Brdm Opublikowano 11 Maja 2018 Opublikowano 11 Maja 2018 (edytowane) http://vaglogi.pl/log-002_033_lf1CC.htmlhttp://vaglogi.pl/log-011_010_i7N55.htmlhttp://vaglogi.pl/log-008_010_e5g37.htmlhttp://vaglogi.pl/log-013_j5v47kV.htmlhttp://vaglogi.pl/log-011_0qSgE.htmlhttp://vaglogi.pl/log-008_C7XUq4.htmlhttp://vaglogi.pl/log-003_4P74Fl8.htmlhttp://vaglogi.pl/log-001_jJujao6.htmlhttp://vaglogi.pl/log-009_i8v4Z.html Prosze o analize. Edytowane 14 Maja 2018 przez Brdm
kamil-vag Opublikowano 11 Maja 2018 Opublikowano 11 Maja 2018 Zrób takie logi: Dynamicznie 003+008+011 Statycznie 004 Statycznie 013+018+023
Brdm Opublikowano 12 Maja 2018 Autor Opublikowano 12 Maja 2018 http://vaglogi.pl/log-004_1x91R.html http://vaglogi.pl/log-013_018_023_Z39mAl.html http://vaglogi.pl/log-003_008_011_0R695F.html
kamil-vag Opublikowano 12 Maja 2018 Opublikowano 12 Maja 2018 Kolego, jest przyzwoicie Jedyne co, można by lekko synchronizację przestawić bliżej "0", bo korekty, doładowanie, MAF mają wartości poprawne. Te auta mają takie fabryczne leniwe wstawanie turbo niestety jeżeli odczuwasz slabie zbieranie. Coś się dzieje, że pytasz o analizę ?
Brdm Opublikowano 12 Maja 2018 Autor Opublikowano 12 Maja 2018 (edytowane) https://a4-klub.pl/topic/422808-szarpanie-przy-gazie-w-podłodze/ Tu opisałem o co chodzi... auto śmiga ok jest po wymianie pompowtryskiwaczy - akcja serwisowa i po programie wiec z tym wstawaniem teraz jest bajka tylko ze powyzej 2400 obr przy pelnym bucie szarpie autem jakby paliwa nie dostawał ... w niektorych logach jak sie przyjrzysz widac po obrotach spadki obrotow i od nowa wstaja. W logach kilku grup jest zbyt male probkowanie i nie widac ze obroty spadaja. Edytowane 12 Maja 2018 przez Brdm
kamil-vag Opublikowano 12 Maja 2018 Opublikowano 12 Maja 2018 To zrób dynamiczny 013+018+023, może ciśnienie paliwa klęka przy obciążeniu ? Bo doładowanie masz stabilne i raczej to nie jest przyczyną... Przy tej wymianie pompek zadbano o dogięcie konektorów we wtyczkach ? Bo to też lubi się objawiać przy obciążeniu właśnie...
Brdm Opublikowano 12 Maja 2018 Autor Opublikowano 12 Maja 2018 Pompki wymieniane jakieś 1.5 roku temu w ASO, problem pojawił się kilka dni temu. Ok zrobie i wieczorem wrzuce.
Brdm Opublikowano 12 Maja 2018 Autor Opublikowano 12 Maja 2018 Rzuc okiem na blok 008 i przesledz 1 i 4 kolumne powyzej 2500obrotow. Widac jak w 4 kolumnie jest spadek z 400 na 200 i spojrz na obroty widac ze tez spadaja a jak nie spadaja to praktycznie nie rosna przy tym spadku. A tak na marginesie to wlasnie cos nie slysze pompki ... zawsze bylo slychac jak dobija paliwo w umaku sekundy. A teraz cisza.
Brdm Opublikowano 12 Maja 2018 Autor Opublikowano 12 Maja 2018 http://vaglogi.pl/log-013_018_023_xu283A.html
kamil-vag Opublikowano 13 Maja 2018 Opublikowano 13 Maja 2018 Na spokojnie spojrzałem i rzeczywiście w grupie 008 widać, że coś dzieje się z ograniczeniem dymienia... na serii to samo się działo ? To wygląda na coś z softem, bo MAF i MAP pokazują poprawne wartości... Z drugiej strony to wszystko wygląda naprawdę dziwnie, aż za wzorowo, MAF zadany idealnie pokrywa się z aktualnym, to samo przy turbo...
Brdm Opublikowano 13 Maja 2018 Autor Opublikowano 13 Maja 2018 Nie no soft byl robiony ponad 2 lata temu, swoja droga w RPerformance (osobiscie mam zaufanie do niego zawsze jest bajka po programie)
Gremlin0209 Opublikowano 13 Maja 2018 Opublikowano 13 Maja 2018 (edytowane) Moje brd tez szarpalo powyzej 2400 jak dawalem mu buta. Przerywal, szarpal i wykonywal, jakby zabie skoki. Okazalo sie, ze to turbo przeladowywalo i geometria nie wyrabia. Po wymianie turbo u mnie problem znikl, ale pojawil sie inny... Edytowane 13 Maja 2018 przez Gremlin0209
kamil-vag Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 Jakieś tam przykładowe logi z BRD, widać różnice pomiędzy MAF zadany i aktualny, to samo z MAP - one raczej nigdy wzorowo się nie pokrywają jak u Ciebie... http://vaglogi.pl/log-003_15aqK.html http://vaglogi.pl/log-003_15aqK.html U Ciebie po prostu turbo i maf pokazuje max wartości, nie ma żadnego ogranicznika, zabezpieczenia... stąd może być właśnie problem... zobacz, że masz wartości stałe, wydaje mi się, że maksymalne zakresy. A nie możesz po prostu podesłać tunerowi logów co Ci to robił i pokazać, że turbo pompuje na MAX-a a co za tym idzie MAF pokazuje max ? Może warto zmniejszyć to doładowanie o kilka mbar... Może po prostu jest zapieczona geometria...
Brdm Opublikowano 14 Maja 2018 Autor Opublikowano 14 Maja 2018 No właśnie coś jest nie tak bo nawet dół w 011 jak się rzuci okiem to widać że 2600 ma być a on daje tylko 1600 przy 2000obrotów. W seryjnym BRD widizałem że przy 2000 obrotów jest duzo wyżej niz u mnie ponad 2100 juz dmucha ...
kamil-vag Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 I stąd też maksymalne wartości doładowania i MAF - ale coś soft zrypany, że nie było straznika ? powinien przejść w awaryjny mimo wszystko... ciekawe na ile guard jest ustawiony...
Brdm Opublikowano 17 Maja 2018 Autor Opublikowano 17 Maja 2018 ale z tymi wartościami to im więcej myślałem i analizowałem to przypomina mi się że od początku tak miałem po programie, że maxa pokazywało (o ile dobrze pamiętam) tylko pech taki że nie mam logów z tamtego okresu ... a na stronie już skasowali mi je ...
Brdm Opublikowano 17 Maja 2018 Autor Opublikowano 17 Maja 2018 a sztangą zainteresowałem się bo wskazówkach od tunera właściwie bo wysłałem do niego logi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się