Skocz do zawartości
IGNOROWANY

CCWA by R-performance ekologia pozostała


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

już Ci pisałem ze nie czepiam się mocy, Rogala, Twoich modów czy auta tylko braku logiki wypowiedzi.

BTW: EGR w 100% zbędny

 

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano (edytowane)

Jeśli ma pozostać ekologista to egr musi byc. Nie mam zamiaru się z Tobą dochodzić o mody bo nie jestem w tej sprawie specjalista . Opisałem co mam zrobione i na ile dane podzespoły są dostępne do dalszej modyfikacji (opinia osób zajmujących się przerobieniem danych podzespołów) ja nigdy nie wrozylem  z fusów wyszło ile wyszło . hamownia r-performers nie wiem czy zawyża czy zaniża ważne ze programy pisane przez Witka są pisane pod auto i jeszcze nigdy nic mi nie klekneło po jego programach . Mam w d*pie czy wyjdzi 500 KM czy 400 , najważniejsze ze auto ma być bezawaryjne i bezpiecznie się przemieszczać . Jadąc na program myślałem ze wyjdzie max 350 KM z dpf tak jak pisał orzeł . Sam byłem w szoku jak się okazało ze wyszło aż 372 . Nie nam i nie miałem ciśnienia na cyferki . Wyszkoliłem wyszło , nie mam laga i auto fajnie się przemieszcza i to jest najważniejsze . Pozdrawiam 

Edytowane przez peter22
Opublikowano

Masz racje, grunt, ze auto jeździ bezawaryjnie.

Ja byłbym tylko wkurzony na tunera, że dał wykres z mocą XYZ KM,  a ja potem musiałbym się tłumaczyć albo wstydzić, że tyle nie ma. 

Już chyba lepiej nie mieć wykresu a jedynie pokazać filmik z przyśpieszenia przed i po modyfikacji aby było widać różnicę. 

Opublikowano

Ps dobry tuner z uszkodzonym egr nie robi programu tylko po jego wymianie jak już...

Opublikowano

To ze jest z nim jakiś problem wyszło akurat podczas robienia auta . Wcześniej nie było żadnej informacji .

Opublikowano (edytowane)
11 godzin temu, peter22 napisał:

Jeśli ma pozostać ekologista to egr musi byc

DPF dłużej żyje bez

11 godzin temu, Kodzak33 napisał:

Ps dobry tuner z uszkodzonym egr nie robi programu tylko po jego wymianie jak już...

EGR to nie problem, doświadczona osoba wie co robić i czego się spodziewać, po za tym osobą decyzyjną zawsze jest klient

2 godziny temu, peter22 napisał:

To ze jest z nim jakiś problem wyszło akurat podczas robienia auta . Wcześniej nie było żadnej informacji . 

Takie kwiatki wychodzą podczas diagnostyki / hamowania więc przed rozpoczęciem modyfikacji.

11 godzin temu, wampir napisał:

Ja byłbym tylko wkurzony na tunera, że dał wykres z mocą XYZ KM,  a ja potem musiałbym się tłumaczyć albo wstydzić, że tyle nie ma.  

Już chyba lepiej nie mieć wykresu a jedynie pokazać filmik z przyśpieszenia przed i po modyfikacji aby było widać różnicę. 

Nikt nie udowodni że jest inaczej mimo że masa wie jak jest to nikt nie będzie ryzykował polemiki z największymi.  Film też jest problematyczny zwłaszcza jeśli mowa o dużym, ciężkim aucie z dużymi heblami i felami.

 

 

 

 

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano
11 godzin temu, peter22 napisał:

Nie nam i nie miałem ciśnienia na cyferki

racja !  robisz pompę, fmic, turbo, dp i soft na 415ps... potem wsadzasz DPF by ograniczyć wszystko do ~360ps.. dobrze rozumiem ?

Opublikowano (edytowane)

W każdym aucie które wcześniej miałem i robiłem więcej niż tylko program usuwałem dpf-a teraz tez usunąłem wsadzając downpipa . Jednak z uwagi na fakt, ze auto ma jeździć poza granice Polski i zaostrzone przepisy dotyczące spalania zdecydowałem się powrócić do dpf-a . Nie uśmiecha mi się płacić ogromnych mandatów i autem wracać na lawecie. . 

Ciekawe to co piszesz o egr ze można go usunąć czy tez wyłączyć i dpf będzie dalej działał . 

Ja spotkałem się z inna opinia ze jeśli ma dpf działać to egr musi być . 

 

Nie wiem która opinia jest prawdziwa najlepiej jak by się wypowiedziały jakieś firmy zajmujące się modyfikowaniem aut.

 

Napisałem przecież ze wcześniej i podczas diagnostyki nic się nie działo z egr. Problemy zaczęły się dopiero później . Decyzja kolegi auto zostało wystrojone . Korekta będzie po wymianie egr

Edytowane przez peter22
Opublikowano (edytowane)

jak to sie za***iście czyta. normalnie nawet bym nie zajrzał do modów klekota ale polemika teoretyków jest zawsze propsowana. uwielbiam ?

@peter22 Witek na pewno po pijaku rysował na kolanie wykres ? nie przejmuj sie. teraz po fali forumowego hejtu poprawi na 400+ żeby nie było sie do czego przyczepić i żebyś mógł spać spokojnie?

Edytowane przez Buba
Opublikowano (edytowane)
14 godzin temu, peter22 napisał:

Ciekawe to co piszesz o egr ze można go usunąć czy tez wyłączyć i dpf będzie dalej działał . 

