jnow Opublikowano 1 Września 2018 Opublikowano 1 Września 2018 (edytowane) Czołem! Po ponad 2 latach jazdy Subaru Imprezą WRXem po lekkich modach nadszedł zmiany samochodu na rodzinny i tym samym w piątek zakupiłem Audi A4 Allroad. Historia samochodu: Zakupiony w Audi Centrum Wrocław w 2012 r., pełna historia serwisowa w ASO. Jestem trzecim właścicielem, przebieg w momencie zakupu 110 998 km. Samochód bezwypadkowy. Podstawowe dane samochodu: Kolor: Teak Brown metallic Silnik: 2.0 TFSI o mocy 211 KM, oznaczenie CDNC Skrzynia biegów: automatyczna, S-Tronic Felgi: Letnie: 18" OEM Audi Zimowe: 17" OEM Audi Wyposażenie: Sportowe fotele - alcantara ze skórą Podgrzewane fotele z przodu Podłokietnik z przodu Elektryczna regulacja podparcia lędźwi Sportowa, skórzana, 3-ramienna, wielofunkcyjna kierownica z łopatkami do manualnej zmiany biegów Klimatyzacja automatyczna 3-strefowa Ogrzewane lusterka zewnętrzne Wewnętrzne lusterko z automatyczną funkcją przeciwoślepieniową Pakiet "Schowek" Koncepcja podłogi bagażnika z systemem szyn i uchywytami Pakiet oświetlenia wnętrza Aplikacja dekoracyjna - aluminium Trigon Złącze Bluetooth System radiowy koncert (wzmacniacz w bagażniku) Czujniki parkowania z tyłu Asystent podjazdu z funkcją Auto Hold Tempomat Srebrna listwa wokół szyb i srebrne relingi dachowe Czujnik zmierzchowy świateł Czujnik deszczu Reflektory ksenonowe z układem zmywania Automatyczna regulacja zasięgu reflektorów Światła tylne w technice LED Najbliższe plany: Wnętrze: - wymiana listwy drzwi kierowcy z powodu zarysowań, - pielęgnacja alcantary i skóry. Nadwozie: - kosmetyka lakieru (usunięcie zarysowania na przednim zderzaku i zarysowań na plastikowych nadkolach), - montaż aluminiowej listwy ochronnej krawędzi bagażnika, - wymiana siłowników klapy bagażnika, - polerka końcówek wydechów. Silnik: - program (stage 1) w Tune Up Gdańsk. Serwis: - przegląd na 120 tys. km, w tym wymiana oleju w skrzyni biegów S-Tronic Zdjęcia [28/08/2019]: Zdjęcia po zakupie: Edytowane 18 Lutego 2020 przez jnow
wampir Opublikowano 2 Września 2018 Opublikowano 2 Września 2018 Gratulacje zakupu, widze, ze rośnie nam niezla ekipa jesli chodzi o posiadaczy allroadow PS: Sam bedziesz zmieniał ten plastik na nadkolu czy oddasz to komuś? Masz tylko te felgi w swoim aucie?
Korton555 Opublikowano 3 Września 2018 Opublikowano 3 Września 2018 (edytowane) Fajny allroad, powitać kolegę z forum SIP Jak audi w porównaniu do wrx'a? Edytowane 3 Września 2018 przez Korton555
was002 Opublikowano 3 Września 2018 Opublikowano 3 Września 2018 to się SIPowicze ujawniają pozdrawiam i ja! Bezawaryjności życzę! Tutaj na forum najpopularniejsze tematy są o tym jak fajnie się tymi furami jeździ, a nie "puk puk, panewka" albo "moje subaru na lawecie"
jnow Opublikowano 3 Września 2018 Autor Opublikowano 3 Września 2018 (edytowane) W dniu 2.09.2018 o 21:48, wampir napisał: Gratulacje zakupu, widze, ze rośnie nam niezla ekipa jesli chodzi o posiadaczy allroadow PS: Sam bedziesz zmieniał ten plastik na nadkolu czy oddasz to komuś? Masz tylko te felgi w swoim aucie? Dzięki bardzo! Liczę, że ekipa będzie się rozrastać, zawsze więcej osób do konsultacji i wymiany doświadczeń Plastik na nadkolu chce zakupić na Allegro/OLXie i zlecić komuś wymianę. Używki w dobrym stanie kosztują po 100-150 zł, także chyba taniej niż lakierowanie obecnego. Oprócz 18" widocznych na zdjęciu mam drugi komplet felg aluminiowych na zimę w rozmiarze 17" - standardowe koła Audi, bez fajerwerków. W dniu 3.09.2018 o 07:23, Korton555 napisał: Fajny allroad, powitać kolegę z forum SIP Jak audi w porównaniu do wrx'a? Czołem Pomiędzy WRXem, a Allroadem jest przepaść pod kątem jakości wykonania wnętrza czy wyciszenia, to na pewno na duży plus. Jeżeli chodzi o frajdę z jazdy/przyspieszeń to tutaj ich tak nie czuje. W WRXie czuć było dokładnie, kiedy turbo wstawało i był mocny kop w plecy, w Allroadzie przebiega to liniowo - muszę uważać na prędkość, bo kompletnie się jej nie czuje. Jestem pozytywnie zaskoczony prowadzeniem w zakrętach, jest