Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zapieczona śruba przy końcówce drążka kierowniczego.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Próbuję wymienić końcówkę drążka kierowniczego po prawej stronie.

Poniżej jak widać, udało mi się odkręcić obie śrubki bez większego problemu (śruba kontrująca końcówkę, także puściła swobodnie).
Lecz nie mogę znaleźć sposobu aby wybić śrubę widoczną na zdjęciu. Nie chce jej obić młotkiem, bo ją rozklepie i nie nakręcę więcej na nią nakrętki. 
Jakie macie pomysły? Na dzisiaj zalałem WD40, i jutro znów spróbuje. Ale po parunastu uderzeniach młotkiem, wydaje mi się że nawet nie drgnęła.

74c4b82c-bcde-4418-bb11-1aa90b69cf08.jpg

Opublikowano

spróbuj podgrzać tą śrube, nakręć nakrętke,  żeby nie zaklepać śruby i wtedy młotkiem potraktuj

Opublikowano
13 godzin temu, frezergt napisał:

spróbuj podgrzać tą śrube, nakręć nakrętke,  żeby nie zaklepać śruby i wtedy młotkiem potraktuj

To prosze powiedz mi, czy ja mam podgrzewać śrube czy może to w czym jest umieszczona? Bo czytam w internecie różne opinie, i nie za bardzo wiem czego słuchać. A nigdy takiego czegoś nie robiłem.

Opublikowano

W zeszłym roku miałem też zapieczoną śrubę i ja to zrobiłem tak, że małym palnikiem gazowym grzałem po śrubie i potem młotkiem, po kilku takich próbach śruba puściła, jak to nie pomoże zostaje tylko rozwiercenie jej 

Opublikowano (edytowane)

Zalej WD, poczekaj aż spenetruje, z drugiej strony elementu przystaw coś ciężkiego i przez twarde drewno ewentualnie miękki metal [mosiądz itp.] uderz. Ktoś do pomocy bo chyba nie masz 3 rąk ;).

Edytowane przez keczu
Opublikowano

Młotowiertarka i dzida

Opublikowano

też ostatnio z nią walczyłem i trzeba w nią pier... ale z całej siły przez coś miedzianego itp. i wyszła od razu a stukałem i pukałem z godzinę...

Opublikowano

Wal młotkiem. Tą śrubę należy kupić nową.

Opublikowano

I jak juz coś to nie grzać śruby bo od ciepła metal się rozszerza i się zapiecze jeszcze bardziej. Grzać należy zwrotnice zaraz przy śrubie, żeby ta się rozszerzyła i puściła, ale nie wiem po co się tak męczyć... Przy wymianie przy wielowahaczu jakiekolwiek elementu warto mieć śruby w zapasie oryginalne czy z hurtowni ze śrubami jakieś porządne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...