Langista Opublikowano 8 Lipca 2018 Opublikowano 8 Lipca 2018 Jakiś czas temu po tankowaniu do pełna (do odbicia) wskazówka wyszła poza skalę (akurat to mnie nie zdziwiło, zawsze tak się robiło) ale tym razem trochę więcej jak zwykle. Po przejechaniu ok 40 km jak już miała zejść na kreskę 1/1 wskoczyła znowu do góry o jakieś 2 może 3 mm. Efekt jest taki, że rezerwa zapala się przy 1/4 baku, a po wyłączeniu zapłonu wskazówka opada maksymalnie do stanu pomiędzy dwoma czerwonymi kreskami. Jak to możliwe, że komputer wszystko pokazuje jak wcześniej (zasięg na pełnym baku, spalanie itp) a wskazówka się przestawiła?
Fazii Opublikowano 8 Lipca 2018 Opublikowano 8 Lipca 2018 (edytowane) Po zmianie FIS musiała być źle osadzona. Od temperatury też jest źle osadzona. Edytowane 8 Lipca 2018 przez Fazii
Langista Opublikowano 8 Lipca 2018 Autor Opublikowano 8 Lipca 2018 Ale ja nie wymieniłem licznika wczoraj, mam go już od ponad pół roku i cały czas dobrze pokazywał, dopiero tydzień temu z tym się wywaliło..
Langista Opublikowano 8 Lipca 2018 Autor Opublikowano 8 Lipca 2018 (edytowane) Był zmieniany bo to licznik z angola, wszystko chodziło jak należy, tylko teraz mam ten problem ze wskazówką poziomu paliwa. Niby z temperatury też mi się troszkę przesunęła, ale jest to praktycznie nie zauważalne ( zamiast na środku linii 90C jest z prawej strony). Robiąc test zegarów vagiem powinno się to skorygować? Czym to może być w ogóle związane że podczas jazdy wskazówka mi się przestawiła? Edytowane 8 Lipca 2018 przez Langista
Banan Opublikowano 8 Lipca 2018 Opublikowano 8 Lipca 2018 test zegarów nie skoryguje tego , a gdzie ląduje wtedy wskazówka??
Langista Opublikowano 8 Lipca 2018 Autor Opublikowano 8 Lipca 2018 Nie robiłem jeszcze testów, ale tak jak na zdjęciu, po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki zatrzymuje się pomiędzy dwoma czerwonymi liniami z rezerwy, czyli przestawiło się mechanicznie, ale jak? Tego nie rozumiem..
Fazii Opublikowano 9 Lipca 2018 Opublikowano 9 Lipca 2018 Trzeba rozebrać i sprawdzić. Może sama tarcza minimalnie opadła.
Langista Opublikowano 9 Lipca 2018 Autor Opublikowano 9 Lipca 2018 To nie pokazywało by źle na wszystkich zegarach? Wydaje mi się że to jest wszystko na jednym blacie.. też myślałem nad opcją że mogła się tarcza przesunąć, ale musiałaby się faktycznie przesunąć w lewo, nie opaść w dół. W przyszłym tygodniu to rozbiorę i zobacze, co tam się odwaliło.
Langista Opublikowano 14 Lipca 2018 Autor Opublikowano 14 Lipca 2018 Rozebrałem licznik, po oględzinach każdej ze wskazówek, okazało się że wskazówka od poziomu paliwa się mechanicznie przestawiła, ma jeden taki punkt, przy którym przeskakuje, przestawiłem to z powrotem i zobaczę czy znowu mi to wróci. Jak na razie jest ok, po wyłączeniu zapłonu spada minimalnie poniżej czerwonej kropki. Przy okazji dowiedziałem się, że tablice mam z A6 C5
Langista Opublikowano 14 Lipca 2018 Autor Opublikowano 14 Lipca 2018 O widzisz, to teraz już wiem. Jeżeli problem się powtórzy, to czeka mnie wymiana silniczka? Nie słyszałem w sumie jeszcze żeby komuś się przestawiały wskazówki.. Nie w tym liczniku..
Langista Opublikowano 16 Lipca 2018 Autor Opublikowano 16 Lipca 2018 Problem powrócił po przejechaniu kilku km.. gdzie według Was może być przyczyna?
Langista Opublikowano 23 Lipca 2018 Autor Opublikowano 23 Lipca 2018 Podbijam.. ktoś wie co może być przyczyną? Walnięty licznik? Komputer pokazuje prawidłowy zasięg, więc odpada opcja zaciętego pływaka, z resztą gdyby tylko pływak był zacięty to po wyłączeniu zapłonu wskazówka opadała by na sam dół, a tak nie jest.
Langista Opublikowano 27 Lipca 2018 Autor Opublikowano 27 Lipca 2018 Podczas robienia testu zegarów, kiedy stały na środku, ustawiłem ręcznie wskazówkę w połowie i jak na razie nie przestawiła się z powrotem. Zauważyłem też, że każdą wskazówką mogę obracać do pewnego momentu i ma blokadę mechaniczną, tą od paliwa mogłem obracać bez końca.. do tego przy testach zegarów jak przechodziła przez poziom rezerwy to go przeskakiwała. Teraz normalnie się wznosi i opada, ciekawe na jak długo.. zajmuje się ktoś w ogóle wymianą takich silniczków?
Banan Opublikowano 27 Lipca 2018 Opublikowano 27 Lipca 2018 (edytowane) To żaden problem wymiana takiego silniczka - 4 luty i out Edytowane 27 Lipca 2018 przez Banan
Langista Opublikowano 27 Lipca 2018 Autor Opublikowano 27 Lipca 2018 Jakąś firmę polecasz, czy wszystko jedno jaki się wmontuje?
Banan Opublikowano 28 Lipca 2018 Opublikowano 28 Lipca 2018 Z dawcy jakiegos najłatwiej - przypomnij sie po 4 sierpnia bedę w domu to coś znajdę i moge ci podesłać
Fazii Opublikowano 29 Lipca 2018 Opublikowano 29 Lipca 2018 W dniu 27.07.2018 o 12:23, Langista napisał: Podczas robienia testu zegarów, kiedy stały na środku, ustawiłem ręcznie wskazówkę w połowie i jak na razie nie przestawiła się z powrotem. Zauważyłem też, że każdą wskazówką mogę obracać do pewnego momentu i ma blokadę mechaniczną, tą od paliwa mogłem obracać bez końca.. do tego przy testach zegarów jak przechodziła przez poziom rezerwy to go przeskakiwała. Teraz normalnie się wznosi i opada, ciekawe na jak długo.. zajmuje się ktoś w ogóle wymianą takich silniczków? Możesz podesłać to Ci ogarnę jak nie czujesz się na siłach ale myślę, że dał byś radę , filozofii nie ma.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się