xork Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Drodzy znawcy tematu,eksperci. Proszę zerknijcie na tę głowicę i oceńcie,czy to się jeszcze nadaje do planowania,czy już szkoda zachodu. Spaliny wydmuchiwały płyn chłod. co chyba jest normą dla ajm z przebiegiem ok.400000 km. Jakie są opcje jeśli to trup?
piotrsob1 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Ja tam nic dziwnego nie widzę, ale trudno ocenić czy się ona nadaje do planowania patrząc na lichej jakości zdjęcia Zawieź ją do człowieka który robi obróbkę, rzuci okiem i wstępnie oceni czy warto ją ustawiać na stole frezarki
xork Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2018 (edytowane) zrobiłem dwie fotki dwóch najgorszych kanałów wodnych które mają krawędzie wżarte ,a jeden jak widać w stronę cylindra/zaworów i tam najbardziej chyba dmuchało w kanał...mam wątpliwości czy przez ten wżer nie zrobiło się za wąsko żeby uszczelnić Edytowane 7 Kwietnia 2018 przez xork
piotrsob1 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 44 minuty temu, xork napisał: zrobiłem dwie fotki dwóch najgorszych kanałów wodnych które mają krawędzie wżarte ,a jeden jak widać w stronę cylindra/zaworów i tam najbardziej chyba dmuchało w kanał...mam wątpliwości czy przez ten wżer nie zrobiło się za wąsko żeby uszczelnić Dla szczelności pomiędzy cylindrami a płaszczem wodnym najważniejsze są obszary pomiędzy czerwonymi liniami które zaznaczyłem na twoim zdjęciu . Jeżeli tam nie ma mocnych wżerów ( które po obróbce powinny zniknąć , gdy są małe ) , to powinno być wszystko OKI
xork Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2018 (edytowane) dzięki, to mi poprawiłeś samopoczucie oby wyszło że szczelna i będzie ok. Czy wymienia sie panewki wałka roz. bez wymiany samego wałka, mam trochę przytarte, sam wałek chyba ok, choć wyczuwam paluchem lekkie załamanie na krzywiźnie. Edytowane 7 Kwietnia 2018 przez xork
piotrsob1 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Akurat wałek można ocenić ze zdjęć, pod warunkiem że każdy wierzchołek krzywki pstrykniesz oddzielnie, lekko z profilu , dobrym sprzętem ( duża rozdzielczość i przy dobrym oświetleniu ) Do tego jeszcze ze dwa zdjęcia ogólne, żeby dobrze było widać czopy panewek
machina Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Oczywiście panewki należy wymienić na nowe.
xork Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2018 (edytowane) Dzisiaj dopiero wym.pompki i przetarlem trochę głowicę i ogarnął mnie smutek ponieważ widoczne są pęknięcia pomiędzy krawędzią zaworów a otworami pompowtrysków .wrzucę fotki jak tylko rozmiar plików ogarnę. Edytowane 9 Kwietnia 2018 przez xork Foto
xork Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2018 (edytowane) Nadzieje straciłem. Jakieś sugestie co do tego co dalej robić. Pozdrawiam Edytowane 9 Kwietnia 2018 przez xork
bobikos Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Szukaj głowicy albo calego słupka z pewnego źródła. Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
xork Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2018 53 minuty temu, bobikos napisał: Szukaj głowicy albo calego słupka z pewnego źródła. Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka Znasz jakiegoś dobrego dilerA głowic.
bobikos Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 nie. Widziałem jedynie że ktoś na forum sprzedaje słupek od awx.
piotrsob1 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Większość głowić od 1,9 PD ma w tych miejscach pęknięcia , co wcale nie znaczy że taka głowica się nie nadaje do remontu Wszystko zależy jak one są głębokie, akurat w tych miejscach nie ma kanałów chłodzących a są to miejsca najbardziej obciążone termicznie . Jeżeli te pęknięcia nie penetrują do płaszcza wodnego głowicy , to nie mają wpływu na pracę i działanie silnika Większość ludzi od regeneracji nawet nie próbuje tego w jakiś sposób naprawiać , bo i tak w tym miejscu pęknie ponownie , po prostu oglądają pęknięcia dokładnie i jak nie są głębokie a głowica przechodzi test szczelności to ją regenerują pomimo tych pęknięć Zawieź głowicę do człowieka od regeneracji , on Ci powie czy się nadaje do roboty czy trzeba szukać drugiej
xork Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Nareszcie trochę optymizmu(ale coś czuję że po ptokach), dzięki!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się