Hugo Opublikowano 21 Listopada 2019 Opublikowano 21 Listopada 2019 57 minut temu, LucaPacioli napisał: Zalezy od wariantu silnikowego, w konfiguratorze Ci wyjdzie, trzeba przeklikac, tdi190km ma na przyklad 58L W TFSI to samo jest
LucaPacioli Opublikowano 21 Listopada 2019 Opublikowano 21 Listopada 2019 (edytowane) 150km i 190km TFSI juz „tylko” 54L a 150km i 163km i 190km TDI raptem 40L, wiekszy bak za doplata, oba quattro 58L w atandardzie, wiec polecam przeklikac konfigurator, a potem w podsumowaniu kliknac pelne dane techniczne Edytowane 21 Listopada 2019 przez LucaPacioli
Hugo Opublikowano 21 Listopada 2019 Opublikowano 21 Listopada 2019 8 minut temu, LucaPacioli napisał: 150km i 190km TFSI juz „tylko” 54L a 150km i 163km i 190km TDI raptem 40L, wiekszy bak za doplata, oba quattro 58L w atandardzie, wiec polecam przeklikac konfigurator, a potem w podsumowaniu kliknac pelne dane techniczne Myślałem, że poszli po rozum do głowy i dali wszędzie 58l...Dobrze, że nie 20l w TDI
LucaPacioli Opublikowano 21 Listopada 2019 Opublikowano 21 Listopada 2019 Na czyms trzeba zarabiac:) bardzo szkoda ze nie ma w PL homologacji na motor TDI 3.0
DonDżonson Opublikowano 22 Listopada 2019 Opublikowano 22 Listopada 2019 10 godzin temu, LucaPacioli napisał: bardzo szkoda ze nie ma w PL homologacji na motor TDI 3.0 przecież jest, nazywa się S4 1
Kosmita Opublikowano 22 Listopada 2019 Opublikowano 22 Listopada 2019 Zawsze jest 58. W praktyce wlewasz na głebokiej rezerwie 52-53l...
DonDżonson Opublikowano 22 Listopada 2019 Opublikowano 22 Listopada 2019 2 godziny temu, Kosmita napisał: Zawsze jest 58. W praktyce wlewasz na głebokiej rezerwie 52-53l... w słabszych wersjach jest mniej. Niemniej nawet te 58 uważam że to dość mało, w MX5 mam 50 l, a jakie to ma gabaryty i raczej nie jest modelem mającym na celu robienie setek km. W takiej A4 prosiłoby się o coś bliżej 70 l 1
Kosmita Opublikowano 22 Listopada 2019 Opublikowano 22 Listopada 2019 (edytowane) No to zwracam honor. Od 190ps wszystko to 58l łàcznie z S i RS niestety. Tankuję co 250 km w mieście i do 350 w trasie ?♂️ Edytowane 22 Listopada 2019 przez Kosmita
DonDżonson Opublikowano 22 Listopada 2019 Opublikowano 22 Listopada 2019 Więc właśnie, raczej kupując takie RS/S założenie jest jednak jazdy więcej autostradami, czy mając wyższe spalanie w mieście niż taki kopciuch 190KM.
Ogi Opublikowano 22 Listopada 2019 Opublikowano 22 Listopada 2019 Pojemność zbiornika paliwa w RS to jakiś absurd, naprawdę zastanawiałem się nad tym samochodem ale tankowanie de facto co 350 kilometrów jest dla mnie nie do przyjęcia w samochodzie na co dzień. 2
Kosmita Opublikowano 25 Listopada 2019 Opublikowano 25 Listopada 2019 W dniu 23.11.2019 o 00:15, Ogi napisał: Pojemność zbiornika paliwa w RS to jakiś absurd, naprawdę zastanawiałem się nad tym samochodem ale tankowanie de facto co 350 kilometrów jest dla mnie nie do przyjęcia w samochodzie na co dzień. Co 250 w mieście
Ogi Opublikowano 25 Listopada 2019 Opublikowano 25 Listopada 2019 3 godziny temu, Kosmita napisał: Co 250 w mieście jeszcze lepiej.
