Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 Allroad B8 Lift IBIS WHITE, 2.0TFSI POWER, ZF8HP, QUATTRO !!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, Gibons napisał:

Daj pohamować jej teraz i po zmianie na 356mm. Nawet ona stwierdzi że hamuje dużo lepiej ;) Moją od razu się zorientowała i pytała czy coś znowu zmieniałem przy aucie haha "bo szybciej hamuje"

hehe tzn ze tak ostro jezdzi?

 

Opublikowano (edytowane)
2 minuty temu, wampir napisał:

Z tego co czytam na audizine to nie każde S4 ma ten sport differential a co dopiero allroad. 

Nie rozumie.  Tzn, że tarcze i klocki 345mm sa drogie z racji tego, że idą do S4 i lepiej szukać tych 356mm ?

 

kazde S4 z manualną skrzynią ma GH2 i wiekszosc w S-tronicu

zestaw 345 a 356 jest praktycznie w takiej samej cenie a skutecznosc wieksza

Edytowane przez Dev
Opublikowano (edytowane)

Wampir, a czy po obecnym zestawie widzisz jakieś słabości? Pytam, bo ja uważam, że standardowe hamulce bardzo dobrze działają, chyba, że ktoś gania dużo po autostradach i hamuje z dużych prędkości kilka razy - nie wiem, bo nie odczułem jeszcze, żeby hamulce spuchły.

S4 z tarcza 345mm, ma dokładnie ten sam zacisk i klocki co my z tarczą 320mm, różni się tylko jażmem - wg mnie jak już zmieniać to na czterotłoczek z Q5 345mm (aluminiowy zacisk), lub własnie 356mm z A6/A7/A8.

Ja myślałem o takim upgradzie, ale stwierdziłem, że jak na razie nie odczuwam by hamulce były słabe, czy tarcze zwichrowane. Jak zobacze, że są sytuacje gdzie seria jest za słaba, to wtedy zajmę się tym tematem :)

Ps. Zamawiam wizyte u Gregora na kurację wzmacniającą.

Edytowane przez Korton555
Opublikowano
Godzinę temu, Korton555 napisał:

Wampir, a czy po obecnym zestawie widzisz jakieś słabości? Pytam, bo ja uważam, że standardowe hamulce bardzo dobrze działają, chyba, że ktoś gania dużo po autostradach i hamuje z dużych prędkości kilka razy - nie wiem, bo nie odczułem jeszcze, żeby hamulce spuchły.

S4 z tarcza 345mm, ma dokładnie ten sam zacisk i klocki co my z tarczą 320mm, różni się tylko jażmem - wg mnie jak już zmieniać to na czterotłoczek z Q5 345mm (aluminiowy zacisk), lub własnie 356mm z A6/A7/A8.

Ja myślałem o takim upgradzie, ale stwierdziłem, że jak na razie nie odczuwam by hamulce były słabe, czy tarcze zwichrowane. Jak zobacze, że są sytuacje gdzie seria jest za słaba, to wtedy zajmę się tym tematem :)

Ps. Zamawiam wizyte u Gregora na kurację wzmacniającą.

Brembo ma taką samą tarcze jak S4. To że ma 4tloki nie znaczy że będzie hamować lepiej. Według mnie na chwilę obecną najlepszy stosunek jakości/cena to 356mm. Niestety seryjne hamulce to straszny kibel. Widocznie nie jeździłeś B8 z setupem na większe. W S4 z tyłu jest większa tarcza niż ty masz teraz z przodu. Najlepiej zakładać przód i tył. Ja uważam zmianę hamulców za jeden z lepszych modow. Nie mówię już o kwesti wizualnej jak ktoś ma np 19cali i seryjny hebel np 314mm ;)

Opublikowano
1 godzinę temu, Gibons napisał:

Brembo ma taką samą tarcze jak S4. To że ma 4tloki nie znaczy że będzie hamować lepiej. Według mnie na chwilę obecną najlepszy stosunek jakości/cena to 356mm. Niestety seryjne hamulce to straszny kibel. Widocznie nie jeździłeś B8 z setupem na większe. W S4 z tyłu jest większa tarcza niż ty masz teraz z przodu. Najlepiej zakładać przód i tył. Ja uważam zmianę hamulców za jeden z lepszych modow. Nie mówię już o kwesti wizualnej jak ktoś ma np 19cali i seryjny hebel np 314mm ;)

No właśnie uważam, że seryjne 320mm nie jest kibel, wizaulnie na dużej feldze ok, nie wygląda to super. Pytanie do Wampira, czy odczuwa jakieś braki w seryjnych hamulcach?

