lukasz9501 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Witam , mam problem ,otóż chodzi tu o marke vaga a dokładnie to samo co a4 b6 . Silnik 105km bkc 1.9tdi . Wiem ,że to nie grupa na to ,ale sporo ludzi mi tu pomogło i ja również innym ,a teraz ręce mi opadają . A więc wymieniłem silnik w alteci 1.9tdi bo stary szlak trafił . Auto po wymianie wszystko okey śmiga .Ostatnio śpieszyłem się bardzo i na drodze S3 przycisnąłem ją do 180kmh (przy czym miałem w baku rezerwe) dojeźdzając do skrzyżowania (wrzucając na bieg jałowy) auto zgasło .Miało problem z odpaleniem (wyglądało to tak jak by chodziła na 400obr na min ) nie reagowała na gaz .Po czym zaczeła chodzić nie równo ,po mimo dodania gazu odziwo chodziła w obrotach okey i miała moc .Tak właśnie wróciłem do domu .Po przestudiowaniu parametrów vcdsem pompowtryskó itd itd nic pokojącego nie napotkałem .Błędów też nie było ,aczkolwiek zmierzyłem ciśnienie na wężu od pompy wstępnej i ukazało się 0.4bara . Może ktoś coś podpowiedzieć ,bo auto stoi miesiac czasu i dalej nie mogę tego ogarnać . W trakcie jazdy nic nie kopci ,ma moc .Problem tylko na biegu jałowym i odpalaniem .
kamil-vag Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Pierwsze co to po takim zassaniu rezerwy z baku to bym zmienił filtr paliwa... zajrzał do baku czy sitko nie jest zaklejone... Jak wyglądają BIP-y ? ? ?
lukasz9501 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Filtr paliwa wymieniłem ,stary był czysty . Chodzi ci o sitko przy pompie paliwa ? Bipy są w normie .
kamil-vag Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Jak możesz wrzuć logi zaraz po odpaleniu 013+018+023 Grupa 004 BS grupy 003.
lukasz9501 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Nie ma problemu ,tylko grupy 004? i 003? Pierwsze ,które wspomniałeś ,to są z parametrami pompowtrysków . Jutro nagram .
kamil-vag Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Spróbuj jeszcze zrobić taki test, nalej do sloika czystej ropy, wepnij to w uklad, zasilanie i powrot z glowicy wsadz do sloika i tak sprobuj odpalic... Mozesz to puscic przez takie 2 male filterki... Tylko 003 w trybie basic settings zloguj, zobaczymy jak egr
lukasz9501 Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Sprawa wygląda dość poważniej niź mi się wydawało . Dałem sterownik do magika to sprawdzenia (niby wgrał od nowa softa) po włożeniu nie chciał odpalić .Dopiero po którymś razem zaczął łapać i odpalił .Odziwo obroty chodziły okey po czym (około 1minuty pracysilnika ) zaczął spowrotem kuleć na biegu jałowym .Po dodaniu zgasł i nie chce odpalić ... Nie sprawdzałem tego na krótko co piszesz kamil ,bo pada deszcz a auto stoi na dworze . Jak się psuje to się psuje wszystko .. Chciałem zrobić logi na lapku i padł mi ekran w nim ,co przyczyniło się ,że musiałem zrobić mini vagiem i nagrać tel . Zapomniałem dodać ,że aku mi się rozładowuje przy tej całej operacji ciagle , mam błąd w silniku ,który nie chce się usunac ,po mimo nowego ()niby) softa dalej jest on .(Jest on ukazany na początku filmiku ) . A tu jeszcze jeden błąd ,który się skasował po podłączeniu sterownika i próbie odpalenia . [URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/574c1930e68c3a32][/URL]
kamil-vag Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Blad z czujnika wałka rozrządu G40 - dlatego też problemy z odpalaniem... No i na 1 wtrysku alarmowa wartość ?
lukasz9501 Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Błąd ponownie nie wrócił z czujnika wałka po próbie odpalenia . Przez wtrysk ,nawet jeśli jest w granicznym punkcie to i tak powinien odpalić i by kopcił itd itd . A tu tego nie ma .On jak odpali nie ma problemu z mocą itd . Problem polega tylko i wyłącznie z odpalaniem i biegiem jałowym .. Pytanie ,bo nasuneła mi się myśl . Czy jest szansa sprawdzić czujnik położenia wału? Bo wiązka ,co do niego idzie ,jest w pewnym momencie przylutowana (nie wiem czy to przeszkadza ) .
