wampir Opublikowano 29 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2018 2 godziny temu, Gibons napisał: Daj pohamować jej teraz i po zmianie na 356mm. Nawet ona stwierdzi że hamuje dużo lepiej Moją od razu się zorientowała i pytała czy coś znowu zmieniałem przy aucie haha "bo szybciej hamuje" hehe tzn ze tak ostro jezdzi?
Dev Opublikowano 29 Grudnia 2018 Opublikowano 29 Grudnia 2018 (edytowane) 2 minuty temu, wampir napisał: Z tego co czytam na audizine to nie każde S4 ma ten sport differential a co dopiero allroad. Nie rozumie. Tzn, że tarcze i klocki 345mm sa drogie z racji tego, że idą do S4 i lepiej szukać tych 356mm ? kazde S4 z manualną skrzynią ma GH2 i wiekszosc w S-tronicu zestaw 345 a 356 jest praktycznie w takiej samej cenie a skutecznosc wieksza Edytowane 29 Grudnia 2018 przez Dev
Korton555 Opublikowano 2 Stycznia 2019 Opublikowano 2 Stycznia 2019 (edytowane) Wampir, a czy po obecnym zestawie widzisz jakieś słabości? Pytam, bo ja uważam, że standardowe hamulce bardzo dobrze działają, chyba, że ktoś gania dużo po autostradach i hamuje z dużych prędkości kilka razy - nie wiem, bo nie odczułem jeszcze, żeby hamulce spuchły. S4 z tarcza 345mm, ma dokładnie ten sam zacisk i klocki co my z tarczą 320mm, różni się tylko jażmem - wg mnie jak już zmieniać to na czterotłoczek z Q5 345mm (aluminiowy zacisk), lub własnie 356mm z A6/A7/A8. Ja myślałem o takim upgradzie, ale stwierdziłem, że jak na razie nie odczuwam by hamulce były słabe, czy tarcze zwichrowane. Jak zobacze, że są sytuacje gdzie seria jest za słaba, to wtedy zajmę się tym tematem Ps. Zamawiam wizyte u Gregora na kurację wzmacniającą. Edytowane 2 Stycznia 2019 przez Korton555
Gibons Opublikowano 2 Stycznia 2019 Opublikowano 2 Stycznia 2019 Godzinę temu, Korton555 napisał: Wampir, a czy po obecnym zestawie widzisz jakieś słabości? Pytam, bo ja uważam, że standardowe hamulce bardzo dobrze działają, chyba, że ktoś gania dużo po autostradach i hamuje z dużych prędkości kilka razy - nie wiem, bo nie odczułem jeszcze, żeby hamulce spuchły. S4 z tarcza 345mm, ma dokładnie ten sam zacisk i klocki co my z tarczą 320mm, różni się tylko jażmem - wg mnie jak już zmieniać to na czterotłoczek z Q5 345mm (aluminiowy zacisk), lub własnie 356mm z A6/A7/A8. Ja myślałem o takim upgradzie, ale stwierdziłem, że jak na razie nie odczuwam by hamulce były słabe, czy tarcze zwichrowane. Jak zobacze, że są sytuacje gdzie seria jest za słaba, to wtedy zajmę się tym tematem Ps. Zamawiam wizyte u Gregora na kurację wzmacniającą. Brembo ma taką samą tarcze jak S4. To że ma 4tloki nie znaczy że będzie hamować lepiej. Według mnie na chwilę obecną najlepszy stosunek jakości/cena to 356mm. Niestety seryjne hamulce to straszny kibel. Widocznie nie jeździłeś B8 z setupem na większe. W S4 z tyłu jest większa tarcza niż ty masz teraz z przodu. Najlepiej zakładać przód i tył. Ja uważam zmianę hamulców za jeden z lepszych modow. Nie mówię już o kwesti wizualnej jak ktoś ma np 19cali i seryjny hebel np 314mm
Korton555 Opublikowano 2 Stycznia 2019 Opublikowano 2 Stycznia 2019 1 godzinę temu, Gibons napisał: Brembo ma taką samą tarcze jak S4. To że ma 4tloki nie znaczy że będzie hamować lepiej. Według mnie na chwilę obecną najlepszy stosunek jakości/cena to 356mm. Niestety seryjne hamulce to straszny kibel. Widocznie nie jeździłeś B8 z setupem na większe. W S4 z tyłu jest większa tarcza niż ty masz teraz z przodu. Najlepiej zakładać przód i tył. Ja uważam zmianę hamulców za jeden z lepszych modow. Nie mówię już o kwesti wizualnej jak ktoś ma np 19cali i seryjny hebel np 314mm No właśnie uważam, że seryjne 320mm nie jest kibel, wizaulnie na dużej feldze ok, nie wygląda to super. Pytanie do Wampira, czy odczuwa jakieś braki w seryjnych hamulcach? Mam porównanie do kilku raczej mocnych samochodów które miałem i w a4 to jedne z lepszych seryjnych hamulców. W mondeo ST220, saab 9-3 aero, s-max 2.5T, a8 d3 z tarczą 360mm były dużo słabsze. Nie wiem, jakie mam klocki hamulcowe, może poprzedni właściciel założył jakieś lepsze i stąd moja opinia, ale hamuja naprawdę bardzo dobrze.
