Quatro7 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 A4B7 2.0TFSI 2006 mam problem ze zmianą jakiejkolwiek wartości w długim kodowaniu w sterowniku ECU poprzez VCDS. czegokolwiek nie chciałbym tam zmienić otrzymuje komunikat zwrotny Cytuj Error 31: Request out of range. CODING II - 11 jest w ogóle nie aktywne. ktoś wie dlaczego tak się dzieje? kabel na 100% obsługuje, VCDS pełna wersja
GRADIENT Opublikowano 2 Maja 2018 Opublikowano 2 Maja 2018 (edytowane) Ecu nie ma LC, zmień kabel i sterowniki Edytowane 2 Maja 2018 przez GRADIENT
Quatro7 Opublikowano 24 Września 2018 Autor Opublikowano 24 Września 2018 nie, to nie login ktoś ma jakiś pomysł? bo nadal z tym walczę
kamil-vag Opublikowano 24 Września 2018 Opublikowano 24 Września 2018 Jesteś pewny, że B7 obsłuhuje długie kodowanie ? Do tego ECU ? Co Ty chcesz zrobić ?
Quatro7 Opublikowano 25 Września 2018 Autor Opublikowano 25 Września 2018 nie wiem dlaczego sporo osób nie dowierza w to długie kodowanie. Mogę filmik nagrać dla potwierdzenia jak pisałem chce zakodować tempomat, kodowanie jest nieaktywne, długie kodowanie nie przyjmuje zmian
kamil-vag Opublikowano 25 Września 2018 Opublikowano 25 Września 2018 A według tego ? a4 cruise long coding.pdf I czy w 16-Steering Wheel już zminiles kodowanie na tempomat ?
Quatro7 Opublikowano 25 Września 2018 Autor Opublikowano 25 Września 2018 tak, tak właśnie robiłem i za każdym razem błąd, że nie można zapisać i tak - w kierownicy zmieniłem kodowanie, tam wszystko jest OK w blokach pomiarowych ECU patrzyłem i wszystkie przełączniki tempomatu działają poprawnie
kamil-vag Opublikowano 25 Września 2018 Opublikowano 25 Września 2018 A jaki masz ten interfejs ? VCDS Lite ? czy jakiś klon ? ? ?
Quatro7 Opublikowano 25 Września 2018 Autor Opublikowano 25 Września 2018 VCDS 15.7 full próbowałem innym i też nie poszło - ten sam błąd
kamil-vag Opublikowano 26 Września 2018 Opublikowano 26 Września 2018 Skoro tak nie wchodzi to jedyne co mi przychodzi na myśl to wizyta u tunera i wklepanie kodowania z palca w eepromie... a tam są jeszcze takie dwie uwagi: You may have to cycle the key off and back on before the CCS is activated and the new coding takes effect. The Throttle Body Alignment (TBA) may need to be completed before CCS operates.
Quatro7 Opublikowano 26 Września 2018 Autor Opublikowano 26 Września 2018 (edytowane) nadal nic... ? jeśli dobrze zrozumiałem to przed zakodowaniem wyłączyć i włączyć zapłon? adaptacja przechodzi bez problemu Edytowane 26 Września 2018 przez Quatro7 123
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się