lukasz9501 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Witam ,po róznych próbach więc prosił bym o dalszą pomoc . Ominałem filtr paliwa i bezpośrednio go podłączyłem do przewodów ,które idą do pompy tandetnej . Przy okazji zakupiłem drugą pompkę tandetną sprawną ,założyłem i jak wyżej wymieniłem ,auto odpaliło ,aczkolwiek z trudem z pomocą plaka . Obroty uspokoiły się ,lecz nie do końca ...Drgał dziwnie i z odpaleniem ponownie ma problem . Umieszczam filmik z diagnostyki .Sprawdź cie czy są okey parametry ... Bo mi ręce odpadają ...
lukasz9501 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Wymieniłem pompwe w baku na sprawną i nadal jest to samo ...
kamil-vag Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Przecież to jest problem z tym pierwszym wtryskiem/cylindrem...Standardowo wymiana uszczelniaczy, podmiana największy plus z minusem i sprawdzić co wtedy będzie... Jeszcze można by komprechę zmierzyć, jak w porządku to, to co wyżej napisałem... Nie wraca ten błąd z G40 ?
lukasz9501 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2018 (edytowane) Też tak sądze ,lecz chciałem się dopytać tutaj na forum ,bo jedna kdłużej siedze w benzynach niż w dieslach .. Słychać nawet na 1 i 2 cyl jakby coś stukało ,czy coś dziwnie mieliło ... Pytanie czy zestaw regeneracyjny czyli pod pompognoja pomoże ? Jest szansa ,że gniazdo rozepchane jest ( uszkodzone ) ? Błędu g40 nie ma .. Jest tylko wtedy ,kiedy 50 raz kręce rozrusznikiem .. Komprecha w 1.9tdi 105km jaka powinna być ? Pierw musiał bym ogarnać pompowtryski by zmierzyć kompresje na ciepłym . CO masz na myśli podmiana + z - ? Edytowane 19 Sierpnia 2018 przez lukasz9501
kamil-vag Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Zajrzyj pod pokrywę, moż któryś popychacz luźny, miałem kiedyś taką sytuację, może wałek przytarty bo brok wyleciał... Gniazdo napewno będzię miało powycierane i ostre krawędzie,ale przetarcie papierkiem wodnym i nowe oringi powinny wystarczyc... P odmiana + z - czyli zamieniasz miejscami wtrysk z największą dodatnią korekcją z tym z najmniejszą (minusową) korekcją. To pozwala wykluczyć czy uszkodzony wtrysk i korekcja powędruje za nim, czy coś może mechanicznie i zostanie na 1 cyl...
lukasz9501 Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Silnik orginalny przebieg 200 tyś ledwo .. Jutro ściągne to zrobie foto . Natomiast mam 4 pompowtryski zapasowe ,więc spróbuje po zmieniać . Jak coś dam znać .
lukasz9501 Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2018 No więc tak : Sprężania nie sprawdziłem ,lecz wymieniłem 1 pompognojka na inny używany + zestaw oringów . Po demontażu pokrywy ,nic pokojącego nie napotkałem ,czy nawet gniazdo nie było wytarte ,wałek .. Po złożeniu dalej ciężko odpala , chodzi równiej ,lecz dalej rzuca nim i korekty teraz całkiem się rozbiegły .Spójrzcie na filmik Edit: dziwny głos oddaje 1 lub 2 cylinder w trakcie pracy silnika .(słychać to na początku filmiku )
kamil-vag Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Opublikowano 24 Sierpnia 2018 (edytowane) Może zaczyna się dziać to co u mnie w Polo... zaczyna się przycierać panewka na wale korbowym... też były problemy z odpalaniem i też wysokie korekcje na 1 cyl... Tylko nie wiem czy BKC akurat miał z tym problem... Ten pompowtrysk co wsadziłeś miał ten sam nr co te w aucie ? @piotrsob1, może coś podpowiesz... bo w sumie pompka zmieniona, korekcja została dalej na 1 cyl, pod koniec filmiku widać, że już osiąga max wartość nawet 2,99 Edytowane 24 Sierpnia 2018 przez kamil-vag
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się