Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Black BEX quattro 225KM/345Nm by Gregor10/FULLLL/Milltek/Vfiz/Brakes-345/300/ATS GTR908/KierownicaRS


dayd_4

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, Gremlin0209 napisał:

Witam :hi:

Również proponuję oryginał rs4 ?

Akurat u mnie odnowione i pomalowane ala szare/grafit

6F23A678-4925-4E8B-BAE1-53B65A2BC386.jpeg.16e563bac71547f53263dea379f4cf03.jpeg

Bardzo ładnie się prezentuje na tym kole, ale to chyba nie jest oryginał RS4. Coś za wąskie i za płaskie :co:

Edytowane przez dayd_4
Edit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, dayd_4 napisał:

Bardzo ładnie się prezentuje na tym kole, ale to chyba nie jest oryginał RS4. Coś za wąskie i za płaskie :co:

Też mi wyglądają na fejki ;) 

Ogólnie też kiedyś myślałem, nad wyrezaniem klapy z sedana, ale straszono mnie że ruda może później się pojawić... a po tych nowych tablicach jakoś straciłem chęć 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, dayd_4 napisał:

Bardzo ładnie się prezentuje na tym kole, ale to chyba nie jest oryginał RS4. Coś za wąskie i za płaskie :co:

Może tak zdjęcie wyszło. Zresztą też jest lekki naciąg, więc może przez to też tak to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, niwet napisał:

Też mi wyglądają na fejki ;) 

Ogólnie też kiedyś myślałem, nad wyrezaniem klapy z sedana, ale straszono mnie że ruda może później się pojawić... a po tych nowych tablicach jakoś straciłem chęć 

Jak dobrze zakonserwujesz, to nie powinno wychodzić nic. Ile jest aut co są łatki wstawiane w nadkolach gdzie de fakto jest więcej wody, soli, brudu i ogólnie syfu niż na klapie i jak dobrze zabezpieczone to nic nie wychodzi.

Edytowane przez Adam87
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, MichałA4 napisał:

To jest 19"8.5j et43/45 też ori audi tylko inne parametry.

Wzór wzorem ale to koło nie ma podejścia do ori RS4. Szerokość i niskie et sprawia że koło jest mocno wklęsłe i znacznie ładniejsze. W rzeczywistości to dwie zupełnie inne felgi. Ori koła RS4 nie da się pomylić z innym. Na żywo jest  mega kozackie zwłaszcza z fajnym naciągiem.

Edytowane przez kamelus_
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.01.2019 o 23:06, kamelus_ napisał:

Tu masz na moim byłym aucie z ori RS4. To koło robiło niesamowitą robotę 

Jak i całe auto:brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Adam87 napisał:

Jak dobrze zakonserwujesz, to nie powinno wychodzić nic. Ile jest aut co są łatki wstawiane w nadkolach gdzie de fakto jest więcej wody, soli, brudu i ogólnie syfu niż na klapie i jak dobrze zabezpieczone to nic nie wychodzi.

Słusznie. Jak z każdą naprawą blacharsko lakierniczą - trzeba zrobić zgodnie ze sztuką i nic nie będzie korodować, pękać, itd.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, kamelus_ napisał:

Wzór wzorem ale to koło nie ma podejścia do ori RS4. Szerokość i niskie et sprawia że koło jest mocno wklęsłe i znacznie ładniejsze. W rzeczywistości to dwie zupełnie inne felgi. Ori koła RS4 nie da się pomylić z innym. Na żywo jest  mega kozackie zwłaszcza z fajnym naciągiem.

@kamelus_ zainspirowales mnie tymi felgami. Jest decyzja. Będzie RS4. Ale w grę wchodzi tylko oryginał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, dayd_4 napisał:

@kamelus_ zainspirowales mnie tymi felgami. Jest decyzja. Będzie RS4. Ale w grę wchodzi tylko oryginał.