wampir Opublikowano 2 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2019 To zależy kiedy się mnie zapytasz Przez 99% czasu moje auto pokonuje odcinki po 10km z prędkością 50km/h i wtedy absolutnie nie odczuwam braku hamulca:) Jak jade autostradą do domu rodzinnego to nigdy nie udało mi się zagrzać tego hamulca w przeciwieństwie do A4 B6 1.8TQ gdzie miałem 312/255. Dopiero jak w B6 zmieniłem na 320/288 to przestałem mieć problemy z fadingiem, który pojawiał się po kilku hamowaniach z prędkości autostradowych. Jak jeżdżę allroadem to nie mam problemu z fadingiem, ale też czuje, że nie jest to hamulec sportowy. Hamuje i tyle. Siła hamowania mogłaby być większa. Ciekawi mnie jak hamuje 356mm... bardzo chętnie bym się takim autem przejechał ale żeby też miało masę zbliżoną do mojej.
Korton555 Opublikowano 2 Stycznia 2019 Opublikowano 2 Stycznia 2019 W dniu 28.12.2018 o 22:33, wampir napisał: Przy okazji sprawdziłem kody wyposażenia i tylny dyfer mam GH1 - przekładnia tylnej osi, wersja podstawowa Zaciekawiło mnie jaki ja mam dyfer, ale w kodach nic nie mam zaczynającego się na GH:
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2019 Opublikowano 2 Stycznia 2019 2 godziny temu, Korton555 napisał: Zaciekawiło mnie jaki ja mam dyfer, ale w kodach nic nie mam zaczynającego się na GH:
Korton555 Opublikowano 2 Stycznia 2019 Opublikowano 2 Stycznia 2019 10 minut temu, Dev napisał: Dzięki - pewnie standardowa, chodź te vin dekodery średnio działają. Któryś mi podał 2.0TDI, ten twój tiptronic a nie s-tronic, podsufitka standardowa, a mam czarną. Dobra nie robię off-topa koledze w jego wątku.
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2019 Opublikowano 2 Stycznia 2019 (edytowane) 10 minut temu, Korton555 napisał: Dzięki - pewnie standardowa, chodź te vin dekodery średnio działają. Któryś mi podał 2.0TDI, ten twój tiptronic a nie s-tronic, podsufitka standardowa, a mam czarną. Dobra nie robię off-topa koledze w jego wątku. to nie jest std dekoder tylko scan z partslinka to samo dostaniesz w ASO Edytowane 2 Stycznia 2019 przez Dev
wampir Opublikowano 2 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2019 Spoko luz, przy okazji sam się dowiem czegoś nowego. Z tego co czytam o tym sportowym dyfrze to trafić go w innym aucie niż eSka to jak biały kruk Grunt że jest Quattro.
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2019 Opublikowano 2 Stycznia 2019 20 minut temu, wampir napisał: Grunt że jest Quattro. auto bez napedu na dwie osie to jak chłop bez jaj
qlimazz Opublikowano 5 Stycznia 2019 Opublikowano 5 Stycznia 2019 W dniu 2.01.2019 o 22:59, Dev napisał: auto bez napedu na dwie osie to jak chłop bez jaj Chłop z jajami z ośką też da se radę ? ale wiadomo quattro level up
wampir Opublikowano 6 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2019 Jutro jadę do ASO na akcje serwisową. Mam trochę stres oby nie spierdzielili przy okazji czegoś
Gibons Opublikowano 6 Stycznia 2019 Opublikowano 6 Stycznia 2019 2 godziny temu, wampir napisał: Jutro jadę do ASO na akcje serwisową. Mam trochę stres oby nie spierdzielili przy okazji czegoś Czego dotyczy akcja?
wampir Opublikowano 6 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2019 Stronę wcześniej wspomniałem o niej. Pompa elektryczna do wymiany.
wampir Opublikowano 7 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2019 I już po akcji serwisowej. Sprawdziłem czy nie ma żadnych błędów po przejechaniu 20km. Auto jeździ, ale jestem czujny i obserwuje
Dev Opublikowano 7 Stycznia 2019 Opublikowano 7 Stycznia 2019 1 minutę temu, wampir napisał: Auto jeździ, ale jestem czujny i obserwuje
wampir Opublikowano 7 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2019 Teraz, Dev napisał: Proszę się nie śmiać, to tylko ASO. Sam pewnie wiesz, że jak czegoś sam nie zrobisz to nie masz pewności
Dev Opublikowano 7 Stycznia 2019 Opublikowano 7 Stycznia 2019 13 minut temu, wampir napisał: Sam pewnie wiesz, że jak czegoś sam nie zrobisz to nie masz pewności Sam to moge tylko sp***dolic
Rekomendowane odpowiedzi