woj-o Opublikowano 10 Marca 2007 Opublikowano 10 Marca 2007 Witam Dzis zrobilem logi dynamiczne. ( choc jednak na 4 nawet na a4 jest ciezko 4-5 razy od 1500 do 4200 pojechać ) Objawy są takie że moje ahu kiepsko ciagnie powyzej 3500. Podejrzewalem przepływomierz lub sterowanie turbiną (lub samą turbinę) ew. wtryski ale to podobno mogę wykluczyć. oto co namierzyłem: - grupa 003 - grupa 008 -grupa010 -grupa011 samochód dogrzany - 90 st na wskaźniku. proszę o pomoc w ocenieniu co tu jest nie tak? moim okiem do LMM jest ok a przyczepić się można do ciśnienia doładowania. Czy do lepszego oglądu jeszcze jakaś grupa by się przydała? jeszcze taka uwaga że na logach statychnych wyszła różnica we wskazaniach temperatury chłodziwa - pokładowy wskażnik pokazuje 73st natomiast komputer widzi 43. jutro z rana zobaczę czy też jest różnica w tych wskazaniach. bo 2 razy miałem problem że po zapaleniu i daniu 1500 obr chodzi na 2 gary i nie spala ropy - po 10 sekundach mu przechodzi. robiłem też logi statyczne na jałowych obrotach - wszystkie wartości wtedy sa w normie tzn w sumie dokładnie w połowie dozwolonych przedziałów.
danisz_ Opublikowano 10 Marca 2007 Opublikowano 10 Marca 2007 ciężka sprawa napędzać się na 4 biegu, dlatego prawidłowo powinno się to robić na trzecim, spróbuj może jeszcze raz.
pre_pl Opublikowano 10 Marca 2007 Opublikowano 10 Marca 2007 a przyczepić się można do ciśnienia doładowania. fakt, słabo ładuje - wydaje mi się, że N75 niedobrze pracuje. Może na początek zmierz jego rezystancję (powinna wynosić około 25-45Ω)
woj-o Opublikowano 10 Marca 2007 Autor Opublikowano 10 Marca 2007 dzięki za wskazanie na n75 - jutro pomierze. jak nastepnym razem bede robil logi to chyba jednak 3 bieg. na 4 przy tych 4200 mam 160kmh to raz a dwa na a4 zejsc do 50kmh tez trudno czy to normalne że grupy 000 w vag-com 301 nie da się logować? jeszecze mały OT - przy próbie łączenia z klimatronikiem jest sporo błędów transmisji do tego stopnia że odczytać błędów sie nie da ledwo co udaje się połączyć, nie zawsze zresztą. może byc to problem z panelem - czy może zmniejszyć szybkośc interface'u?
spanky Opublikowano 12 Marca 2007 Opublikowano 12 Marca 2007 ewidentne niedoładowanie ... prawdopodobnie wysrał sie N75 ... podmienic na nowy i zrobic nowe logi ... p.s sprawdz jeszcze przewody cisnieniowe od N75
woj-o Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2007 pomary n75 w normie (rezystancja 24 Ohm), ale to ewidentnie jego wina, raz na IV przy 3000 odcieło turbo - zero mocy. Po zgaszeniu i jakiś 2 h wróciło do normy, więc albo sie zacina albo co - nowy w drodze (170PLN ASO co dziwne w sklepie zwykłym krzykneli 300 i to nie był ten z AFN'a ).
FELIPE Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 witam mam 1.9tdi z 1997 roku, silnik AHU 90ps od dawna mam problemy z przeładowaniem bład 00575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym zmieniono: - czujnik ciśnienia na dolocie - zawór N75 (wrangler) sterujący turbiną w międzyczasie mody: - wtryski ASV - nowy program robiono logi dynamiczne -> turbo i przepływka są sprawne (moge przesłać logi) po wymianie czujnika ciśnienia na jakiś czas się poprawiło ale potem znów zaczęło przeładowywać, po wymianie n75 na inny używany sprawny (razem z nowym programem) pogorszyło się znacznie !! co może być jeszcze przyczyną ?? brak mi już pomysłów a może jest jakiś sposób na sprawdzenie używanego n75 (mam dwie sztuki) bez wymiany na nowy aktualnie przeładowuje notorycznie, ktoś mi sugerował zaślepienie EGR ale czy to ma w ogóle jakiś związek??!! bardzo proszę o pomoc... [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 21-04-2007, 09:55 ] scaliłem, kontynuuj w tym samym temacie, przecież to ten sam problem
pre_pl Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 no wklej logi, jak Ci przeładowuje
darkob Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Opublikowano 22 Kwietnia 2007 pomary n75 w normie (rezystancja 24 Ohm), ale to ewidentnie jego wina, raz na IV przy 3000 odcieło turbo - zero mocy. Po zgaszeniu i jakiś 2 h wróciło do normy, więc albo sie zacina albo co - nowy w drodze (170PLN ASO co dziwne w sklepie zwykłym krzykneli 300 i to nie był ten z AFN'a ). Nie sugeruj się rezystancją,już wiele razy sie przekonałem...
FELIPE Opublikowano 2 Maja 2007 Opublikowano 2 Maja 2007 podmieniłem n75 na nowy, przejazd testowy wypadł OK a więc wymieniłem "używany sprawny" na nowy (po rabacie koszt 130zł) niestety jeden dzień OK (idealnie jak po zmianie padniętego na "używany sprawny") a potem znów przeładowuje... mam wrażenie że to nie wina n75, tylko czego??!! PS. a czy nowy program mógł coś namieszać, zbyt wysokie lub niskie ciśnienie doładowania? mogę zrobić logi dynamiczne raz jeszcze POMOCY
etronic Opublikowano 21 Maja 2007 Opublikowano 21 Maja 2007 Mialem paska z tym silnikiem i identyczna usterke w nim. Winowajca byl N75, zreszta w AHU turbina jest bez zmiennej geometrii wiec za przeladowanie odpowiada N75 lub gruszka Wastegate (membrana w niej). Podmien na nowy i pojezdzij kilka dni...
dark79 Opublikowano 21 Maja 2007 Opublikowano 21 Maja 2007 sprawdz wszystkie przewody ciśnieniowe które przychodzą i odchodzą on N75, od początku do końca, moze być któryś przetarty i N75 nie bedzie pracował jak należy
FELIPE Opublikowano 30 Maja 2007 Opublikowano 30 Maja 2007 wymieniono n75 na nowy, zmieniono kąt wtrysku i dawkę (7,6 na 3,2) wklejam logi przepływki i turbo po tych zmianach: proszę o analizę... PS. autko ma programik (seryjnie 90ps AHU)
woj-o Opublikowano 30 Maja 2007 Autor Opublikowano 30 Maja 2007 na moje oko ciut niedomoga przepływka przy wysokich obrotach. Turbo ok, ale to osądy dla serii a nie programiku, więc znawcy tematu może coś więcej napiszą.
marian Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 witam. mam pytanko, jakie może być maksymalne ciśnienie doładowania?
pre_pl Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 masz powyżej przecież, kolega w AHU na programie ma około 1bara
spanky Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 witam. mam pytanko, jakie może być maksymalne ciśnienie doładowania? tzn jakie seryjnie jest maksymalne [w mapie] czy jakie moze byc po programie ... ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się