Mam porównanie do kilku raczej mocnych samochodów które miałem i w a4 to jedne z lepszych seryjnych hamulców. W mondeo ST220, saab 9-3 aero, s-max 2.5T, a8 d3 z tarczą 360mm były dużo słabsze. Nie wiem, jakie mam klocki hamulcowe, może poprzedni właściciel założył jakieś lepsze i stąd moja opinia, ale hamuja naprawdę bardzo dobrze.

 

 

Opublikowano

To zależy kiedy się mnie zapytasz :)

Przez 99% czasu moje auto pokonuje odcinki po 10km z prędkością 50km/h  i wtedy absolutnie nie odczuwam braku hamulca:)

Jak jade autostradą do domu rodzinnego to nigdy nie udało mi się zagrzać tego hamulca w przeciwieństwie do A4 B6 1.8TQ gdzie miałem 312/255. Dopiero jak w B6 zmieniłem na 320/288 to przestałem mieć problemy z fadingiem, który pojawiał się po kilku  hamowaniach z prędkości autostradowych.

Jak jeżdżę allroadem to nie mam problemu z fadingiem, ale też czuje, że nie jest to hamulec sportowy.  Hamuje i tyle. 

Siła hamowania mogłaby być większa. Ciekawi mnie jak hamuje 356mm... bardzo chętnie bym się takim autem przejechał ale żeby też miało masę zbliżoną do mojej.

Opublikowano
W dniu 28.12.2018 o 22:33, wampir napisał:

Przy okazji sprawdziłem kody wyposażenia i tylny dyfer mam

GH1 - przekładnia tylnej osi, wersja podstawowa

Zaciekawiło mnie jaki ja mam dyfer, ale w kodach nic nie mam zaczynającego się na GH:

20190102_195318.jpg

Opublikowano
2 godziny temu, Korton555 napisał:

Zaciekawiło mnie jaki ja mam dyfer, ale w kodach nic nie mam zaczynającego się na GH:

20190102_195318.jpg

20190102-220754.jpg

Opublikowano
10 minut temu, Dev napisał:

20190102-220754.jpg

Dzięki - pewnie standardowa, chodź te vin dekodery średnio działają. Któryś mi podał 2.0TDI, ten twój tiptronic a nie s-tronic, podsufitka standardowa, a mam czarną. Dobra nie robię off-topa koledze w jego wątku.

Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, Korton555 napisał:

Dzięki - pewnie standardowa, chodź te vin dekodery średnio działają. Któryś mi podał 2.0TDI, ten twój tiptronic a nie s-tronic, podsufitka standardowa, a mam czarną. Dobra nie robię off-topa koledze w jego wątku.

to nie jest std dekoder tylko scan z partslinka

to samo dostaniesz w ASO

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Spoko luz, przy okazji sam się dowiem czegoś nowego. 

Z tego co czytam o tym sportowym dyfrze to trafić go w innym aucie niż eSka to jak biały kruk :)

Grunt że jest Quattro. 

 

Opublikowano
20 minut temu, wampir napisał:

Grunt że jest Quattro. 

auto bez napedu na dwie osie to jak chłop bez jaj :decayed:

Opublikowano

 

 

W dniu 2.01.2019 o 22:59, Dev napisał:

auto bez napedu na dwie osie to jak chłop bez jaj :decayed:

Chłop z jajami z ośką też da se radę ? ale wiadomo quattro level up

Opublikowano

Jutro jadę do ASO na akcje serwisową. Mam trochę stres :) oby nie spierdzielili przy okazji czegoś :)

Opublikowano
2 godziny temu, wampir napisał:

Jutro jadę do ASO na akcje serwisową. Mam trochę stres :) oby nie spierdzielili przy okazji czegoś :)

Czego dotyczy akcja? 

Opublikowano

Stronę wcześniej wspomniałem o niej. Pompa elektryczna do wymiany.

Opublikowano

I już po akcji serwisowej. Sprawdziłem czy nie ma żadnych błędów po przejechaniu 20km.

Auto jeździ, ale jestem czujny i obserwuje :)

Opublikowano
1 minutę temu, wampir napisał:

Auto jeździ, ale jestem czujny i obserwuje :)

:polew::polew::polew:

Opublikowano
Teraz, Dev napisał:

:polew::polew::polew:

Proszę się nie śmiać, to tylko ASO.

Sam pewnie wiesz, że jak czegoś sam nie zrobisz to nie masz pewności  :P

 

 

Opublikowano
13 minut temu, wampir napisał:

Sam pewnie wiesz, że jak czegoś sam nie zrobisz to nie masz pewności  :P

Sam to moge tylko sp***dolic :decayed:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...