Slowiktm Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 Witam.Od lutego jestem posiadaczem Audi a4 BRD Auto od początku było mułowate ,silnik wkręca się na obroty przy ok 2500-3000 obr (zależnie od biegów ).Samchód pali na trasie średnio 10 l/100km wiadomo quattro spali więcej ale bez przesady... Od pewnego czasu między 110 a 140 wpada w tryb awaryjny ,zapala się spręzynka na liczniku reset i można jechać dalej i póki nie osiągnie wiekszej prędkości a zatem większe obroty znów wpada w tryb awaryjny,jak jadę 150 -180 wszystko jest ok , próbowałem odpinać egr zaślepić podciśnienie na zaworku klap wirowych ,wyczyściłem egr i kolektor dolotowy ,DPF też jest sprawdzony. Na chłodniczce spalin widać lekkie zakopcenie , ona może powodować takie problem czy może to zawór n75 ,za co się brać ? Kody błędów do P0299 00556 1
moniuh Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 dokładnie ten sam błąd skłonił mnie do patroszenia "cegły", po zabiegu auto lata :D dycha na trasie tez osiągalna ale trzeba w prędkościach ponad autostradowych śmigać. jakie masz zapełnienie dpf? co ile km się wypala?
Slowiktm Opublikowano 17 Maja 2018 Autor Opublikowano 17 Maja 2018 Znajomy miał auto na części więc po cenie złomu dostałem drugi dpf i go podmieniłem efektów brak
kamil-vag Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 Masz błędy odnośnie nie osiągania ciśnienia doładowania... Possible Causes Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking Charger Pressure Control defective Turbocharger faulty Diverter Valve faulty Zrób log dynamiczny 003+008+011 do tego BS 003 i 011.
Slowiktm Opublikowano 18 Maja 2018 Autor Opublikowano 18 Maja 2018 http://log.malonetuning.com/chart/232833#H8KLCADCuk7Dv1oCA23CjU0Ow4IgEMKFw68yw6shAcKtehjDggJlQkkqNMODw5RUT2%2FCoUnDo8OCw6V7w5%2FDu8KxFh7DpXlPwplUw6TCssOMFVA7bMOmVDh9aMKTCMKRMsKxF8KCwp3DpBfCsSgpalV%2BTcKtwrF3w4YUSAUvwr7CkjTDs8KMw4ILw70jwrfCg8O4EMOUw7vCmAFOccKUfsKzJX%2FCgMOVaMOwwoRGw6PCgBfCvDoEw5NTfsKRUsOnKcO1VTM4w7cFIGbCmHPDkAAAAA%3D%3D przeanalizuje to ktoś ?
kamil-vag Opublikowano 19 Maja 2018 Opublikowano 19 Maja 2018 Masz poprawny, wysoki odczyt MAF a dość niski MAP co mogłoby świadczyć o nieszczelności...
Slowiktm Opublikowano 19 Maja 2018 Autor Opublikowano 19 Maja 2018 Dzisiaj ściagalem zderzak sprawdzałem węże itp i tylko prawy intercooler zwrócił moja uwagę może być to nieszczelnośc? https://drive.google.com/folderview?id=1gcNQH2NTlnh5umFaPfpJruTNPNC3Brdz
piotrsob1 Opublikowano 21 Maja 2018 Opublikowano 21 Maja 2018 (edytowane) To są leciutkie zapocenia, jak podczas intensywnego przyspieszania nie słychać syczenia za oknem , to przyjrał bym się turbinie , raczej to ona cierpi na brak wydajności. Ściągnij rurę od filtra powietrza dochodzącą do turbiny i paluchami sprawdź luzy wirnika turbiny Edytowane 21 Maja 2018 przez piotrsob1
kamil-vag Opublikowano 21 Maja 2018 Opublikowano 21 Maja 2018 Zadane ciśnienie prawie, że osiąga pod koniec loga, przyrost MAP jest bardzo leniwy, ale za to MAF pokazuje poprawnie, może problem z samym wysterowaniem turbo, N75, grucha, wężyki... Zrób prosty test, wez nowy wezyk i zapnij bezposrednio na wyjscie z vacum, pomin n75 i daj prosto na gruche turbo, zobaczysz czy wtedy odrazu zlapie max doladowanie, czy nie... zrob z tym wezykiem loga 003+011. Może po prostu byc tez geometria zabrudzona i ma ciezko grucha sterowac lopatkami...
