Zweglacz Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Witam, niedawno kupiłem BEX'a i mam wrażenie że jak na 190km to słabo idzie, przed zakupem oglądałem inne i mam wrażenie że lepiej szły, niestety były w marnym stanie i padło na tego. W ramach szukania przyczyny sprawdziłem już: DV - sprawny N75 - Brak błędów, po podaniu napięcia działa, plus tyle co sprawdziłem ustami czy jest przedmuch miedzy dwoma króćcami na których ma go nie być i go nie ma Katalizator - Nie wygląda na zapchany chociaż tutaj mam wątpliwości bo nie widać prześwitu gdy przyłoży się światło do rury. Nie wiem czy w audi ma być, mam tylko porównanie z fordem i oplem i tam prześwit był, plus dziwi mnie że pomimo iż wygląda na sprawny to pod drugą sonde jest włożony emulator(tulejka) dołączam zdjęcia Kompresja(przy okazji wymiany świec) - 1 - 12,7 , 2- 12,1 , 3 - 12,1 , 4 - 12,5 troszkę rozjechane ale w granicach tolerancji Wymienione świece na platynowe, filtry, oleje standardowy pakiet startowy Standardowe grupy które wyczytałem żeby wrzucić, jeśli zrobić jakieś dodatkowo to piszcie Dynamiczny: Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_y7p8VaT.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_R7P19.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_mc0lG.html Statyczny: Grupa 032: http://vaglogi.pl/log-032_g10v2R.html 32 nie wiem czy jest dobrze zrobiony ale wrzucam Dopiero zaczynam przygodę z logami i ogólnie z grupą VAG, jedyne co widzę to rozjechane doładowanie w okolicach 2000tyś obrotów i tam też jest to odczuwalne, autko w ogóle nie ma "dołu" zaczyna sie zbierać dopiero przy 2500tyś i najlepiej jak się go chwile potrzyma na takich obrotach i dopiero depnie gaz, może to być zacinająca się gruszka turbiny?
przem8 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 (edytowane) Jak na bexa to przepływ c**jowy więc albo przepływka do wymiany lub spora dziura w dolocie. Świece dałeś zalecane ngk pfr6q? Edytowane 19 Kwietnia 2018 przez przem8
Zweglacz Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2018 (edytowane) Nie, świece wsadziłem Boscha fr7kpp33, wcześniej były beru 14f-7dpuro2. Swistu w aucie ani przy odpalonym silniku nie słychać ale w sobotę napompuje dolot i zobaczę. Dobrze rozumiem że do napompowania odpinany DV i zaslepiamy węże plus odpinamy węża od grzybka odmy idącego do pokrywy zaworów jego zaslepiamy a grzybek ma trzymać jak zawór zwrotny? I pompujemy węża wychodzącego z filtra powietrza do turbiny Edytowane 19 Kwietnia 2018 przez Zweglacz
przem8 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Co do sprawdzania szczelności są filmiki oraz instrukcje co i jak. Pytanie czy jeździsz jeszcze na pb98 ?
przem8 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 1 godzinę temu, Zweglacz napisał: 95 To by tłumaczyło też stuki w gr. 20. Zalej 98 (na takim powinien jeździć bex), doprowadź przepływ do ładu i wrzuć znowu logi.
Łukasz13 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Zrób 002+033 po kasowaniu błędów, rozumiem ze foty kata są od strony turbiny?
Zweglacz Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2018 1 i 3jest od strony turba, 2 od tyłu. Logi robiłem według instrukcji,błędy były skasowane mimo ich braku, zapomniałem tylko klimatyzacji wyłączyć. Jutro sprawdzę ta szczelność i wrzucę logi na 98 jak dalej tak będzie to rozumiem że przeplywka do wymiany?