I tak trzymaj :thumbup1:

Pamiętaj tylko żeby to upchać opona max 225 a wiec spory naciąg. No i przydała by się jakaś konkretniejsza gleba żeby koła się ładnie z budą zgrały. Najlepiej jakiś fajny gwint to sobie ustawisz idealnie pod siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Gremlin0209 napisał:

U mnie opona 235 i naciąg jest, jak dla mnie idealny. Nie za duży i nie za mały ?

Ale Ty masz felgę o całkiem innych parametrach. Jak taką oponę założysz na oryginalną felgę RS4 to do A4 tego nie wsadzisz :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, kamelus_ napisał:

I tak trzymaj :thumbup1:

Pamiętaj tylko żeby to upchać opona max 225 a wiec spory naciąg. No i przydała by się jakaś konkretniejsza gleba żeby koła się ładnie z budą zgrały. Najlepiej jakiś fajny gwint to sobie ustawisz idealnie pod siebie.

Zawieszenie bardzo bym chciał zostawić swoje. Mam 1BV i jest optymalnie twardo. Na początek spróbuję założyć talerze pod sprężyny od B5 bo już i tak zamówiłem. Zobaczymy jak to wyjdzie. Wszystko po kolei. Priorytet teraz to felunek.  ? nie mała do wydania. Później opony, tak jak mówisz 225. Też będzie nie mało ?, bo nie uznaję wszelkich budżetowych opon i podejścia kierowców : "cała kasa na felgi, a opony to jakieś najtańsze, byle czarne..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze się wylecz z przeświadczenia, ze jak gwint, to napewno beton. 

Dobrze wiesz, ze mój Vogtland jest dwa razy bardziej miękki niż twoje 1BV. A to nie jest gwint najwyższej klasy. Im drożej, tym wbrew rozsądkowi bardziej miękko. 

Talerzyki to możesz sobie w kuchni za szklanymi drzwiczkami postawić :whistling:

Edytowane przez HOLMATRO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, dayd_4 napisał:

Zawieszenie bardzo bym chciał zostawić swoje. Mam 1BV i jest optymalnie twardo. Na początek spróbuję założyć talerze pod sprężyny od B5 bo już i tak zamówiłem. Zobaczymy jak to wyjdzie. Wszystko po kolei. Priorytet teraz to felunek.  ? nie mała do wydania. Później opony, tak jak mówisz 225. Też będzie nie mało ?, bo nie uznaję wszelkich budżetowych opon i podejścia kierowców : "cała kasa na felgi, a opony to jakieś najtańsze, byle czarne..."

Bardzo dobre podejście do tematu. Jak chodzi o twardość nie obawiaj się gwintu. Przerabiałem mnóstwo zawieszeń od serii przez 1bv eibachy różnej maści H&R itp. Kity gwinty naprawde trochę tego było. Ale jak pierwszy raz w końcu kupiłem gwint to już nigdy sprężyn tylko gwinty. Żadnych sprężyn. Markowy dobrze dobrany gwint zapewnia komfort porównywalny z 1BV a prześwit ustawisz jak Ci się podoba. Dziś tak jutro niżej :naughty:

Edytowane przez kamelus_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, HOLMATRO napisał:

Jeszcze się wylecz z przeświadczenia, ze jak gwint, to napewno beton. 

Dobrze wiesz, ze mój Vogtland jest dwa razy bardziej miękki niż twoje 1BV. A to nie jest gwint najwyższej klasy. Im drożej, tym wbrew rozsądkowi bardziej miękko. 

Talerzyki to możesz sobie w kuchni za szklanymi drzwiczkami postawić :whistling:

:glupek2: tak sobie zrób @HOLMATRO Właśnie moja twardość mi odpowiada i nie chciałbym miękko jak u ciebie. Talerzyki to wyciągaj, ale na stół, zjem obiad i przyjeżdżam do was na kawę i ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta felga z RS4 z 225 i 1BV bedzie wyglądała słabo jak smok....

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...