Slowiktm Opublikowano 21 Maja 2018 Autor Opublikowano 21 Maja 2018 piotrsob1 jak ściągałem dpf to wirnik od strony wydechowej był ok
Slowiktm Opublikowano 21 Maja 2018 Autor Opublikowano 21 Maja 2018 24 minuty temu, kamil-vag napisał: Zadane ciśnienie prawie, że osiąga pod koniec loga, przyrost MAP jest bardzo leniwy, ale za to MAF pokazuje poprawnie, może problem z samym wysterowaniem turbo, N75, grucha, wężyki... Zrób prosty test, wez nowy wezyk i zapnij bezposrednio na wyjscie z vacum, pomin n75 i daj prosto na gruche turbo, zobaczysz czy wtedy odrazu zlapie max doladowanie, czy nie... zrob z tym wezykiem loga 003+011. Może po prostu byc tez geometria zabrudzona i ma ciezko grucha sterowac lopatkami... czyli podmienić wężyk i zrobić normalnego loga dynamicznego 003 i 011?
kamil-vag Opublikowano 21 Maja 2018 Opublikowano 21 Maja 2018 Nie podmienic a dac nowy na krotko z vacum do gruchy turbiny.
Slowiktm Opublikowano 21 Maja 2018 Autor Opublikowano 21 Maja 2018 no to miałem na myśli, i zrobić loga dynamicznego ?
kamil-vag Opublikowano 21 Maja 2018 Opublikowano 21 Maja 2018 Tak, zrób loga powinno to nieco rozjaśnić sytuację.
Slowiktm Opublikowano 23 Maja 2018 Autor Opublikowano 23 Maja 2018 Zrobiłem jak mówiłeś auto dalej nie jedzie szarpie powyżej 3 tys nie ma sensu nawet robić loga ,wziąłem strzykawkę żeby zobaczyć jak grucha chodzi i skok jest bardzo krótki więc wydaje mi się ,że geometria zapieczona
kamil-vag Opublikowano 24 Maja 2018 Opublikowano 24 Maja 2018 10 godzin temu, Slowiktm napisał: nie ma sensu nawet robić loga Był sens, byłoby widać przyrost MAP, bo szarpać mógł z przeładowania... a tak to dalej nie wiemy nic... a ze strzykawką jak Piotr pyta, mogła mieć za małą pojemność...
Slowiktm Opublikowano 16 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2018 Winowajca znaleziony ,chłodniczka egr cała popękana a przedwszystkim przewód egr wychodzący z kolektora na flanszy.
kamil-vag Opublikowano 16 Czerwca 2018 Opublikowano 16 Czerwca 2018 Czyli nieszczelność i pierwsza diagnoza była trafna ?
Slowiktm Opublikowano 17 Lipca 2018 Autor Opublikowano 17 Lipca 2018 Moja radość nie potrwała długo ,włożyłem turbo z Caha wszystko było git ale ostatnio zdarza się ,że auto jest mułowate raz jedzie fajnie raz znów muli ,daję gaz w podłogę a turbo łapie przy 2700 i do 3000 szarpie ,poniżej załączam log: http://log.malonetuning.com/chart/235676#H8KLCADDk19OWwIDbcKNTQ7DgiAQwoXDrzLDqyEBwq16GMOCAmVCSSo0w4PDlFRPb8KhScOjw4LDpXvDn8O7wrEWHsOleU%2FCmVTDpMKyw4wVUDtsw6ZUOH1owpMIwpEywrEXwoLCncOkF8KxKClqVX5Nwq3CsXfDhhRIBS%2FCvsKSNMOzwozDggvDvSPCt8KDw7gQw5TDu8KYAU5xwpR%2BwrMlf8KAw5Vow7DChEbDo8KAF8K8OgTDk1N%2BwpFSw6cpw7VVMzjDtwUgZsKYc8OQAAAA
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się