DonDżonson Opublikowano 25 Listopada 2019 Opublikowano 25 Listopada 2019 czyli na trasie mogę 200km nie zrobić I nagle się okazuje że poczciwym 1.9 TDI który miał 70 l zbiornik paliwa dojadę szybciej niż RS4 Pierwotnie celowałem w S4 bo zupełności spełniłby oczekiwania, jednak po zmianie na diesla odpuściłem i pojawiła się myśl że może rozważyć RS4, jednak uznałem że skoro byłoby to auto głównie pod kątem wyjazdowym i szybkich przelotów, to średnio to ma sens zważywszy że budżet jednak wyższy 1
jedrekx Opublikowano 26 Listopada 2019 Opublikowano 26 Listopada 2019 cała grupa VW jakoś dziwnie zmniejszyła pojemność baków, podam przykład passatów. mamy w firmie Passaty z 2015, 2016 i jeden z 2019. do tych z 2015 i 2016 spokojnie można wlać 65 litrów... w tym z 2019 nigdy nie wlałem więcej niż 58 litrów, no może raz wlałem ze 4 litry więcej jak go odbierałem z salonu
Kosmita Opublikowano 26 Listopada 2019 Opublikowano 26 Listopada 2019 2 godziny temu, jedrekx napisał: no może raz wlałem ze 4 litry więcej jak go odbierałem z salonu To jest największa wtopa. Kupujesz auto za 600k wchodzisz do auta, a zasięg: 0. Dosłownie. No mi by było wstyd. Tak miałem przy RS5. 18 godzin temu, DonDżonson napisał: czyli na trasie mogę 200km nie zrobić Nie no bez przesady. Jak jedziesz dynamicznie ale bez latania jakiegoś mocniejszego to i po mieście 330-350km zrobisz. W trasie może być lepiej ale trzeba jechać 150, a nie 200 km/h. Także tutaj dużo zależy od tego jak używasz tego auta bo może być znośnie, a może być tragedia i wir w baku. Np. rano, na zimnym jak sobie pyrkam do firmy bez korków to wychodzi mi 11l-12l. I przy obchodzeniu się łagodnie z gazem można taki wynik utrzymać. W trasie k. Częstochowy (roboty drogowe, jeden pas, ciąg aut bez możliwości wyprzedzenia, prędkość 60-70 km/h) to mi wychodziło z 8l. Ale, że tak powiem nie kupiłem takiego auta do takiego stylu jazdy. Stąd podaje Wam przeważnie wartości jakie ja osiągam. Wczoraj tankowałem po przejechaniu pół na pół mocna jazda i delikatna, tylko po mieście i zatankowałem po 280 km. W tej chwili średnie spalanie z dłuższego okresu przeważnie kształtuje się w okolicach 16l i też z przewagą miasta. Czyli wychodzi te 300 km z hakiem na baku i głównie jeżdżę po mieście. W trasie przeważnie zrobi się więcej.
