Kedor Opublikowano 9 Maja 2018 Opublikowano 9 Maja 2018 Cześć. Próbuję wymienić końcówkę drążka kierowniczego po prawej stronie. Poniżej jak widać, udało mi się odkręcić obie śrubki bez większego problemu (śruba kontrująca końcówkę, także puściła swobodnie). Lecz nie mogę znaleźć sposobu aby wybić śrubę widoczną na zdjęciu. Nie chce jej obić młotkiem, bo ją rozklepie i nie nakręcę więcej na nią nakrętki. Jakie macie pomysły? Na dzisiaj zalałem WD40, i jutro znów spróbuje. Ale po parunastu uderzeniach młotkiem, wydaje mi się że nawet nie drgnęła.
frezergt Opublikowano 9 Maja 2018 Opublikowano 9 Maja 2018 spróbuj podgrzać tą śrube, nakręć nakrętke, żeby nie zaklepać śruby i wtedy młotkiem potraktuj
Kedor Opublikowano 10 Maja 2018 Autor Opublikowano 10 Maja 2018 13 godzin temu, frezergt napisał: spróbuj podgrzać tą śrube, nakręć nakrętke, żeby nie zaklepać śruby i wtedy młotkiem potraktuj To prosze powiedz mi, czy ja mam podgrzewać śrube czy może to w czym jest umieszczona? Bo czytam w internecie różne opinie, i nie za bardzo wiem czego słuchać. A nigdy takiego czegoś nie robiłem.
frezergt Opublikowano 10 Maja 2018 Opublikowano 10 Maja 2018 W zeszłym roku miałem też zapieczoną śrubę i ja to zrobiłem tak, że małym palnikiem gazowym grzałem po śrubie i potem młotkiem, po kilku takich próbach śruba puściła, jak to nie pomoże zostaje tylko rozwiercenie jej
keczu Opublikowano 11 Maja 2018 Opublikowano 11 Maja 2018 (edytowane) Zalej WD, poczekaj aż spenetruje, z drugiej strony elementu przystaw coś ciężkiego i przez twarde drewno ewentualnie miękki metal [mosiądz itp.] uderz. Ktoś do pomocy bo chyba nie masz 3 rąk ;). Edytowane 11 Maja 2018 przez keczu
sitar Opublikowano 11 Maja 2018 Opublikowano 11 Maja 2018 też ostatnio z nią walczyłem i trzeba w nią pier... ale z całej siły przez coś miedzianego itp. i wyszła od razu a stukałem i pukałem z godzinę...
Makale Opublikowano 11 Maja 2018 Opublikowano 11 Maja 2018 I jak juz coś to nie grzać śruby bo od ciepła metal się rozszerza i się zapiecze jeszcze bardziej. Grzać należy zwrotnice zaraz przy śrubie, żeby ta się rozszerzyła i puściła, ale nie wiem po co się tak męczyć... Przy wymianie przy wielowahaczu jakiekolwiek elementu warto mieć śruby w zapasie oryginalne czy z hurtowni ze śrubami jakieś porządne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się