jachim22 Opublikowano 6 Czerwca 2020 Opublikowano 6 Czerwca 2020 W dniu 15.03.2020 o 23:35, Dev napisał: mam zwrotnice z S4ki z nowymi łozyskami Jaka kasa?
dawid221 Opublikowano 14 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2020 Z racji ze moja podsufitka spadła mi na głowę z dnia na dzień to wpadł nowy czarny sufit wraz z całym kompletem czarnych plastików itp
dawid221 Opublikowano 7 Października 2020 Autor Opublikowano 7 Października 2020 (edytowane) W temacie był mały przestój ale cały czas coś się dzieje, ogólnie mam już drugi słupek który w niedługim czasie zacznę rozbierać i będzie przygotowywany najprawdopodobniej pod stokera 2.0L a finalnie celuje w +4.. ile dokładnie czas pokaże ale 4 z przodu musi być na początku nowego roku myślę że kupie coś nowego a b5 zostanie rozebrana i ogarnięta blacharsko(nowy lakier lub folia) podwozie pełna konserwacja, zawieszenie tył całe na poliuretanie który już leży i czeka. Dzisiaj zrobiłem małą wycieczkę w Polskę i wróciłem z zaciskami S4 b6/b7 345mm , zwrotnice passat W8 itp . Poszukuje rzeczy na swap tyłu na 300mm lub 330mm jakby ktoś coś miał to pisać Ostatnio też wpadło nowe mocowanie amortyzatora tył z audi 80 ze względu na to że jest w ocynku. Do tego wleciały sprężyny -40mm H&R ale tylko tył bo na przodzie siedzi cały czas gwint eibach pro street s Jakiś drobne naprawy jak regeneracje obecnych zacisków, zmiany oleju itp też były ale tego nie ma sensu wypisywać Edytowane 7 Października 2020 przez dawid221
dawid221 Opublikowano 8 Października 2020 Autor Opublikowano 8 Października 2020 3 godziny temu, Dev napisał: Mam nowe tylne jarzma na 330 Ile chcesz ?
Dev Opublikowano 8 Października 2020 Opublikowano 8 Października 2020 7 godzin temu, dawid221 napisał: Ile chcesz ? Ile proponujesz ?
dawid221 Opublikowano 8 Października 2020 Autor Opublikowano 8 Października 2020 2 godziny temu, Dev napisał: Ile proponujesz ? 250 ?
Kirpo Opublikowano 8 Października 2020 Opublikowano 8 Października 2020 Jaki materiał na sufit dałeś?
dawid221 Opublikowano 8 Października 2020 Autor Opublikowano 8 Października 2020 3 godziny temu, Kirpo napisał: Jaki materiał na sufit dałeś? Najprawdopodobniej to był ten z linku https://allegro.pl/oferta/tkanina-samochodowa-na-podsufitke-alcantara-suede-8735776320?utm_medium=app_share&utm_source=facebook
dawid221 Opublikowano 9 Października 2020 Autor Opublikowano 9 Października 2020 Trafił się jeszcze skórzany ręczy i wyglada to o niebo lepiej od plastiku.
PJUS Opublikowano 9 Października 2020 Opublikowano 9 Października 2020 W dniu 8.10.2020 o 08:04, Dev napisał: Mam nowe tylne jarzma na 330 Aktualne te jarzma ? Jaki zacisk pod nie trzeba ?
PJUS Opublikowano 9 Października 2020 Opublikowano 9 Października 2020 10 godzin temu, dawid221 napisał: Trafił się jeszcze skórzany ręczy i wyglada to o niebo lepiej od plastiku. Powiedz mi jakie koszta sie pojawily przy zakupie zwrotnic W8 i zaciskow z S4 ??
dawid221 Opublikowano 9 Października 2020 Autor Opublikowano 9 Października 2020 3 godziny temu, PJUS napisał: Powiedz mi jakie koszta sie pojawily przy zakupie zwrotnic W8 i zaciskow z S4 ?? W moim przypadku kupiłem kompletny swap za 1000zł wiec zostaje kupić nowe przewody hamulcowe i można śmigać, jeśli kupujesz zwrotnice z w8 to musisz zmienić piastę na ta z s4 bo w8 ma wyższe lub ewentualnie dystans między jarzmo a zacisk i tez można latać
Dev Opublikowano 10 Października 2020 Opublikowano 10 Października 2020 (edytowane) 7 godzin temu, dawid221 napisał: W moim przypadku kupiłem kompletny swap za 1000zł wiec zostaje kupić nowe przewody hamulcowe i można śmigać, jeśli kupujesz zwrotnice z w8 to musisz zmienić piastę na ta z s4 bo w8 ma wyższe lub ewentualnie dystans między jarzmo a zacisk i tez można latać Pasuje każda Piasta z V6 lub z AJLa Mozna jeszcze inaczej, zostawiasz piaste, dajesz tarcze 360 i zacisk z D3/Phaeton-a i tylko przerabiasz z tylu przewód. I tutaj wychodzi to wszystko w bardzo dobrej kasie Edytowane 10 Października 2020 przez Dev
dawid221 Opublikowano 10 Października 2020 Autor Opublikowano 10 Października 2020 3 godziny temu, Dev napisał: Pasuje każda Piasta z V6 lub z AJLa Mozna jeszcze inaczej, zostawiasz piaste, dajesz tarcze 360 i zacisk z D3/Phaeton-a i tylko przerabiasz z tylu przewód. I tutaj wychodzi to wszystko w bardzo dobrej kasie Dokładnie zaciski a8 d3 czy pheaton można kupić nawet za 400 za dwie sztuki tak wiec wychodzi taniej niż te zaciski co ja mam, mocno sam się zastanawiam nad sprzedaniem tych co mam i kupieniem właśnie z d3
Dev Opublikowano 10 Października 2020 Opublikowano 10 Października 2020 Jest jeszcze jeden plus tej zabawy, na te zaciski wchodzą niektóre 17tki
PJUS Opublikowano 10 Października 2020 Opublikowano 10 Października 2020 11 minut temu, Dev napisał: Jest jeszcze jeden plus tej zabawy, na te zaciski wchodzą niektóre 17tki Ktore konkretnie zaciski z D3 ? Znasz oznaczenie ? Z jakiej wersji silnikowej ? Mozesz tez powiedziec co dokladnie bym potrzebowal do swapa z D3 wlasnie hebli by moc je zalozyc ? Adaptery pod ori zwrotnice zdadza egzamin ?
dawid221 Opublikowano 10 Października 2020 Autor Opublikowano 10 Października 2020 1 godzinę temu, PJUS napisał: Ktore konkretnie zaciski z D3 ? Znasz oznaczenie ? Z jakiej wersji silnikowej ? Mozesz tez powiedziec co dokladnie bym potrzebowal do swapa z D3 wlasnie hebli by moc je zalozyc ? Adaptery pod ori zwrotnice zdadza egzamin ? Koszt adapterów jest większy niż zwrotnic z passata w8 Dev już napisał co jest potrzebne
Trzesio Opublikowano 10 Października 2020 Opublikowano 10 Października 2020 W dniu 8.10.2020 o 00:14, dawid221 napisał: Poszukuje rzeczy na swap tyłu na 300mm lub 330mm jakby ktoś coś miał to pisać tarcza 330 prawdopodobnie z q5 w ładnym stanie jeśli Cię interesuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się