Paka85 Opublikowano 11 Maja 2018 Opublikowano 11 Maja 2018 (edytowane) Witajcie. Potrzebuje Waszej pomocy.... Na wolnych obrotach na postoju spadają mi obroty jakby się dusił i gasnie, a raz jest wszystko ok. Raz miałem taki przypadek że sam gazu dodawał ale to tylko raz. Mam też założony gaz, na gazie jest trochę gorzej niż na benzynie. Pomoże ktoś co może być przyczyną takiego zachowania.? B5 1.8 125km Z góry dziękuję Edytowane 11 Maja 2018 przez Paka85
k232 Opublikowano 11 Maja 2018 Opublikowano 11 Maja 2018 U mnie to samo, patrz na filmik, bez dotykania gazu. Odkąd mam to auto nie mam pojęcia co jest z tymi obrotami..
Paka85 Opublikowano 12 Maja 2018 Autor Opublikowano 12 Maja 2018 Mam tak samo. Będę na dniach sprawdza przepustnice,dolot do przepustnicy czy nie łapie lewego powietrza,swiece,kable wysokiego napiecia...może coś znajdę.
k232 Opublikowano 12 Maja 2018 Opublikowano 12 Maja 2018 Może i znajdziesz , ja u Siebie przepustnicę zmieniałem 4 razy i ciągle taki sami efekt.
MM1311 Opublikowano 12 Maja 2018 Opublikowano 12 Maja 2018 Też się borykam z tym problemem ostatnio. Na rozgrzanym zrobiłem pomiar i ilość zasysanego powietrza bardzo skacze na jałowym ( od 2 do 13) a teoretycznie powinno być gdzieś w przedziale od 2 do 4 g. Pokazuje błąd przepływki i sondy. Dajcie znać jak sobie poradziliście ;)
k232 Opublikowano 12 Maja 2018 Opublikowano 12 Maja 2018 (edytowane) Gdzie sprawdzić zasysane powietrze na vcds 311? U mnie nie ma żadnych błędów a auto ciągle ma problem z obrotami. Edytowane 12 Maja 2018 przez k232
MM1311 Opublikowano 12 Maja 2018 Opublikowano 12 Maja 2018 (edytowane) Jak masz bloki to wpisujesz lub klikasz 02. Sprawdze jeszcze napięcia na multi bo albo kalbe albo wydaje mi się że przepływka za dużo wskazuje powietrza( a go nie ma) i przez to komputer za dużo paliwa daje i na końcu i sonda wywala błąd. Edytowane 12 Maja 2018 przez MM1311
k232 Opublikowano 12 Maja 2018 Opublikowano 12 Maja 2018 Możliwe że tak ale u mnie błędów nie ma i jest mega problem. U Ciebie to może jest gaz źle ustawiony dlatego jest błąd mieszanki i sondy. Ja u Siebie też walczyłem z gazem i z mieszanką bo był ustawiony na ubogo.
MM1311 Opublikowano 12 Maja 2018 Opublikowano 12 Maja 2018 (edytowane) 3 godziny temu, k232 napisał: Możliwe że tak ale u mnie błędów nie ma i jest mega problem. U Ciebie to może jest gaz źle ustawiony dlatego jest błąd mieszanki i sondy. Ja u Siebie też walczyłem z gazem i z mieszanką bo był ustawiony na ubogo. Naciąg linki przy przepustnicy jest taki sam. Tzn jest trochę luzu zanim drgnie to kółko ( foto) czy gdzie się go ustawia? Edytowane 12 Maja 2018 przez MM1311
k232 Opublikowano 12 Maja 2018 Opublikowano 12 Maja 2018 Nie mam pojęcia jaki jest prawidłowy naciąg linki.
Paka85 Opublikowano 13 Maja 2018 Autor Opublikowano 13 Maja 2018 21 godzin temu, MM1311 napisał: Naciąg linki przy przepustnicy jest taki sam. Tzn jest trochę luzu zanim drgnie to kółko ( foto) czy gdzie się go ustawia? też mam taki naciąg. tylko nie wiem czy jest dobry...?
mszark Opublikowano 13 Maja 2018 Opublikowano 13 Maja 2018 (edytowane) Przepływka nie musi dawać błędu żeby dawać zły pomiar. MM1311 u siebie to postaraj się podmienić przepływomierz, ale nie na jakiś zamiennik, tylko ori. Błąd sondy raczej ze zbyt dużej dawki paliwa. Edytowane 13 Maja 2018 przez mszark Linke puki co olejcie, bo wolne obroty są regulowane elektronicznie. 1
MM1311 Opublikowano 13 Maja 2018 Opublikowano 13 Maja 2018 13 minut temu, mszark napisał: Przepływka nie musi dawać błędu żeby dawać zły pomiar. MM1311 u siebie to postaraj się podmienić przepływomierz, ale nie na jakiś zamiennik, tylko ori. Błąd sondy raczej ze zbyt dużej dawki paliwa. Przepływka daje błąd że za niskie lub za wysokie napięcie. Przepływomierz Na zapłonie 1,15 mV 4,18 mV 17,28 mV Na włączonym 14,18 V 0,040 V 1,13 V Właśnie podjadę zakupić w tygodniu przepływke.
mszark Opublikowano 13 Maja 2018 Opublikowano 13 Maja 2018 Paka podłącz pod kompa i sprawdź błędy i działanie czujników. Coś będzie wiadomo, bo tak to można sobie sprawdzać i pół osprzętu wymienić.
MM1311 Opublikowano 21 Maja 2018 Opublikowano 21 Maja 2018 Natrafiłem na kolejną rzecz przy szukaniu problemu falowania ( urwana drążek i pęknięta membrana) . Po otwarciu ręcznym klapek auto jest żwawsze,na zimnym nie faluje a na ciepłym mniej faluje jak wcześniej tylko bardziej przy postoju na światłach lubi sobie zgasnąć. co jakiś czas. Czasem na chwile pomaga jak się przegazuje na 3-4k obrotów. Paka85 Czy udało Ci się rozwiązać problem?
Przemek.1997 Opublikowano 21 Maja 2018 Opublikowano 21 Maja 2018 1 godzinę temu, MM1311 napisał: Natrafiłem na kolejną rzecz przy szukaniu problemu falowania ( urwana drążek i pęknięta membrana) . Po otwarciu ręcznym klapek auto jest żwawsze,na zimnym nie faluje a na ciepłym mniej faluje jak wcześniej tylko bardziej przy postoju na światłach lubi sobie zgasnąć. co jakiś czas. Czasem na chwile pomaga jak się przegazuje na 3-4k obrotów. Co do gruszki to miałem to samo, urwane cięgno i walnięta membrana. Skoro jest to ma działać więc postanowiłem ją naprawić. Cięgno można zreanimować tylko trzeba trochę pokombinować (widziałem gdzieś na necie niektóre patenty, ja poszedłem w zwykły kawałek twardego drucika) a co do membrany to klejenie nie utrzyma (wiem bo próbowałem różnych sposobów). Jeśli jesteś zainteresowany membraną pisz pw.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się