kasik1989 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Witam mam problem z odpaleniem. Czy to może być od instalacji gazowej? 20171010_115609.mp4
kasik1989 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Paliwo jest i benzyna i gaz.
quadral20004 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Przyczyn moze byc kilkanasie.swiece,kable,cewki to trzeba sprawdzic w pierwszej kolejnosci
kasik1989 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Był już u trzech mechaników. Świece wienione. Czujniki sprawdzone.
mszark Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 (edytowane) A co tak stuka? Jakiś przekaźnik? Edytowane 15 Sierpnia 2018 przez mszark
kasik1989 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Zawsze tak pika jak nie chce odpalić. Jeśli przestanie to wtedy odpali. A kostka w stacyjce też była wymieniana.
mszark Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 To postaraj się zlokalizować co tak stuka. Normalne raczej nie jest, dziwne, że żaden z tych mechaników nie znalazł.
PiXX Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 (edytowane) Sprawdź czy to stukanie nie pochodzi z licznika, może po prostu immo nie puszcza ze względu na jakiś problem z samym licznikiem i dlatego nie odpala Edytowane 16 Sierpnia 2018 przez PiXX
Gifix Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Tak btw. coś wysoka temperatura jest, czujnik może padł (pisałeś że sprawdzane) no chyba że to przez liczniki. Jeager czy VDO? (nie widzę na filmiku napisu VDO więc pewnie Jeager)
kasik1989 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Licznik był regenerowany i mam na niego dwa lata gwarancji ale jeden z mechaników go sprawdzał i twierdził że jest ok. Dobra będę szukać. A co do VDO czy Jeager to nie mam pojęcia. Rocznik 2000; silnik 1,6 benzyna +lpg
Gifix Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 A VDO ma napis na froncie "VDO" (chyba tak jest w każdym VDO)
k232 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 A czy Ty widzisz na swoim zegarze jaką wskazuje temp. silnika ? Na pewno masz uszkodzony czujnik temperatury i w pierwszej kolejności pasuje go zmienić.
mszark Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Wskazówka jest przesunięta, pewnie po tej regeneracji licznika źle ustawiona. Na wyłączonym zapłonie jest za 60 a powinna być przed. Czujnik bym zostawił.
k232 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 " Pewnie " ale skąd wiesz czy na pewno ? Rano sprawdź na VCDS temp. zewnętrzną i temp. silnika, wtedy będziemy wiedzieć czy czujnik jest dobry.
mszark Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Przecież widać, że jest przesunięta.
kasik1989 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Czujniki były sprawdzane. Wszystkie są ok.
k232 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 A jak u Ciebie sytuacja z akumulatorem ? Może już jest skończony i daje rady obrócić wałem? Sprawdź napięcie na akumulatorze?
kasik1989 Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Akumulator spr i jest ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się