ze wzgledu na jego cene - od bazowej 2.0 TDI Q (170 ) jest drozszy o prawie 300 tys koron ( czyli ponad 150 tys zl przy obeznym kursie )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W naszych realicha 3.0 nie ma za bardzo racji bytu ze wzgledu na jego cene - od bazowej 2.0 TDI Q (170 ) jest drozszy o prawie 300 tys koron ( czyli ponad 150 tys zl przy obeznym kursie )

O k....a ale z was zdzierają :shocked:Ja jak zamawiałem w grudniu B8 Avant 3.0 TDI to cena bazowa była 196 tys.+trochę dodatków i wyszło 210 tys.,więc nie najgorzej poruwnując do Was.Nawet wywalczyłem 11% rabatu :).Teraz cena chyba podskoczyła ze względu na kurs euro ale ja mam zagwarantowaną cene z umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no zdzieraja zdzieraja.Nowe 3.0 tdi manual to 685 tys koron za golasa + uzbiera sie kolejne 100 tys na dodatkach.Jak by nie liczyc trzeba wyda 750 tys. czyli z 370 tys PLN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak przeliczyć na lokalne zarobki to pewnie nie ma takiej tragedii :wink4:

biała furka zapowiada się fajnie :good:, czekamy na fotexy po odbiorze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, skonczcie prosze OT na temat cen auo w Norwegii. Mozecie sobie zalozyc inny... w dziale NA KAZDY TEMAT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

flajer myśle,że twoje uwagi są zdecydowanie nie na miejscu :angry:

kolega mieszka w Norwegii to mogą sobie pogadac na temat jego fury i ceny w Norwegii, poza tym to jego temat i on decyduje czy ktoś mu robi w temacie jego auta OT czy nie...chyba, ze się mylę :gwizdanie:

makki sorry za OT :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli tu jest OT, to co z watkiem Trzenia :polew:

W kazdym razie, tez czekam z niecierpliwoscia na ta B8, chyba pierwsza na forum ktora mi sie bedzie podobac, a patrzac na poprzedni projekt (A6) bedzie na pewno grubo :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...