Grzesiek_Lubartow Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 witam odświeżam temat mi tez ubywało zobaczyłem i mam to samo czy dużo jest roboty z tym trójnikiem? trzeba tylko uszczelkę tam wymienić(oring) ? ubywa tego mało czy już to trzeba wymieniać czy można narazie z tym jeździć?
andrewb25 Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 podepnę się pod temat , czy można mieszać płyn do chłodnicy? bo mechanik mi ostatnio zmieniał czujnik temp. i teraz widzę że jest mało płynu, czy jak wleję różowy borygo eko to będzie ok?
SotoM Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 a sprawdzaliście glikomierzem stężenie płynu?? - jeśli płyn jest rozrobiony to temp -20stp to ma prawo ubyć płynu - woda zmieszana z koncentratem odparowuje i zniża się poziom. dolać szklankę wody i obserwować. po jakim czasie(ilu km) ile płyn ubył. potrzeć nie zaszkodzi na około silnika czy nie ma wycieków płynu - śladów po płynie -jak jest mała nieszczelność to woda z płynu odparuje szybko na gorącym silniku i pozostanie tylko ślad po płynie a mokro nie będzie.- tak miałem właśnie z tym króćcem - wszędzie sucho na ziemie się nie lało nic a okazało się ze króciec pękł na tulejce mocującej (standard)[br]Dopisany: 03 Lipiec 2010, 19:56_________________________________________________ ktoś wie gdzie znajduje się czujnik odpowiadający za uruchomienie wiatraka? w chłodnicy wody na dole po lewej stronie nad przewodem łączącym termostat z chłodnicą.
H4mm3R Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 ktoś wie gdzie znajduje się czujnik odpowiadający za uruchomienie wiatraka? w chłodnicy wody na dole po lewej stronie nad przewodem łączącym termostat z chłodnicą. Owszem w B5 i B6 jest w tym miejscu co piszesz w B7 jest tylko jeden czujnik z tyłu silnika pod głowicą jak się patrzy od strony zderzaka. Jeszcze jedna ciekawostka, w przypadku aut ze skrzynią multitronic, auta są wyposażone w dwa wentylatory które uruchamiają się dopiero przy temp. 100C Ja musiałem wymienić głowicę, bo była pęknięta i to było przyczyną ubywającego płynu...
H4mm3R Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 nie zauważyłem ze masz B7... Spoko Małe sprostowanie do wcześniejszej odpowiedzi: Stara głowica okazała się szczelna a mimo tego woda była kolektorze wydechowym, więc teraz już sam nie wiem co było powodem ubywającego płynu
bigkaban Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 Witam. Ja mam taki sam problem ze znikajacym plynem wiec sie podepne... ja znalazlem nieszczelnosc w trojniku wchodzacym do bloku... koszt takiego trojnika to 295 zl w ASO tylko nie wiem czy to sam trojnik czy moze jakis oring? ktos wie co tam jest najczestsza przyczyna nieszczelnosci?? auto jak w opisie, pytam bo nie ma w ASO tego trojnika i najpredzej z niemiec to 4 dni do 2 tygodni a nie chce rozbierac i czekac dwa tyg bez auta wiec jak ktos wie to bylbym wdzieczny bo oringi sa na miejscu.
Grzesiek_Lubartow Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 taki króciec na allegro kosztuje 20zł !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bigkaban Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 mozna jakis link bo mi znajduje do b5 tylko[br]Dopisany: 07 Lipiec 2010, 23:34_________________________________________________albo mze ktos zna numer tej czesci z etki bo moze pan w ASo cos popier&*&*%Y%$l??? dobra rozebralem auto i sie okazalo, ze oring zmurszal ze starosci.. zamowilem w ASO b nie mieli na miejscu jakis dziwny nie okragly ksztalt i trzeba czekac...
Thomass6 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Witam, i chcialem sie pod temat podpiac jak wielu kolegow tutaj a wiec zdjalem obudowe silnika i nie moge znalesc tego krocca trojnika gdzie on jest???[br]Dopisany: 05 Czerwiec 2011, 21:59_________________________________________________...spogladalem na te zdjecia hmmm i nie wiem nie widze go u siebie w aucie
boseron Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 między silnikiem a scianą deski rozdzielczej musisz dobrze ręke włożyć bo dostęp nie jest łatwy
Sztomel Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 nie zauważyłem ze masz B7... Spoko Małe sprostowanie do wcześniejszej odpowiedzi: Stara głowica okazała się szczelna a mimo tego woda była kolektorze wydechowym, więc teraz już sam nie wiem co było powodem ubywającego płynu zapewne chłodnica spalin
H4mm3R Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 nie zauważyłem ze masz B7... Spoko Małe sprostowanie do wcześniejszej odpowiedzi: Stara głowica okazała się szczelna a mimo tego woda była kolektorze wydechowym, więc teraz już sam nie wiem co było powodem ubywającego płynu zapewne chłodnica spalin Chłodnicy już dawno nie było, starą głowice sprzedałem z gwarancją i nikt nie zadzwonił...
Madas Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 ja miałem kiedyś taki przypadek że Mussa ja wymieniał mi płyn nie dokręcił mi kurka tego plastkowego przy chłodnicy i tydzień szukaliśmy gdzie jest nieszczelność ale na szczęście wymieniałem akurat olej i gościu zauważył duże pocenie się na tym nieszczęsnym kureczku :>
Thomass6 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 ...hmmm no płyn w dalszym ciągu ubywa:( jade w dalsza podroz tzn okolo 350km czy nic sie nie bedzie dzialo poza dolaniem plynu???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się