DonDżonson Opublikowano 26 Listopada 2019 Opublikowano 26 Listopada 2019 2 godziny temu, Kosmita napisał: To jest największa wtopa. Kupujesz auto za 600k wchodzisz do auta, a zasięg: 0. Dosłownie. No mi by było wstyd. Tak miałem przy RS5. Tez tego nie rozumiem. Kupując kilka modeli innej marki zawsze sprzedawca po zakupie jechał ze mną na stacje która jest zaraz obok i tankował do pełna. Niby szczegół ale całkiem miły gest. 3 godziny temu, Kosmita napisał: Nie no bez przesady. Jak jedziesz dynamicznie ale bez latania jakiegoś mocniejszego to i po mieście 330-350km zrobisz. W trasie może być lepiej ale trzeba jechać 150, a nie 200 km/h. Także tutaj dużo zależy od tego jak używasz tego auta bo może być znośnie, a może być tragedia i wir w baku. Np. rano, na zimnym jak sobie pyrkam do firmy bez korków to wychodzi mi 11l-12l. I przy obchodzeniu się łagodnie z gazem można taki wynik utrzymać. W trasie k. Częstochowy (roboty drogowe, jeden pas, ciąg aut bez możliwości wyprzedzenia, prędkość 60-70 km/h) to mi wychodziło z 8l. Ale, że tak powiem nie kupiłem takiego auta do takiego stylu jazdy. Stąd podaje Wam przeważnie wartości jakie ja osiągam. Wczoraj tankowałem po przejechaniu pół na pół mocna jazda i delikatna, tylko po mieście i zatankowałem po 280 km. W tej chwili średnie spalanie z dłuższego okresu przeważnie kształtuje się w okolicach 16l i też z przewagą miasta. Czyli wychodzi te 300 km z hakiem na baku i głównie jeżdżę po mieście. W trasie przeważnie zrobi się więcej. Mam jak najbardziej świadomość że jadąc nasze autostrady gdzieś do 150 zrobi się pewnie więcej km niż czymś co na co dzień pali sporo mniej. Ale już taki przelot po Niemieckich autostradach gdzie chce się podgonić już może być kiepsko. U mnie to średnie pewnie by było między 16-18, na szybszych trasach zakładam że ponad 20. Wiec dla mnie to jest jedyny ale spory minus tego samochodu, kiedy mogąc go faktycznie wykorzystać byłoby to głównie dla własnej przyjemności, niż faktycznie oszczędności czasu, bo jadąc ta sama trasę takie 150-180km/h pewnie w podobnym czasie by się zrobiło mając do zrobienia więcej km. Też trasy jednak nie robi się do rezerwy bo nagle może nas zaskoczyć jakiś korek, wiec dobrze jest mieć zapas, albo stacje będą tak że trzeba sporo szybciej, albo już trochę na granicy jechać. 1
LucaPacioli Opublikowano 26 Listopada 2019 Opublikowano 26 Listopada 2019 Baki coraz mniejsze bo zbija sie mase pojazdu na czym tylko sie da, zeby sie wcisnac w normy, a ze to w szerszej perspektywie nie ma sensu...
DonDżonson Opublikowano 26 Listopada 2019 Opublikowano 26 Listopada 2019 6 minut temu, LucaPacioli napisał: Baki coraz mniejsze bo zbija sie mase pojazdu na czym tylko sie da, zeby sie wcisnac w normy, a ze to w szerszej perspektywie nie ma sensu... domyślam się że to jeden z powodów, ale gdyby w opcji nawet za 1 tys czy nawet 2 tys oferowali większy to bez wahania bym do czegoś takiego dopłacił, bo widziałbym w tym większy sens niż w jakimś audio, masażach, itp. Korzyść z tego czerpałbym non-stop podczas każdej jazdy. Jak zażyczę sobie tapicerkę z napletka wieloryba to pewnie mi to zrobią za worek pieniędzy, ale takiej pierdoły nie mogą zaoferować kiedy zysk z tego mieliby niewspółmierny do faktycznego kosztu większego baku. A jeszcze jakiś czas temu pamiętam jak przynajmniej w A6 była właśnie opcja większego baku gdzie standard miał i tak koło 70 l i za małą opłatą było można go jeszcze powiększyć
tass Opublikowano 26 Listopada 2019 Opublikowano 26 Listopada 2019 Godzinę temu, DonDżonson napisał: domyślam się że to jeden z powodów, ale gdyby w opcji nawet za 1 tys czy nawet 2 tys oferowali większy to bez wahania bym do czegoś takiego dopłacił, bo widziałbym w tym większy sens niż w jakimś audio, masażach, itp. Korzyść z tego czerpałbym non-stop podczas każdej jazdy. Jak zażyczę sobie tapicerkę z napletka wieloryba to pewnie mi to zrobią za worek pieniędzy, ale takiej pierdoły nie mogą zaoferować kiedy zysk z tego mieliby niewspółmierny do faktycznego kosztu większego baku. A jeszcze jakiś czas temu pamiętam jak przynajmniej w A6 była właśnie opcja większego baku gdzie standard miał i tak koło 70 l i za małą opłatą było można go jeszcze powiększyć Ciekawy jestem czy nie musieli by robić kolejnej homologacji wltp do większego baku, więc ta tapicerka nie wyszła by tak drogo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się