nowakd14 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Witam! Wyświetlił mi się ostatnio na FIS-ie błąd hamulców, a oprócz niego zaczęła mrygać czerwona kontrolka z wykrzyknikiem, świeci żółta spirala i ESP. Podłączyłem więc auto pod VCDS i przeraziłem się ilością błędów. Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu tego. Address 08 : Auto HVAC Labels: 8E0 820 043.LBL Controller: 8E0 820 043 G Component: A4 Klimaautoma 1012 Coding: 00011 Shop#: WSC 63351 VCID: 253D7297ACF9 7 Faults Found: 01274 (41-10) - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) ; Blocked or No Voltage - Intermittent 00604 (30-10) - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) ; Open or Short to Plus - Intermittent 00825 (31-10) - Drivers Seat Heating Element (Z6) ; Open or Short to Ground - Intermittent 01592 (37-10) - Air Quality Sensor (G238) ; Faulty - Intermittent 00819 (30-00) - High Pressure Sensor (G65) ; Open or Short to Plus 00532 (53-10) - Supply Voltage B+ ; Supply Voltage Too Low - IntermittentPO USUNIĘCIU, WRÓCIŁY: 01274 (41-00) ; 01592 (30-00) ; 00819 (30-00) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-517.LBL Controller: 8E0 614 517 A Component: ABS/ESP allrad 1726 Coding: 04455 Shop#: WSC 06435 VCID: 263F759BD1FF 1 Fault Found: 01200 (35-00) - ABS Valves Supply Voltage ; PO USUNIĘCIU, CAŁY CZAS WRACA --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Component: Parkingsyst. A4 ROW D08 VAG number: 8E0 919 283 A 01629 (31-00) - Sensor for Parking Aid. Front Left (G255) ; Open or Short to Ground PO USUNIĘCIU, CAŁY CZAS WRACA ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Component: Standheizung Diesel 0109 VAG number: 8E0 265 105 A 01407 (35-00) - Flame Extingwished ; 01406 (35-00) - No Flame ; 00532 (07-10) - Supply Voltage B+ ; Signal to Low - Intermittent PO USUNIĘCIU, CAŁY CZAS WRACAJĄ --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Component: 2.5L V6 TDI G000SG 0007 VAG number: 8E0 907 401 D 01375 (38-10) - Valves for Engine Mounting: Stage 1 ; Output won't Switch or Short to Plus - Intermittent PO USUNIĘCIU, CAŁY CZAS WRACA ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
kamil-vag Opublikowano 29 Czerwca 2018 Opublikowano 29 Czerwca 2018 ABS - 1200 - https://a4-klub.pl/topic/382859-błąd-01200-choinka-na-desce-jak-chwyci-kontrolę-trakcji-abs-esp-ręczny-i-wszystko-mruga-miał-ktoś-taki-problem/ Silnik - 01375 (38-10) - prawdopodobnie wylana poduszka, albo coś z okablowaniem zaworka poduszki silnika. PDC - czujniki parkowania przód - 01629 (31-00) - wejdź w ten moduł i zobacz czas odpowiedzi z tego czujnika, prawdopodobnie czujka do wymiany będzie.
Highfly Opublikowano 29 Czerwca 2018 Opublikowano 29 Czerwca 2018 01274 (41-10) - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) ; Blocked or No Voltage - Intermittent 00604 (30-10) - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) ; Open or Short to Plus - Intermittent co oznaczają te dwa kody błędów ?
nowakd14 Opublikowano 30 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2018 Dzisiaj sprawdziłem napięcie na odpalonym silniku na akumulatorze i okazało się za niskie (12,7V). Czy jest to możliwe, że przez to auto może łapać jakieś błędy? Jak np błędy układu hamulcowego ABS/ESP?
kamil-vag Opublikowano 30 Czerwca 2018 Opublikowano 30 Czerwca 2018 Tak, szczególnie te błędy - Supply Voltage B+ ; Supply Voltage Too Low. Trzeba posprawdzać punkty masowe, styki i dokręcenia akumulator i generator. Pomierzy napięcie na samym alternatorze i porównać z tymi na aku.
matisstz Opublikowano 30 Czerwca 2018 Opublikowano 30 Czerwca 2018 mi ostatnio padł regulator w alternatorze i przy spadku napięcia wywalało sporo błędów najpierw żółta silnika która sama gasła, trakcja, abs oraz poduszki powietrzne i wiele innych odnośnie elektryki które były widoczne jak podłączyli mi kompa, altek po regeneracji i wszystko jest teraz wsio
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się