cysiek18 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 (edytowane) 8 godzin temu, Łukasz13 napisał: Zrób 002+033 po kasowaniu błędów, rozumiem ze foty kata są od strony turbiny? To jest chyba właśnie to co mi ostatnio pisałeś, od strony turbo kat wygląda w porządku, ważniejsze jak wygląda od strony wydechu Drugie zdjęcie jest chyba od strony wydechu Edytowane 20 Kwietnia 2018 przez cysiek18
Łukasz13 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 (edytowane) 1 godzinę temu, Zweglacz napisał: 1 i 3jest od strony turba, 2 od tyłu. Logi robiłem według instrukcji,błędy były skasowane mimo ich braku, zapomniałem tylko klimatyzacji wyłączyć. Jutro sprawdzę ta szczelność i wrzucę logi na 98 jak dalej tak będzie to rozumiem że przeplywka do wymiany? OK jak robiłeś po skasowaniu to wporządku, kat z obu stron niby wyglada ok, troche utrudnia to temat bo teraz nie wiadomo gdzie moze być problem Jeśli masz emualtor znaczy ze juz był wczesniej problem z błedem kata, ja chyba bym zaczął jednak od wybicia wkładu kata. Edytowane 20 Kwietnia 2018 przez Łukasz13
WYSKUN Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Podepne sie pod temat. Jak tu u kolegi stuki dochodza do "12" to jak tak sie bedzie dlugo jeździć to czym to grozi? Dziura w tłoku? Czy ogolnie silnik do remontu za jakis czas?
Zweglacz Opublikowano 1 Maja 2018 Autor Opublikowano 1 Maja 2018 Sorry że tak późno odpisuje ale masakryczny brak czasu Udało mi sie w końcu napompować dolot i sprawdzić, jest szczelny. Wyrzuciłem też kata i wpadło DP jakaś poprawa jest ale jak dla mnie to dalej nie to. Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_4RjZ15.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_9Z4544j.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_1SFSV.html Logi standardowo, błędy skasowane, tym razem bez klimy, paliwo 3/4 98 1/4 95 baku Co z tymi opóźnieniami o których wspominał WYSKUN? Gdzie szukać przyczyn i czy skoro wszystko inne wydaje sie w porządku to zamawiać nową przepływke?
Zweglacz Opublikowano 1 Maja 2018 Autor Opublikowano 1 Maja 2018 3 godziny temu, przem8 napisał: Przepływ o wiele za mały. Więc? Jest jeszcze coś do sprawdzenia oprócz tego co wymieniłem w postach czy zamawiać nowa przeplywke?
Łukasz13 Opublikowano 1 Maja 2018 Opublikowano 1 Maja 2018 Zamawiaj przeplywke.Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka
Zweglacz Opublikowano 1 Maja 2018 Autor Opublikowano 1 Maja 2018 BOSCH 0 280 218 063 będzie dobry? Obecnie siedzi(teraz wyciągałem) Magneti Marelli ammq19681 ale wkładka jest bosha F 00C 262 049
Łukasz13 Opublikowano 1 Maja 2018 Opublikowano 1 Maja 2018 Tak bedzie dobry, wklad teraz tez masz z prawidlowymi numerami.Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka
Zweglacz Opublikowano 1 Maja 2018 Autor Opublikowano 1 Maja 2018 Ok, jutro lecę zamówić, mam nadzieje że to będzie to i nie wywalę 400zł na próżno, bo pomysły mi się już skończyły czemu to nie jedzie tak jak powinno
GRADIENT Opublikowano 2 Maja 2018 Opublikowano 2 Maja 2018 (edytowane) Wymień przepływkę i rób głowicę. Ja miałem w 20GR wartości do 6 i to bylo już dużo. Teraz na 95 po remoncie głowicy prawie nie ma stukowego, gdzieś siè pojawi tak do 3 ale mam jeszcze cewki do wymiany. Jak cofa zapłon i ma mały przepływ to nie dziw sie ze nie jedzie. Będziesz tak jeździł aż silnik padnie. Przy tych wartościach w gr20 bena 98 nie pomoże.Możesz założyć świece FD5P0R Boscha. Edytowane 2 Maja 2018 przez GRADIENT
Zweglacz Opublikowano 2 Maja 2018 Autor Opublikowano 2 Maja 2018 Wymieniłem przepływke i czuć różnice, logi na nowej wpadną jak znajdę troszkę czasu. GRADIENT możesz rozwinąć temat z głowicą i co dokładnie w niej pada że ma wpływ na te stuki? Kompresja ok, 1500km zero ubytków oleju, olej czysty jakby dopiero co wlany, na zimnym po odpaleniu nie słychać napinacza, i mam robić głowice? Jak miałbym zwalać głowice za 1500zł to wolałbym jeszcze zaryzykować wymianę cewek bo dwie mam z ngk a dwie pozostałem każda z innej parafii bez numerów od góry.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się