machonis Opublikowano 15 Lutego 2019 Autor Opublikowano 15 Lutego 2019 Obroty ustawione tak, jak powinny być na 142 bo dzisiaj sprawdzałam. Obecnie, po remoncie zalali mi słynnym Castrolem EDGE 5w40, a przed remontem był 10w40 różnych firm, od Castrola po Valvoline.
Siwy740 Opublikowano 15 Lutego 2019 Opublikowano 15 Lutego 2019 A jak ustawiles te obroty u mnie wraca do wartości 128 po kilkudziesięciu km
machonis Opublikowano 15 Lutego 2019 Autor Opublikowano 15 Lutego 2019 Ustawiłam w grudniu 142 i wczoraj sprawdzałam - dalej było 142 więc nic się nie zmieniło w tej kwestii.
Siwy740 Opublikowano 16 Lutego 2019 Opublikowano 16 Lutego 2019 Podaj procedurę ustawienia tych obrotów jakoś kod potrzebny jest??? U mnie gubi po czasie zapisane obroty....
wielkiszu666 Opublikowano 16 Lutego 2019 Opublikowano 16 Lutego 2019 Takie cos ktos wstawil kiedys. Jeszcze nie probowalem
Fwl7 Opublikowano 17 Lutego 2019 Opublikowano 17 Lutego 2019 Wydaje mi się że działa to w b6 bo w b7 się nie spotkałem żeby ktoś tak zmienil
Siwy740 Opublikowano 18 Lutego 2019 Opublikowano 18 Lutego 2019 Ja używam vcds wchodzę po kolei tak jak pisze wyżej jest test.. ale nie ma odnośnika zapisz (save) wkurza mnie to bo wartość 128 odpowiada u mnie za 750 obrotów...w serwisie aso za samą diagnostyke 500 zł kradzież w biały dzień.... nie wiem może program skrakowany i dlatego nie idzie ustawić>>>
machonis Opublikowano 20 Lutego 2019 Autor Opublikowano 20 Lutego 2019 Ja zrobiłam to dokładnie tak, jak jest wyżej podane na screenie i obroty zostały zmienione i wartość nie ginie po jakimś czasie, u mnie jednak niestety nie pomogło to z obrotami. Cały czas twierdzę, że może mieć na to wpływ zepsuta grzałka w sondzie za katem ale mechanik twierdzi, że z tym nic nie trzeba robić i to przepustnica.
Siwy740 Opublikowano 20 Lutego 2019 Opublikowano 20 Lutego 2019 Ja wymieniałem sondę za katem też bo grzałka siadła ale to nic nie dało. Wymieniłem też przepustnice na nową simensa vdo też nic nie dało stara przepustnica z przebiegiem 60 tys. leży teraz w szafie i takie koszty.... Teraz będę kombinował tylko z tymi obrotami.....
machonis Opublikowano 20 Lutego 2019 Autor Opublikowano 20 Lutego 2019 Ja czyściłam swoją bo nie chciałam w ciemno kupować "nowej" i po tym zabiegu faktycznie przestały falować obroty na ssaniu. Więc chyba moja przepustnica jest dobra skoro tak zareagowała po czyszczeniu. Nie mam już pomysłów bo one przy hamowaniu skaczą od 1800 obrotów do 800 obrotów i stabilizują się dopiero na ok. 900 obrotach.
Siwy740 Opublikowano 21 Lutego 2019 Opublikowano 21 Lutego 2019 Sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia może zawór ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej szwankuje...
machonis Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Wężyki wyglądają na całe. Cały czas mam problem z nieszczelnym dolotem, dokładniej tą częścią zaznaczoną na obrazku. Nadal mam także błąd termostatu. Temperaturę 90 trzyma, nagrzewa się także w normalnym tempie. Czujniki temperatur oba wymienione i nie wywala ich w błędach.
machonis Opublikowano 17 Września 2019 Autor Opublikowano 17 Września 2019 Temat nadal aktualny. Wymieniony termostat i sonda lambda za katem, teoretycznie brak nieszczelności (psikane plakiem, żadnych wahań obrotów). Naprawiona także gruszka podciśnienia / kierownica powietrza. Moja obserwacja - obroty skaczą kiedy chcą, ale przy uruchomionej klimatyzacji jest to więcej niż pewne. Natomiast bez klimatyzacji nawet w korkach objaw skaczących obrotów jest czasami niezauważalny. Mam niewymieniony, sklejony wąż od układu SAI, lecz podobnież nie wpływa on w żaden sposób na obroty. Jeżeli macie jakieś typy do dalszej eliminacji, dajcie znać ?
romszy1 Opublikowano 18 Września 2019 Opublikowano 18 Września 2019 Podnieś obroty ns biegu jałowy powinno pomóc
machonis Opublikowano 18 Września 2019 Autor Opublikowano 18 Września 2019 Nie wiem czy czytałeś wcześniejsze posty, ale już to zrobiłam.
luckd Opublikowano 18 Września 2019 Opublikowano 18 Września 2019 1. Czy jakieś błędy nadal występują? 2. Sprawdź czy nie ma wypadania zapłonu (kanały 10-15, nie pamiętam dokładnie). 3. Jakie masz korekty na kanale 32? 4. Nieszczelnym wężykiem SAI może zaciągać lewe powietrze.
machonis Opublikowano 18 Września 2019 Autor Opublikowano 18 Września 2019 1. Jest obecnie błąd katalizatora (16804), po zmianie sondy na sprawną. Od momentu zakupu, kiedy auto miało wadę związaną z pobieraniem oleju, sonda była niesprawna więc katalizator jest na pewno do wymiany. Jest też błąd EGR, ale to raczej dlatego, że jest zaślepiony. 2. To sprawdzę w wolnej chwili 3. Sprawdzałam akurat niedawno, wyniki w załączniku. 4. Niby jest sklejony, więc powinno być ok. Sprawdzę może plakiem w jego okolicach czy obroty będą się zmieniać. 1
przem8 Opublikowano 18 Września 2019 Opublikowano 18 Września 2019 (edytowane) Trochę bogato na jałowych więc możliwe, że nieszczelność gdzieś jest. Zrób log statyczny i dynamiczny 2+33 po skasowaniu błędów. Edytowane 18 Września 2019 przez przem8 1
luckd Opublikowano 18 Września 2019 Opublikowano 18 Września 2019 Korekta -8.6% nie powoduje jeszcze błędu ale to trochę za dużo, może to świadczyć o - lejącym wtryskiwaczu- za wysokim ciśnieniu paliwa- stale otwartym zaworze elektromagnetycznym zbiornika węgla aktywnego- uszkodzonym przepływomierzu- zabrudzonej sondzie lambda lub uszkodzeniu jej podgrzewania- złych wskazaniach z czujnika temperatury cieczy chłodzącej G62
machonis Opublikowano 18 Września 2019 Autor Opublikowano 18 Września 2019 Widziałam właśnie temat o Podstawowej diagnostyce silników 2.0 na forum i opis dotyczący właśnie tych grup, bo już dawno szukałam czegoś na ten temat. Zrobię wobec tego jeszcze logi dynamiczne i podrzucę do sprawdzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się