Dragon7820 Opublikowano 31 Maja 2018 Autor Opublikowano 31 Maja 2018 Witajcie nie wiem czy zakładać nowy temat dlatego napisze tu wyskoczyły mi błędy 16683 17522 17535 dwa skasowane nie wracaja a pierwszy się powtarza może ktoś powiedzieć co robić?
przem8 Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 18 minut temu, Dragon7820 napisał: 16683 Jeśli chodzi o ten błąd to http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16683/P0299/000665 Dobrze by było jakbyś wrzucił podstawowe logi dynamiczne 2+33, 115+118 i 3+20. Zacznij od sprawdzenia DV.
Dragon7820 Opublikowano 31 Maja 2018 Autor Opublikowano 31 Maja 2018 Witaj kolego. A czy jest możliwość zrobienie logów vag 4,9? A coś po polsku o tym błędzie?
przem8 Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 2 minuty temu, Dragon7820 napisał: Witaj kolego. A czy jest możliwość zrobienie logów vag 4,9? A coś po polsku o tym błędzie? Nie wiem ale jak masz kabel to na forum masz oprogramowanie do ściągnięcia. Błąd mówi o nieosiąganiu zadanego ciśnienia doładowania. Winny może być uszkodzenie turbo, dv, zapchany kat (chyba jeden z wcześniejszych błędów był o jego sprawności), nieszczelności. Logi dużo by pomogły
Dragon7820 Opublikowano 31 Maja 2018 Autor Opublikowano 31 Maja 2018 Ok dzięki zaczynam szukać programu kolego
Dragon7820 Opublikowano 31 Maja 2018 Autor Opublikowano 31 Maja 2018 3 godziny temu, przem8 napisał: Jeśli chodzi o ten błąd to http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16683/P0299/000665 Dobrze by było jakbyś wrzucił podstawowe logi dynamiczne 2+33, 115+118 i 3+20. Zacznij od sprawdzenia DV. Kolego a podpowiedzial byś jak zrobić te 2+33 bo nigdy tego nie robiłem jeszcze i potrzebował bym trochę pomocy?
przem8 Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 Są instrukcje zarówno tu na forum jak i filmiki na youtubie. Podstawa to 3 bieg i od 1,5 tys do odcinki (albo przynajmniej 6 tys. obr) i przed logami kasujesz błędy nawet jak ich nie ma. W razie problemów daj znać
Dragon7820 Opublikowano 31 Maja 2018 Autor Opublikowano 31 Maja 2018 Coś zrobiłem . Mógłby ktoś sprawdzić i powiedzieć co źle? LOG-01-025-xxx-xxx.CSV LOG-01-002-xxx-xxx.CSV LOG-01-003-020-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.csv
Łukasz13 Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 Poprawnie wyszły tylko 003+020, zrób jeszcze 002+033, 115+118
Dragon7820 Opublikowano 31 Maja 2018 Autor Opublikowano 31 Maja 2018 Nie wiem czy coś z tego jest ok ?
Dragon7820 Opublikowano 31 Maja 2018 Autor Opublikowano 31 Maja 2018 Ok ale to jutro rano , i teraz już wiem co jak. Dzięki wielkie
Dragon7820 Opublikowano 31 Maja 2018 Autor Opublikowano 31 Maja 2018 24 minuty temu, Łukasz13 napisał: Poprawnie wyszły tylko 003+020, zrób jeszcze 002+033, 115+118 A kolego już coś po tej grupie możesz wnioskować?
Łukasz13 Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 No nic zwiazanego.z bledem, wiecej powie reszta logow.
Dragon7820 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2018 proszę zrobiłem , czy mógł by ktoś sprawdzić bo błąd się pojawia znowu ? LOG1-01-002-033-xxx.CSV LOG2-01-115-118-xxx.CSV
bartez90 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Turbo Ci nie doladowuje, gora to juz kompletnie nie trzyma doladowania. Jakas regeneracja turbiny byla kiedys robiona? Sprawdzales czy zeliwo nie popekane?
Dragon7820 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2018 Nie nie była robiona , nie sprawdzałem . To co do wymiany?
bartez90 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Przede wszystkim do sprawdzenia, a jak popekana to regeneracja. Z tym, że słaby wynik KM po programie może świadczyć że właśnie turbo nie domaga i nie jest w najlepszym stanie.
Dragon7820 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2018 To powiedz wyciągać turbo i sprawdzać? Czy bez wyciągania da radę?
Dragon7820 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2018 A najlepsze jest to że jak byłem na Hamowni to mówił że turbo dobrze pompuje.
bartez90 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Opublikowano 1 Czerwca 2018 (edytowane) Dla mnie nie pompuje dobrze skoro przed programem serii nie trzyma. Raczej zeby sprawdzic stan zeliwa trzeba wyciagnac. Ogolnie turbo wolno wstaje, moze byc tez dodatkowo kat zapchany. Edytowane 1 Czerwca 2018 przez bartez90
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się