Ja spotkałem się z inna opinia ze jeśli ma dpf działać to egr musi być .  

zapoznaj się z zasadą działania obu układów i wnioski wyciągnij sam.  Auto świat albo inna duża gazeta robiła badania spalin klekota fabrycznego i z wyciętą ekologią, wyniki po wycięciu EGR były zgodne z "forumowym gdybaniem".

o czym tu gadać, wszystko potwierdzone praktyką.

14 godzin temu, peter22 napisał:

zaostrzone przepisy dotyczące spalania

spalania ? wyjaśnij proszę.

 

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

Czepiasz się słówek . Wiadomo ze chodziło mi o emisje spalin. 

Skoro jesteś tak uczony to wyjaśnij to sam a nie się powołujesz na auto świat albo inna gazetę . I tu właśnie widać ze jesteś Zaczytany teoretykiem . 

Opublikowano

To trzeba z tego forum wyrzucić z 80% ludzi bo są tylko teoretykami i nie wynaleźli sami koła na nowo.

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, peter22 napisał:

Czepiasz się słówek . Wiadomo ze chodziło mi o emisje spalin. 

To ja się czepiam czy Ty jesteś ignorantem ?. Przez takie "niedopowiedzenia" powstają problemy z komunikacją a czasem poważne konflikty.   Jeśli chodzi o przeglądy to od lat na terenie EU softy są odpowiednio preparowane,  wiele seryjnych aut (benzyny) ma problem z przejściem badań.

9 godzin temu, peter22 napisał:

Skoro jesteś tak uczony to wyjaśnij to sam a nie się powołujesz na auto świat albo inna gazetę

Odesłałem do gazety bo jest syntetyczny test przeprowadzony w instytucie czyli coś czego nikt z nas nie jest w stanie przeprowadzić. Odesłałem do dokumentacji byś potem nie gadał że coś słyszałeś albo na forum powiedziano. Widać że łykasz każdy kit bo Ci się nawet poczytać nie chce.

Mówiąc bardzo ogólnie to EGR podwyższa spalanie więc zwiększa emisje, zanieczyszcza cały układ dolotowy brudząc systemy mające wpływ na proces spalenia, często ma pływ na responsywność turbosprężarki przez co w pewnych sytuacjach zawsze mamy zwiększoną emisję. Przypominam że największa misja to ruszanie i turlanie na niskich obrotach, silniki turbo dodatkowo pod nagłym butem a we wszystkich trzech sytuacjach EGR pracuje. Im więcej koksu tym EGR bardziej przeszkadza, nie ważne jak mocną pompę będziesz miała AFR i tak klęknie.  Oczywiście nowe EGRy i DPF'y to inna bajka.. duży przeskok.

Oczywiście to tylko jedna strona medalu EGR to też zalety, również w tuningu.

1.6 TDI to bardzo dobrzy przykład tragicznego EGR'u, który bardzo szybko robi wyjazd a mimo to DPF żyje i ma się dobrze.

Ogólnie jestem ciekaw ile DPF u Ciebie pożyje, ta generacja była przeciętna, do tego duże turbo z lagiem i ciężki furgon + korki gratis.

 

 

 

jeden myślał o

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano (edytowane)

Peter22 dużo masz na blacie nalatane? 

Miałeś sondę lambdę usuwaną ?

 

Edytowane przez mlody020
Opublikowano
1 minutę temu, mlody020 napisał:

Peter22 dużo masz na blacie nalatane? 

 

Miałeś sondę lambdę usuwaną ? 

Opublikowano

Na blacie 152 tys kupione od 1 go właściciela serwisowany cały czas . Obecnie w aucie nic jeśli chodzi o sondy i czujniki to wszystko jest jak wyszło z fabryki. W chwili wyjęcia dpf były wyłączone wszystkie czujniki które są w dpf i katalizatorze . 

Opublikowano

Hej peter dobrze że nie masz czegoś w stylu BMW 550d tam są 4 turbiny, niewiadoma ilość czujników, EGR, i bóg wie czego jeszcze tam nie ma wtedy to by było o czym pisać na forum. A tak na ogólnie to gratulacje autka, modów i bezawaryjności :)

Opublikowano (edytowane)
W dniu 18.08.2018 o 22:02, klattaa napisał:

Hej peter dobrze że nie masz czegoś w stylu BMW 550d tam są 4 turbiny, niewiadoma ilość czujników, EGR, i bóg wie czego jeszcze tam nie ma wtedy to by było o czym pisać na forum. A tak na ogólnie to gratulacje autka, modów i bezawaryjności :)

Masz kasę na auto na eksploracje już nie ? to co powiesz o ubezpieczeniu ?

Czasem jeżdżę x5 poprzedniej generacji (3 sprężarki) po modzie i bardzo lubię to auto, fakt wykończenie słabo ale nowsze audi to już też tandeta.

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano (edytowane)

Ja mam u siebie wywalony dpf, ale wywala mi błąd sądy lambdy i chyba muszę ją wyłączyć (silnik masz taki jaj ja, tylko u mnie nalotu 240 tys i może dlatego wali komunikat o sądzie lambdzie)

Narazie mam auto wystrojone na 315 koni zastanawiam się na wstawieniem innego turbo (żeby podciągnąć go do 350-360  - o ile da rade ;)  )

Edytowane przez mlody020
Opublikowano

Może tuner zapomniał Ci wyłączyć ta sondę . Podjedz i zapytaj . Jak chcesz jeszcze coś więcej osiągnąć to w pierwszej kolejności wydajniejszy IC później turbo . Polecam tc turbo naprawdę super ogarniają turbiny miła i pomocna obsługa . Ja nam wsadzona turbinę z perun turbo ale gdybym miał robić teraz turbo to oddał bym do tc turbo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...