Nowak_zg Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 Wiele osob tutaj zastanawia sie jak bedzie wygladac ich auto po zmianie amortyzatorow i sprezyn na nizsze lub wyzsze ja juz u siebie mialem kilka opcji wiec moge wam pokazac jest to zawieszenie Weiteca lub H&R (juz nie pamietam ktore jest na fotce) o obnizeniu -60mm przod (amory + springi ) drugie zdjecie to zawieszenie ori obnizajace 1be ( amory + springi ) o -20mm przod mam nadzieje ze te foto pomoze komus w wyborze odpowiedniego dla siebie wygladu i komfortu oraz kompromisu ktory wariant wybrac co do zawieszenia: to obecnie mam h&r ( wiec na 99% na zdjeciu jest weitec ) tez -60mm (235/35R19) i musze powiedziec ze jezdzi sie duzo lepiej niz na 1be oczywiscie komfort jest mniejszy ( ale wg mnie nieznacznie ) auto jest duzo sztywniejsze i mozna smialo wchodzic w zakrety. ja juz wiem ze u mnie chyba nigdy mniejszej gleby niz -60mm nie bedzie 1be jak dla mnie to bylo nieporozumienie kolo to 19" na oponie 225/35R19 oczywiscie na 17" auto jest troche nizej
Yelo Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 Przydatne informacje nt. obniżania B5 (które na 1BE uważam za nieporozumienie) kolo to 19" na oponie 225/35R19 oczywiscie na 17" auto jest troche nizej Co masz na myśli? Przecież wszystko zależy od rozmiaru opony, a nie felgi
Flyer Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 To Twoje 1BE jakies wysokie bylo przy 19". U Slawka przy 18" jest OK...
Nowak_zg Opublikowano 13 Lutego 2009 Autor Opublikowano 13 Lutego 2009 To Twoje 1BE jakies wysokie bylo przy 19". U Slawka przy 18" jest OK... no wlasnie wysokie na maxa... a to bylo ori 1be amory + springi ( kupione od iversona ... a teraz na nich pogina śmieszny ) Przydatne informacje nt. obniżania B5 (które na 1BE uważam za nieporozumienie) kolo to 19" na oponie 225/35R19 oczywiscie na 17" auto jest troche nizej Co masz na myśli? Przecież wszystko zależy od rozmiaru opony, a nie felgi tak to prawda ale z zasady raczej felga z opona 19" jest wieksza niz felga z opona 17" wiec auto stoi ciut wyzej chyba ze sie zalozy 205/40R17 ale ja mowie o normalnej oponie typu 225/45R17 do 225/35R19
Nowak_zg Opublikowano 13 Lutego 2009 Autor Opublikowano 13 Lutego 2009 Jakis dziwny ten 1BE wyglada jak seria.. no wlasnie mega wysoki ale to byl 1be ( iverson moze potwierdzic, smiesnzy tez, oraz chlopaki ze spotow w zg ) strach pomyslec jak wysoko by stal jako seria
ykk Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 Powiem tak topor tez ma 1BE i stoi strasznie wysoko (nie jak 1BE) B6 na 19' i zawiasie -20mm wyglada o wiele bardziej korzystnie..
Nowak_zg Opublikowano 13 Lutego 2009 Autor Opublikowano 13 Lutego 2009 to prawda ... b6 na 1be wyglada normalnie ja bym porownal to tak -35mm w b5 to tak jak -20mm w b6 ( jesli chodzi o wyglad ) no to prawda topora tez jest wysoka jak na 1be smiesznego tez i ogolnie te audiki ktore ja znam na 1be ( b5 ) to wszystkie jakise wysokie sa
ykk Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 A wiec prosimy zdjecie B5 ktora dobrze wyglada na 1BE
Cristoforo Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 jestem ciekaw jak bedzie stała b5 na blistein b8 i sprezyny eibach -40mm [br]Dopisany: 13 Luty 2009, 19:45_________________________________________________przy kole 225x45x17
Nowak_zg Opublikowano 13 Lutego 2009 Autor Opublikowano 13 Lutego 2009 taka sama przerwa w nadkolu i tak samo wysoko z tym ze troche mniej sie rzuca ta wielka przerwa w nadkolu przez to ze jest wiecej opony
Dibo Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 Najlepiej byłoby porównać standardowe z 1BE. Wtedy by było więcej wiadomo.
Yelo Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 Najlepiej byłoby porównać standardowe z 1BE. Wtedy by było więcej wiadomo. W Wolsztynie mieliśmy ku temu okazję. O efektach już pisałem - jedno obok drugiego widać, z dala bez różnicy.[br]Dopisany: 13 Luty 2009, 22:36_________________________________________________B6 po prostu fabrycznie ma mniejszą przerwę w nadkolu, więc na -20mm wygląda już
Dibo Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 Najlepiej byłoby porównać standardowe z 1BE. Wtedy by było więcej wiadomo. W Wolsztynie mieliśmy ku temu okazję. O efektach już pisałem - jedno obok drugiego widać, z dala bez różnicy.[br]Dopisany: 13 Luty 2009, 22:36_________________________________________________B6 po prostu fabrycznie ma mniejszą przerwę w nadkolu, więc na -20mm wygląda już Wogóle B6 bez obniżania fajnie wygląda np. na 17" Czego nie można powiedzieć o B5 które dość wysoko stoi.
Iverson Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 ja przed założeniem gwintu porównywałem 1BE moje B5 z 1BE kolego ZeeBee B6 , róznica ok 20mm w dół na korzyść B6 , dziwna sprawa , btw , na pewno 1 BE jest niższe od serii i to nie ulega wątpliwości , natomiast ,żeby 17 lub 18" ładnie wyglądało na B5 potrzeba min. -40mm , tak miałem w mojej poprzedniej B5 na sprężynach KW
Dibo Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 Mi się wydaje że B6 jest niższe od B5 stąd ta różnica Iverson
slaweq Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 Najlepiej byłoby porównać standardowe z 1BE. Wtedy by było więcej wiadomo. Stałem kiedyś na parkingu obok A4 na standardowym zawieszeniu i róznica jest ogromna..., wystarczy stanąć 5 metrów za autami zeby zobaczyć, że te 20 mm niżej robi robote
Reniu Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 A może mi ktoś odpowiedzieć jak i czy zmieni się wymiar zaznaczony na rysunku przy zmianie standardowych 15" na 17" ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się