Piotreg5 Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Godzinę temu, przem8 napisał: Zaopatrz się w kabel i vaga (koszt ok. 40zł). Potem gr. 93 w blokach pomiarowych i będzie podgląd jak "dobrze" jest ustawiony rozrząd, obejdzie się bez rozbierania ? Jaki napinacz założyłeś ? Mozna coś więcej informacji na temat "kabla i Vag" ? Jaki polecacie i jak zrobić by na laptopie łączyć sie z samochodem ?
marekgolczynski Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2018 1 godzinę temu, przem8 napisał: Zaopatrz się w kabel i vaga (koszt ok. 40zł). Potem gr. 93 w blokach pomiarowych i będzie podgląd jak "dobrze" jest ustawiony rozrząd, obejdzie się bez rozbierania ? Jaki napinacz założyłeś ? Co do 1 sondy to wygląda na problem z okablowaniem ale na pewno diagnostyka vagiem więcej by pokazała. Dokładnie muszę kupić bo znów by się przydał. Miałem do wyboru zestawy febi swag i fai kupiłem faia bo tylko robią łańcuchy więc wybór był oczywisty. I właśnie się zastanawiam mechanik mówił że tam nie było co źle ustawić. No ale coś jest nie tak skoro błąd powraca
przem8 Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Opublikowano 12 Sierpnia 2018 3 godziny temu, Piotreg5 napisał: Mozna coś więcej informacji na temat "kabla i Vag" ? Jaki polecacie i jak zrobić by na laptopie łączyć sie z samochodem ? W dziale diagnostyka masz wsio na temat kabla, konfiguracji itp. Paczka z vagiem i vcds'em też do pobrania. Generalnie kable z viaken.pl
marekgolczynski Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Kabel kupiony poniżej zdj gr 93 ostatnio zaczął ciężko palić po rozgrzaniu nie za każdym razem ,,łapie,, martwi mnie to.
przem8 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Masz przestawiony rozrząd o ząbek albo i 1,5 ?
marekgolczynski Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2018 5 minut temu, przem8 napisał: Masz przestawiony rozrząd o ząbek albo i 1,5 ? Na 100%? Bo będę jutro szarpał mechanika powiedz mi po którym okienku to widzisz i co tam powinno być
przem8 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 (edytowane) 2 minuty temu, marekgolczynski napisał: Na 100%? Bo będę jutro szarpał mechanika powiedz mi po którym okienku to widzisz i co tam powinno być Napisałem w innym wątku ? Najpierw niech sprawdzi ustawienie na rozrządzie paskowym. Jeśli jest ok to niech zrzuca pokrywę i ma ustawić idealnie na znakach wg schematu w wątku o napinaczu Wartość 15 to chyba taka granica, którą akceptuje ecu i potem wywala błąd i są problemy z odpalaniem itp. W innym 1.8t mam -14 i normalnie jeździ i pali. Tak to mechanicy ustawiają rozrządy. Jak nie przypilnujesz to nie będzie dobrze ? Edytowane 19 Sierpnia 2018 przez przem8 1
marekgolczynski Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Przesyłka dotarła przelotowe tłumiki od proex?
marekgolczynski Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Aktualizacja 22.08.2018 Vag nie kłamał pasek przestawiony o ząbek. Po ustawieniu pokazuje takie wartości
marekgolczynski Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Aktualizacja 29.08.2018 Wycięty środkowy i przelotowe końcowe tak sobie prycha
marekgolczynski Opublikowano 21 Września 2018 Autor Opublikowano 21 Września 2018 (edytowane) Aktualizacja Auto dostało trochę nowych części Lewa tylna lampę Przełączniki w drzwiach kierowcy Nowe amorki przód MTS Olej+ filtr już 8.5 tysiąca zrobiłem od ostatniej wymiany Czarwona literkę T podłokietnik skórzany no ale zaczęły się problemy przy sprawdzaniu błędów zauważyłem że świeci się czujnik spalania stukowego. Dostałem radę żeby wymienić czujnik więc to zrobiłem plus 4x cewka niestety nic nie pomogło zmieniłem na drugi dzień jeszcze raz cewki na lepszą firmę ale nadal nic. Mechanik rzucił pomysł że może wtryski leją więc kupiłem i czekamy. aktualnie autko stoi w warsztacie czeka na diagnozę naprawę, wymiane wtryskow. co myślicie że może być do zrobienia na wolnych drży silnik i pokazuje błąd czujnika spalania stukowego Edytowane 21 Września 2018 przez marekgolczynski
marekgolczynski Opublikowano 21 Września 2018 Autor Opublikowano 21 Września 2018 (edytowane) 10 godzin temu, Dev napisał: Kompresję sprawdz Też będzie sprawdzana w poniedziałek coś czuję że czeka mnie remont ale ogólnie samochód ma moc nie kopci nie przerywa nic się nie dzieje z nim Edytowane 22 Września 2018 przez marekgolczynski
marekgolczynski Opublikowano 24 Września 2018 Autor Opublikowano 24 Września 2018 Kompresja 1 cylinder 10,5-9-13-15 Z tego co wiem to może być różnicy o 3 więc jutro rozbieramy i głowica do regeneracji
Dev Opublikowano 24 Września 2018 Opublikowano 24 Września 2018 2 godziny temu, marekgolczynski napisał: Kompresja 1 cylinder 10,5-9-13-15 Z tego co wiem to może być różnicy o 3 więc jutro rozbieramy i głowica do regeneracji pierscienie tez wymien, daj od BAM-a
marekgolczynski Opublikowano 25 Września 2018 Autor Opublikowano 25 Września 2018 15 godzin temu, Dev napisał: pierscienie tez wymien, daj od BAM-a Też będą a dlaczego od bam ?
Dev Opublikowano 25 Września 2018 Opublikowano 25 Września 2018 4 godziny temu, marekgolczynski napisał: Też będą a dlaczego od bam ? bo to sa pierscienie od najmocniejszego seryjnego 1.8T
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się