JurekTCS Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Mam taki problem. Nie występuje on zawsze ale jest dosyć denerwujący Przy ostrej jeżdzie np. podczas "wyścigu" zadarza sie że obroty przy ok 3000 obr/min zacinają się na chwile. Gaz mam wciśniety do końca w tu nagle zonk bo on głupieje i przez ok sek nie przyspiesza. po tej chwili jedzie dalej jak należy Przepływkę wymieniałem ok miesiąca temu Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 zaworek n75,kierownice turbo,nastawnik ...... podepnij pod Vag'a i zrob diagnoze podczas jazdy .... powinno cos wypluc .... ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JurekTCS Opublikowano 23 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Tylko że to się dzieje niezmiernie rzadko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTiiii Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Nastawnik ??? Co to część turbiny może??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Nie.To część pompy wtryskowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Petroniusz Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 a więc mam taki sam problem, kiedyś z kolesiem podpielismy kompa jeździliśmy i nic nie wykryło, bo to się rzadko zdarza. jak narazie spokój ale piwron wie co to jest, ps to jakaś przypadłość tego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTiiii Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Nie przypadłośc tylko poprostu cos siada . N75 oby tylko lub turbina. Nastawnik to raczej nie.... Może jeszcze przepływomierz ale to jednak inne efekty daje. Mi się wydaję że mam podobny problem. Czasami traci moc przy przyspieszaniu na sekundę może parę. Bardzo żadko się to zdarza. Ignoruję to narazie dopóki nie zacznie się to nasilać. Jak byłem w serwisie to chcieli mi regenrować turbinę :shock:. Ale od tamtej pory zrobiłem 500km i ich olałem - tak tragicznie jeszcze nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JurekTCS Opublikowano 24 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Co to jest ten zawór N75 :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T-żółw Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Co to jest ten zawór N75 zawór do sterowania ciśnieniem turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Co to jest ten zawór N75 :?:twoj N75 jest z pewnoscia oki.one w 110 prawie nigdy nie padaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTiiii Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Myślę że JurekTCS, jak i ja wolelibyśmy żeby to był ten zaworek, więc cichosza... - N75 też lubi w naszych paść :mrgreen: Zakładając, że to jednak turbinę będzie trzebe regenerować w niedalekiej przyszłości. Czy w ogóle z tym można jeździć dalej jeśli jeszcze nie przeszkadza zbytnio w podróżowaniu? Nie ulegnie poważniejszemu uszkodzeniu turbina, później większe koszty itp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Myślę że JurekTCS, jak i ja wolelibyśmy żeby to był ten zaworek, więc cichosza... - N75 też lubi w naszych paść :mrgreen: ok.juz nic nie mowie co za optymisci na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JurekTCS Opublikowano 25 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Zgadza się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Czy w ogóle z tym można jeździć dalej jeśli jeszcze nie przeszkadza zbytnio w podróżowaniu? Nie ulegnie poważniejszemu uszkodzeniu turbina, później większe koszty itp? generalnie jak nie mozna zdiagnozowac usterki bo poprostu bardzo sporadycznie wystepuje to albo jezdic caly czas z podpietym Vagiem :twisted: ,albo przezornie wymienic N75 i rozruszac kierownice (wyczyscic) i miec nadzieje ze to to albo jezdzic do momentu jak usterka zacznie sie nasilac badz cos sie wysra ..... :twisted: P.S a moze trzeba jechac na diagnoze do jakiegos speca od TDI ..... czasami potrafia czynic cuda ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Traviz Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Zakładając, że to jednak turbinę będzie trzebe regenerować w niedalekiej przyszłości. a czy nie jest tak, że gdy pada turbinka to wygląda na zapoconą ? Zacinającego się N75 nie zobaczy się VAGiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Zakładając, że to jednak turbinę będzie trzebe regenerować w niedalekiej przyszłości. a czy nie jest tak, że gdy pada turbinka to wygląda na zapoconą ? Zacinającego się N75 nie zobaczy się VAGiem Raczej nie jest zapocona bo z turbo nie bardzo jak ma wydostac sie olej na obudowe. Jak pada turbina to albo puszcza olej na strone chlodna albo na goraca gdzie zostaje spalony. Przynajmniej mi tak sie wydaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinA4 TDI Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 co to jest n75 i co to znaczy rozruszać turbine ręcznie co tam się czyści bo zabardzo sie nieznam a mam podobny problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 co to jest n75 i co to znaczy rozruszać turbine ręcznie co tam się czyści bo zabardzo sie nieznam a mam podobny problem U Ciebie nie ma kierownicy turbiny wiec to odpada. A zawor N75 jest od regulacji kierownicy w turbinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Traviz Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 co to jest n75 i co to znaczy rozruszać turbine ręcznie co tam się czyści bo zabardzo sie nieznam a mam podobny problem Przykładowy N75 inaczej solenoid (Cewka o kształcie cylindrycznym bez rdzenia. Charakteryzuje się tym, że pole magnetyczne wewnątrz solenoidu jest praktycznie jednorodne.) :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 U Ciebie nie ma kierownicy turbiny wiec to odpada. chyba ze to silnik AHH ... ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się