Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak się przygotować do wizyty w BRK TUNING.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie nie wiem czy zakładać nowy temat dlatego napisze tu wyskoczyły mi błędy 16683

17522

17535 dwa skasowane  nie wracaja a pierwszy się powtarza może ktoś powiedzieć co robić?   

Opublikowano
18 minut temu, Dragon7820 napisał:

16683

Jeśli chodzi o ten błąd to http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16683/P0299/000665

Dobrze by było jakbyś wrzucił podstawowe logi dynamiczne 2+33, 115+118 i 3+20. Zacznij od sprawdzenia DV.

Opublikowano

Witaj kolego. A czy jest możliwość zrobienie logów vag 4,9? A coś po polsku o tym błędzie?

Opublikowano
2 minuty temu, Dragon7820 napisał:

Witaj kolego. A czy jest możliwość zrobienie logów vag 4,9? A coś po polsku o tym błędzie?

Nie wiem ale jak masz kabel to na forum masz oprogramowanie do ściągnięcia. Błąd mówi o nieosiąganiu zadanego ciśnienia doładowania. Winny może być uszkodzenie turbo, dv, zapchany kat (chyba jeden z wcześniejszych błędów był o jego sprawności), nieszczelności. Logi dużo by pomogły

Opublikowano

Ok dzięki zaczynam szukać programu kolego 

Opublikowano
3 godziny temu, przem8 napisał:

Jeśli chodzi o ten błąd to http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16683/P0299/000665

Dobrze by było jakbyś wrzucił podstawowe logi dynamiczne 2+33, 115+118 i 3+20. Zacznij od sprawdzenia DV.

Kolego a podpowiedzial byś jak zrobić te 2+33 bo nigdy tego nie robiłem jeszcze i potrzebował bym trochę pomocy?

Opublikowano

Są instrukcje zarówno tu na forum jak i filmiki na youtubie. Podstawa to 3 bieg i od 1,5 tys do odcinki (albo przynajmniej 6 tys. obr) i przed logami kasujesz błędy nawet jak ich nie ma. W razie problemów daj znać ;)

Opublikowano

Poprawnie wyszły tylko 003+020, zrób jeszcze 002+033, 115+118

Opublikowano

Nie wiem czy coś z tego jest ok ?

Opublikowano

Ok ale to jutro rano , i teraz już wiem co jak. Dzięki wielkie

Opublikowano
24 minuty temu, Łukasz13 napisał:

Poprawnie wyszły tylko 003+020, zrób jeszcze 002+033, 115+118

A kolego już coś po  tej grupie możesz wnioskować?

Opublikowano

No nic zwiazanego.z bledem, wiecej powie reszta logow.

Opublikowano

Turbo Ci nie doladowuje, gora to juz kompletnie nie trzyma doladowania.

Jakas regeneracja turbiny byla kiedys robiona? Sprawdzales czy zeliwo nie popekane?

Opublikowano

Nie nie była robiona , nie sprawdzałem . To co do wymiany?

Opublikowano

Przede wszystkim do sprawdzenia, a jak popekana to regeneracja.

Z tym, że słaby wynik KM po programie może świadczyć że właśnie turbo nie domaga i nie jest w najlepszym stanie.

Opublikowano

To powiedz wyciągać turbo i sprawdzać?  Czy bez wyciągania da radę? 

Opublikowano

A najlepsze jest to że jak byłem na Hamowni to mówił że turbo dobrze pompuje.

Opublikowano (edytowane)

Dla mnie nie pompuje dobrze skoro przed programem serii nie trzyma. Raczej zeby sprawdzic stan zeliwa trzeba wyciagnac.

Ogolnie turbo wolno wstaje, moze byc tez dodatkowo kat zapchany.

Edytowane przez bartez90

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...