Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Ubywający płyn chłodniczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
:good:
Opublikowano

witam odświeżam temat mi tez ubywało zobaczyłem i mam to samo czy dużo jest roboty z tym trójnikiem? trzeba tylko uszczelkę tam wymienić(oring) ? ubywa tego mało czy już to trzeba wymieniać czy można narazie z tym jeździć?

Opublikowano

podepnę się pod temat , czy można mieszać płyn do chłodnicy? bo mechanik mi ostatnio zmieniał czujnik temp. i teraz widzę że jest mało płynu, czy jak wleję różowy borygo eko to będzie ok?

Opublikowano

a sprawdzaliście glikomierzem stężenie płynu?? - jeśli płyn jest rozrobiony to temp -20stp to ma prawo ubyć płynu - woda zmieszana z koncentratem odparowuje i zniża się poziom. dolać szklankę wody i obserwować. po jakim czasie(ilu km) ile płyn ubył.

potrzeć nie zaszkodzi na około silnika czy nie ma wycieków płynu - śladów po płynie -jak jest mała nieszczelność to woda z płynu odparuje szybko na gorącym silniku i pozostanie tylko ślad po płynie a mokro nie będzie.- tak miałem właśnie z tym króćcem - wszędzie sucho na ziemie się nie lało nic a okazało się ze króciec pękł na tulejce mocującej (standard)[br]Dopisany: 03 Lipiec 2010, 19:56_________________________________________________

ktoś wie gdzie znajduje się czujnik odpowiadający za uruchomienie wiatraka?

w chłodnicy wody na dole po lewej stronie nad przewodem łączącym termostat z chłodnicą.
Opublikowano

ktoś wie gdzie znajduje się czujnik odpowiadający za uruchomienie wiatraka?

w chłodnicy wody na dole po lewej stronie nad przewodem łączącym termostat z chłodnicą.

Owszem w B5 i B6 jest w tym miejscu co piszesz :wink4: w B7 jest tylko jeden czujnik z tyłu silnika pod głowicą jak się patrzy od strony zderzaka.

Jeszcze jedna ciekawostka, w przypadku aut ze skrzynią multitronic, auta są wyposażone w dwa wentylatory które uruchamiają się dopiero przy temp. 100C

Ja musiałem wymienić głowicę, bo była pęknięta i to było przyczyną ubywającego płynu...

Opublikowano

nie zauważyłem ze masz B7...

Opublikowano

nie zauważyłem ze masz B7...

Spoko :wink4:

Małe sprostowanie do wcześniejszej odpowiedzi:

Stara głowica okazała się szczelna a mimo tego woda była kolektorze wydechowym, więc teraz już sam nie wiem co było powodem ubywającego płynu :think2:

Opublikowano

Witam. Ja mam taki sam problem ze znikajacym plynem wiec sie podepne... ja znalazlem nieszczelnosc w trojniku wchodzacym do bloku... koszt takiego trojnika to 295 zl w ASO tylko nie wiem czy to sam trojnik czy moze jakis oring? ktos wie co tam jest najczestsza przyczyna nieszczelnosci?? auto jak w opisie, pytam bo nie ma w ASO tego trojnika i najpredzej z niemiec to 4 dni do 2 tygodni a nie chce rozbierac i czekac dwa tyg bez auta wiec jak ktos wie to bylbym wdzieczny bo oringi sa na miejscu.

Opublikowano

mozna jakis link bo mi znajduje do b5 tylko[br]Dopisany: 07 Lipiec 2010, 23:34_________________________________________________albo mze ktos zna numer tej czesci z etki bo moze pan w ASo cos popier&*&*%Y%$l???

dobra rozebralem auto i sie okazalo, ze oring zmurszal ze starosci.. zamowilem w ASO b nie mieli na miejscu jakis dziwny nie okragly ksztalt i trzeba czekac...

Opublikowano

Witam, i chcialem sie pod temat podpiac jak wielu kolegow tutaj a wiec zdjalem obudowe silnika i nie moge znalesc tego krocca trojnika gdzie on jest???[br]Dopisany: 05 Czerwiec 2011, 21:59_________________________________________________...spogladalem na te zdjecia hmmm i nie wiem nie widze go u siebie w aucie :confused4:

Opublikowano

między silnikiem a scianą deski rozdzielczej musisz dobrze ręke włożyć bo dostęp nie jest łatwy

Opublikowano

nie zauważyłem ze masz B7...

Spoko :wink4:

Małe sprostowanie do wcześniejszej odpowiedzi:

Stara głowica okazała się szczelna a mimo tego woda była kolektorze wydechowym, więc teraz już sam nie wiem co było powodem ubywającego płynu :think2:

zapewne chłodnica spalin

Opublikowano

nie zauważyłem ze masz B7...

Spoko :wink4:

Małe sprostowanie do wcześniejszej odpowiedzi:

Stara głowica okazała się szczelna a mimo tego woda była kolektorze wydechowym, więc teraz już sam nie wiem co było powodem ubywającego płynu :think2:

zapewne chłodnica spalin

Chłodnicy już dawno nie było, starą głowice sprzedałem z gwarancją i nikt nie zadzwonił...

Opublikowano

ja miałem kiedyś taki przypadek że Mussa ja wymieniał mi płyn nie dokręcił mi kurka tego plastkowego przy chłodnicy i tydzień szukaliśmy gdzie jest nieszczelność ale na szczęście wymieniałem akurat olej i gościu zauważył duże pocenie się na tym nieszczęsnym kureczku :>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...