Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b6 1.8t


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, przem8 napisał:

Zaopatrz się w kabel i vaga (koszt ok. 40zł). Potem gr. 93 w blokach pomiarowych i będzie podgląd jak "dobrze" jest ustawiony rozrząd, obejdzie się bez rozbierania ? Jaki napinacz założyłeś ?

Mozna coś więcej informacji na temat "kabla i Vag" ?
Jaki polecacie i jak zrobić by na laptopie łączyć sie z samochodem ?

Opublikowano
1 godzinę temu, przem8 napisał:

Zaopatrz się w kabel i vaga (koszt ok. 40zł). Potem gr. 93 w blokach pomiarowych i będzie podgląd jak "dobrze" jest ustawiony rozrząd, obejdzie się bez rozbierania ? Jaki napinacz założyłeś ?

Co do 1 sondy to wygląda na problem z okablowaniem ale na pewno diagnostyka vagiem więcej by pokazała.

Dokładnie muszę kupić bo znów by się przydał. Miałem do wyboru zestawy febi swag i fai kupiłem faia bo tylko robią łańcuchy więc wybór był oczywisty. I właśnie się zastanawiam mechanik mówił że tam nie było co źle ustawić. No ale coś jest nie tak skoro błąd powraca 

Opublikowano
3 godziny temu, Piotreg5 napisał:

Mozna coś więcej informacji na temat "kabla i Vag" ?
Jaki polecacie i jak zrobić by na laptopie łączyć sie z samochodem ?

W dziale diagnostyka masz wsio na temat kabla, konfiguracji itp. Paczka z vagiem i vcds'em też do pobrania. Generalnie kable z viaken.pl

Opublikowano

Kabel kupiony poniżej zdj gr 93 ostatnio zaczął ciężko palić po rozgrzaniu nie za każdym razem ,,łapie,, martwi mnie to.

20180819_201206_1024x768.jpg

20180819_201203_1024x768.jpg

Opublikowano

Masz przestawiony rozrząd o ząbek albo i 1,5 ?

Opublikowano
5 minut temu, przem8 napisał:

Masz przestawiony rozrząd o ząbek albo i 1,5 ?

Na 100%? Bo będę jutro szarpał mechanika :D powiedz mi po którym okienku to widzisz i co tam powinno być 

Opublikowano (edytowane)
2 minuty temu, marekgolczynski napisał:

Na 100%? Bo będę jutro szarpał mechanika :D powiedz mi po którym okienku to widzisz i co tam powinno być 

Napisałem w innym wątku ? Najpierw niech sprawdzi ustawienie na rozrządzie paskowym. Jeśli jest ok to niech zrzuca pokrywę i ma ustawić idealnie na znakach wg schematu w wątku o napinaczu :D

Wartość 15 to chyba taka granica, którą akceptuje ecu i potem wywala błąd i są problemy z odpalaniem itp. W innym 1.8t mam -14 i normalnie jeździ i pali. Tak to mechanicy ustawiają rozrządy. Jak nie przypilnujesz to nie będzie dobrze ?

Edytowane przez przem8
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Przesyłka dotarła przelotowe tłumiki od proex?

20180820_150753_1024x768.jpg

20180820_150745_1024x768.jpg

Opublikowano

Aktualizacja 22.08.2018 

Vag nie kłamał pasek przestawiony o ząbek.

Po ustawieniu pokazuje takie wartości 

20180822_192839_1024x768.jpg

Opublikowano

I gitara :D

Opublikowano

Aktualizacja 29.08.2018

Wycięty środkowy i przelotowe końcowe tak sobie prycha 

 

Opublikowano (edytowane)

Aktualizacja 

Auto dostało trochę nowych części 

Lewa tylna lampę

Przełączniki w drzwiach kierowcy 

Nowe amorki przód MTS

Olej+ filtr już 8.5 tysiąca zrobiłem od ostatniej wymiany 

Czarwona literkę T :D

podłokietnik skórzany 

 

no ale zaczęły się problemy :(

przy sprawdzaniu błędów zauważyłem że świeci się czujnik spalania stukowego. Dostałem radę żeby wymienić czujnik więc to zrobiłem plus 4x cewka niestety nic nie pomogło zmieniłem na drugi dzień jeszcze raz cewki na lepszą firmę ale nadal nic. Mechanik rzucił pomysł że może wtryski leją więc kupiłem i czekamy.

aktualnie autko stoi w warsztacie czeka na diagnozę naprawę, wymiane wtryskow. 

co myślicie że może być do zrobienia 

na wolnych drży silnik i pokazuje błąd czujnika spalania stukowego

 

 

IMG_20180916_185844_1024x768.jpg

IMG_20180915_101051_1024x768.jpg

IMG_20180915_100215_1024x768.jpg

Edytowane przez marekgolczynski
Opublikowano

Kompresję sprawdz

Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, Dev napisał:

Kompresję sprawdz

Też będzie sprawdzana w poniedziałek coś czuję że czeka mnie remont :D

 

ale ogólnie samochód ma moc nie kopci nie przerywa nic się nie dzieje z nim

Edytowane przez marekgolczynski
Opublikowano

Kompresja 1 cylinder 10,5-9-13-15

Z tego co wiem to może być różnicy o 3 więc jutro rozbieramy i głowica do regeneracji 

Opublikowano
2 godziny temu, marekgolczynski napisał:

Kompresja 1 cylinder 10,5-9-13-15

Z tego co wiem to może być różnicy o 3 więc jutro rozbieramy i głowica do regeneracji 

pierscienie tez wymien, daj od BAM-a

Opublikowano
15 godzin temu, Dev napisał:

pierscienie tez wymien, daj od BAM-a

Też będą a dlaczego od bam ? 

Opublikowano
4 godziny temu, marekgolczynski napisał:

Też będą a dlaczego od bam ? 

bo to sa pierscienie od najmocniejszego seryjnego 1.8T

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...