Skocz do zawartości
IGNOROWANY

LPG 1.8t multitronic


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, 

Przymierzam się do gazowania i szukam z polecenia dobrego gazownika okolica Słupcy konina lub Wrześni. Ewentualnie Poznań. 

Mam podwójna podłogę w bagażniku  i zastanawiam się jak duża bulta wejdzie mi koło ? Da radę więcej niż 70l ? 

Jaki zestaw polecacie aktualne? Nie będę tuningować auta z uwagi na multitronic, zostanie seria 163km. 

3000 wystarczy ? W zasadzie to mogę dać więcej jeśli jest sens :) np lepsze wtryski czy inne takie. 

Opublikowano (edytowane)

Ja mam założony STAG QBOX na serię, wtryski ACW03, chociaż zastanawiałem się nad HANA. Ale gaziarz doradził, bo mowil ze HANA ostatnio ma dużo reklamacji a ACW zero problemów. I faktycznie po ponad 8 miesiącach nie mam żadnego problemu. Ciekawe są jeszcze Baracudy ale to już chyba na mocniejsze auta. Ja się zmieściłem w 2800zl. I jestem zadowolony. Nic nie szarpie, spadków mocy jakiś wielkich nie ma raczej. Co do butli, ja mam 55l i mi wystarczy.

Edytowane przez m_kott
Opublikowano

Dzięki. Właśnie jutro da mi wycenę na sprzęcie stag , 2600 plus cena za większą butle około 200 PLN. Muszę dopytać o te wtryski. 

Opublikowano

we Wrześni nikt ci dobrze nie założy , tak mi się wydaje ( znajomy w 2.7T montował to strojenie na postoju i błędy mieszanki co chwila  , w 10 minut lepiej to ustawiłem po korektach niż "fachowcy" ) - w Cielimowie pod Gnieznem jest warsztat Staga  , lub Luboń - http://www.lpginstalacje.pl/ ( miałem okazje poznać i korzystałem z usług ) 

w mojej c5 poprzedniej montowałem gaz za Kaliszem - Dar-gaz , to kolega od nas z forum , sam ma A4 b6 1.8T ;)

Opublikowano

U mnie ta sama kompilacja byla... Barracuda jak najbardziej

Opublikowano

mam już założonego staga qbox 400, smiga całkiem fajnie ale mam problem z mieszanką na lpg. Ogarnąłem całą odmę od a do z i na benzynie nie ma korekt a na LPG są pod 20% + na postoju, pojawił się błąd sondy L.. Zamówiłem sobie złącze do diagnostyki BT http://www-ccy-com-pl i zaraz będę badać co tam nie halo. Ale to już inny dział pewnie :)

Czy możliwe jest że po instalacji mój kabalek od viakena szaleje? nie mogę za wiele zrobic po bo kilku min wywala mi błąd połączenia i zamyka vcds ;/

 

Opublikowano (edytowane)

Jak instalacja na gwarancji to lepiej się sam nie podłączaj, bo możesz ją stracić. Ustawienie Lpg masz do poprawki.

Może kabel nie łączy. U mnie też tak się zrobiło z dnia na dzień i wymienili mi na gwarancji. Przetestuj na innym gnieździe w lapku oraz innym aucie żeby się upewnić.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Mam na gwarancji właśnie ale jestem 1700 km od domu ? i nie wiem kiedy będę w Polsce. Już raz sie wracałem po drodze bo mi odma zdechła  (oba zawory wymienienione)(jechałem z 300km na ubogiej mieszance), przy okazji wsadziłem nowe 4 cewki i swiece żeby mieć spokój ale lambda sie nie pokazywała aż do teraz ;/ a nic się  w sumie z autem nie dzieje tulko tak zrobilem sobie scan kontrolny i masz ....

