ZiBiS4 Opublikowano 30 Maja 2018 Opublikowano 30 Maja 2018 Witam! Panowie ratujcie. Auto jak dotad jezdzilo jak trzeba mialo moc. Po porannym odpaleniu trzeslo karoseria wiec postanowilem zastosowac srodek do czyszczenia pompek Liqui Moly 5154 bezposrednio w przewody paliwowe omijajac filtr paliwa. Od tamtej pory masakra bipy na 4cyl po 108 na minus w momencie jak zaczyna szarpac a reszta prawie -100. Dzieje sie tak w okolicy 2000rpm wiecej sie nie wkreca bo strasznie szarpie i dlawi sie. Jak jade delikatnie do 2000rpm to jako tako jedzie. Ale jak tylko "depne" to kaplica auto szarpie i nie jedzie:(:(:( Co moglo sie stac? A i czasami 4cyl w grupie 13 wskoczy na wartosc 1.20 a reszta jak widac jest na minus. Bardzo prosze o pomoc gdzie szukac przyczyny???Zamieszczam logi choc nie jestem expertem i nie wiem czy to jest tak zapisane jak powinno. Dlatego prosze o wyrozumialosc. LOG-01-013-003-023.CSV LOG-01-013-0033-023.CSV LOG-01-013-015-023.CSV LOG-01-013-018-023.csv
kamil-vag Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 Dobrze potem poskładałeś przewody ? Nie zrobiła się gdzieś nieszczelność ?
ZiBiS4 Opublikowano 31 Maja 2018 Autor Opublikowano 31 Maja 2018 (edytowane) 1 godzinę temu, kamil-vag napisał: Dobrze potem poskładałeś przewody ? Nie zrobiła się gdzieś nieszczelność ? odpialem tylko dwa weze za filtrem zasilanie i powrot nigdzie indziej nie grzebalem wiec poskladane jak bylo wczesniej:( mechanik niby mowi ze wtryski padly ale patrzac na logi grupy 13 chyba tragedi nie ma tylko te bipy ujemne ponad 100 mnie martwia. Edytowane 31 Maja 2018 przez ZiBiS4
misiek95 Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 3 minuty temu, ZiBiS4 napisał: odpialem tylko dwa weze za filtrem zasilanie i powrot nigdzie indziej nie grzebalem:( No a nie podpiąłeś ich odwrotnie? 1
ZiBiS4 Opublikowano 31 Maja 2018 Autor Opublikowano 31 Maja 2018 3 minuty temu, misiek95 napisał: No a nie podpiąłeś ich odwrotnie? na 99% sa ok. ale jak sprawdzic czy sa zle jak podepne na odwrot nic sie nie stanie?
misiek95 Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 (edytowane) 1 minutę temu, ZiBiS4 napisał: na 99% sa ok. ale jak sprawdzic czy sa zle jak podepne na odwrot nic sie nie stanie? One miają fabrycznie kolory zaznaczone. Biały i niebieski Edytowane 31 Maja 2018 przez misiek95
ZiBiS4 Opublikowano 31 Maja 2018 Autor Opublikowano 31 Maja 2018 1 minutę temu, misiek95 napisał: One miają fabrycznie kolory zaznaczone. Biały i niebieski ktory ma byc z ktorej strony?
misiek95 Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 Przy plastikowym króćcu wężyki oznaczone kolorem niebieskim
ZiBiS4 Opublikowano 31 Maja 2018 Autor Opublikowano 31 Maja 2018 10 minut temu, misiek95 napisał: Przy plastikowym króćcu wężyki oznaczone kolorem niebieskim ok czyli bialy od strony glowicy.
kamil-vag Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 A dałeś jakieś filterki czy na żywca z opakowania na dwa węże ?
ZiBiS4 Opublikowano 31 Maja 2018 Autor Opublikowano 31 Maja 2018 13 minut temu, kamil-vag napisał: A dałeś jakieś filterki czy na żywca z opakowania na dwa węże ? zalozylem filterki dwa na powrocie i zasilaniu
piotrsob1 Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 (edytowane) A co zrobiłeś z nie podłączonymi króćcami filtra paliwa , w czasie gdy auto chodziło na pure liqy moly ? Edytowane 31 Maja 2018 przez piotrsob1
ZiBiS4 Opublikowano 31 Maja 2018 Autor Opublikowano 31 Maja 2018 8 godzin temu, piotrsob1 napisał: A co zrobiłeś z nie podłączonymi króćcami filtra paliwa , w czasie gdy auto chodziło na pure liqy moly ? obieg zamkniety za pomoca kawalka weza
piotrsob1 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Opublikowano 1 Czerwca 2018 (edytowane) No to pompce w baku nic stać się nie powinno... Ale może sprawdź ją czy pompuje, bo objawy są takie jakby odwaliła kitę Edytowane 1 Czerwca 2018 przez piotrsob1
maciejhildek1982 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Witam Kolegę, skłaniam się do podpowiedzi mojego poprzednika Piotrka. Kiedyś też miałem problem z ujemnymi BIPami w poprzednim 1.9 AVF, problem polegał na tym, że dostawał na pompki paliwo pod za słabym ciśnieniem bądź była to wina zapowietrzonego układu. Według niektórych źródeł ujemne Bipy mogą świadczyć właśnie o braku odpowiedniej ilości paliwa. Do sprawdzenia całe zasilanie -pompka w zbiorniku, filtr, przewody paliwowe, Vacu pompa raczej nie. Ale nie jestem mechanikiem - piszę tylko o swoim przypadku z AVF. Pozdrawiam i życzę powodzenia. Oczywiscie jak już się uporasz daj znać co było. A tak swoją drogą to do pompek ja zwykle używałem LM diesel spulung 2666.
kamil-vag Opublikowano 1 Czerwca 2018 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Kolega mi pisał na PW, że na szybko pomylił przewody paliwowe Wpięte jak trzeba i auto odzyskało wigor Także problem rozwiązany.
piotrsob1 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Misiek95 dostał ode mnie plusa, on pierwszy postawił prawidłową diagnozę .... Jak mówi stare przysłowie to pośpiech jest wskazany przy łapaniu pcheł ...
misiek95 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Opublikowano 1 Czerwca 2018 W dniu 31.05.2018 o 11:05, ZiBiS4 napisał: na 99% sa ok Jak ktoś do mnie przyjeżdża i mówi "Nie świeci tylne światło pozycyjne. Żarówka na 99% ok" - to na 100% jest spalona? Dobrze że auto ożyło i nie zaciągneło za dużo syfu z drugiej strony filtra
ZiBiS4 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2018 Auto zyje i ma sie juz calkowicie dobrze:)))) Fakt pomylilem przewody paliwowe ale sytuacja dzieki koledze misiek95 opanowana za co WIELKIE DZIEKI RAZ JESZCZE.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się