Opublikowano (edytowane)

Zależy od podejścia gazownika ale może skontaktuj się z nim i powiedz jaka sytuacja, żeby później nie robił problemów. Różni są ludzie. Ja po założeniu  lpg miałem robiony program i tuner mi stroił ponownie lpg. Później na przeglądzie gazownik marudził i straszył, że już po gwarancji ale jak zobaczył, że wszystko jest dobrze to odpuścił i był w szoku, że ta instalacja to obrabia :D

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Stag ma to do siebie, że nie musisz się trzymać jednego, można serwisować chyba w dowolnym punkcie zdaje się. Uczę się ich programu na razie, nie wygląda na jakiś strasznie skomplikowany :) no zobaczymy. Skoro na benzynie jest ok to może sonda jest też dobra. Muszę ją spr.

Opublikowano
6 minut temu, zaraza23 napisał:

Uczę się ich programu na razie, nie wygląda na jakiś strasznie skomplikowany

Mając dodatkowo podgląd korekt sondy w vagu można w miarę samemu to wyregulować, nawet jak nigdy się nie miało z tym do czynienia, albo nawet zrobić to lepiej niż nie jeden warsztat specjalizujący się montażu instalacji ?

Opublikowano

No dokładnie :) najpierw sobie zrzucę mape i wszystko taki backup a potem będę grzebać :) zobaczymy :)

Opublikowano
2 godziny temu, zaraza23 napisał:

No dokładnie :) najpierw sobie zrzucę mape i wszystko taki backup a potem będę grzebać :) zobaczymy :)

Laptop na kolana. Pół ekranu VCDS, drugie pół apka AC i jazda. Korekty na bogato - mnożnik w dół, na ubogo w górę. 

Opublikowano

no dokładnie tylko muszę ogarnąć ten kabel dlaczego mi się wyłącza i mam problem z połączeniem. Jak przełączam na gaz to od razu zrywa połączenie, normalne to ?

Mam tylko vcds lite wystarczy chyba co ? Może jest tutaj gdzieś na forum jakiś link do ściągnięcia pełnej wersji ? chińczyk ? 

Opublikowano
2 godziny temu, zaraza23 napisał:

Mam tylko vcds lite wystarczy chyba co ?

W dziale diagnostyka masz paczkę z vagiem i vcds'em oraz stery do kabli. Jak będziesz rozpakowywał i instalował vcds'a z tej paczki to wcześniej wyłącz antywirusa, bo potrafi tą instalkę traktować jako zagrożenie i usuwa automatycznie.

Opublikowano

Dzięki. Właśnie znalazłem i już zainstalowałem. Chyba działa lepiej. Czekam na interfejs BT i będę działać. Pochwalę się jak ogarnę bądź unieruchomię auto ?

Opublikowano

gdzie w końcu założyłes gaz ?

Opublikowano

Kazimierz Biskupi , Mr Grzegorz :)

Opublikowano

ok, dziś dostałem Interfejs BT.

Fajna sprawa bo to też czyta błędy silnika sterownika i jest podgląd na wszystkie parametry (przynajmniej stag qbox 400).

błędy:

p0171 - ubogo

p0130 - obwód czujnika tlenu

p0606 - ecm - nie mam pojecia co to.

 

skasowałem, dałem auto kalibrację, najpierw na postoju, potem jeździłem na gazie i zbierało mapę od nowa.

jeździłem około 30min, 25km, mapa w załączeniu a błędów brak. Korekty są ale w granicach -+7%

IMG_0382.jpg

IMG_0383.jpg

IMG_0385.jpg

IMG_0384.jpg

IMG_0386.jpg

IMG_0376.jpg

Opublikowano (edytowane)

Zrób log dynamiczny i statyczny 2+33 po strojeniu na gazie. Najlepiej jakbyś to stroił z vagiem, gdzie podglądasz korekty sondy na bieżąco (raczej lepiej się to sprawdza niż przez staga) i może lepiej było zacząć od edycji dotychczasowej mapy niż zbierania na nowo... Poza tym w 1.8t nie ma co patrzeć na mapki itp. w stagu ? Po porostu korekty na lpg mają być jak najbliżej zera.

Edytowane przez przem8

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...