stabilnie i nie przechyla się mocno (a tego się obawiałem). Na ten moment jestem naprawdę zadowolony, choć planuję remap żeby osiągami zbliżyć się do WRX'a. Trochę irytuje mnie skrzynia S-Tronic w trybie D - bardzo szybko wrzuca 7 bieg, chcąc jechać na jak najniższych obrotach, w mieście nie do końca ma to sens moim zdaniem, szczególnie jak trzeba szybko 'cyknąć' na inny pas przed kogoś W trybie S jest lepiej. W dniu 3.09.2018 o 08:38, was002 napisał: to się SIPowicze ujawniają pozdrawiam i ja! Bezawaryjności życzę! Tutaj na forum najpopularniejsze tematy są o tym jak fajnie się tymi furami jeździ, a nie "puk puk, panewka" albo "moje subaru na lawecie" Dzięki! Hehehe, no tak, w WRX miałem lęki maniakalne z panewką, tutaj pozostaje tylko kwestia kontrolowania oleju (chociaż tyle po Subaru zostanie z rytuałów ). Na ten moment na szczęście Allroad oleju nie pali, zgodnie z obietnicą sprzedającego. Pytanie - czy ktoś z Was dysponuje linkiem do jakiejś bazy części OEM po numerze VIN? Chciałbym zlokalizować numer seryjny np. tej plastikowej nakładki na nadkole, bo nie jestem pewien co do doboru koloru. Pozdro, Kuba Edytowane 14 Lutego 2020 przez jnow
Korton555 Opublikowano 3 Września 2018 Opublikowano 3 Września 2018 19 minut temu, jnow napisał: Jestem pozytywnie zaskoczony prowadzeniem w zakrętach, jest stabilnie i nie przechyla się mocno (a tego się obawiałem). Też byłem zaskoczony, że mimo wyższego zawieszenia nie kładzie sie auto na zakrętach, jest bardzo dobrze moim zdaniem i czuję się pewnie.
wampir Opublikowano 3 Września 2018 Opublikowano 3 Września 2018 Nie jestem pewny ale te plastiki mają taśmę i jak je ktoś zerwał to już nie założy drugi raz. Chyba że znacie jakieś patenty...
jnow Opublikowano 3 Września 2018 Autor Opublikowano 3 Września 2018 @wampir, masz rację - na zdjęciach używanych części widać, że były odklejane. Podejrzewam natomiast, że każdy lakiernik/blacharz jest w stanie dobrać odpowiedni klej. Może kojarzycie, gdzie można kupić takie nowe z oryginalną taśmą (oprócz ASO)?
wampir Opublikowano 3 Września 2018 Opublikowano 3 Września 2018 a moze zrobimy jakis zakup grupowy u kogos kto ma znizki i taniej wyjdzie ? jedna to ok 500zł
mariusz36 Opublikowano 3 Września 2018 Opublikowano 3 Września 2018 No no fajna Audiczka , niech się sprawuje i cieszy . Super kolor . Co do listw na błotnikach , bo jak dobrze rozumiem o nich piszecie , to są przyklejone na taśmie 3M i mają jeszcze trzy takie bolce wciskane . Co do koloru to lakiernicy na pewno mają takie kolory Ja malowałem dokładkę tylną zderzaka i lakiernik nawet nie sprawdzał jaki to kolor , bo wiedział i mówił że inny nie występuje jeśli ma być jak oryginał . Tylko ten „ mój " lakiernik robi prawie same Audi .
was002 Opublikowano 4 Września 2018 Opublikowano 4 Września 2018 a ja bym plastiki zostawił... tylko jakiś dystans na koła dał, żeby było bardziej agresywnie. Jednak plastiki się nie boją parkingów pod centrami handlowymi, to się liczy... ja zawsze gdzieś po drugiej stronie parkingu porzucam auto, z dala od cywilizacji albo kalkuluję w którą stronę postawić, żeby to kierowca, a nie pasażer mnie drzwiami dosięgał... problemy pierwszego świata...
Korton555 Opublikowano 4 Września 2018 Opublikowano 4 Września 2018 2 godziny temu, was002 napisał: a ja bym plastiki zostawił... tylko jakiś dystans na koła dał, żeby było bardziej agresywnie. Jednak plastiki się nie boją parkingów pod centrami handlowymi, to się liczy... ja zawsze gdzieś po drugiej stronie parkingu porzucam auto, z dala od cywilizacji albo kalkuluję w którą stronę postawić, żeby to kierowca, a nie pasażer mnie drzwiami dosięgał... problemy pierwszego świata... Mam tak samo, często parkuję na skraju, by mieć tylko jedną stronę narażoną na uszkodzenie - zawsze to 50% mniej szansy na trafienie kogoś kto cię przerysuje, lub obije.
jnow Opublikowano 6 Września 2018 Autor Opublikowano 6 Września 2018 (edytowane) Plastiki na pewno chce zostawić, myślałem tylko o polakierowaniu rys albo wymianie na nowy/używany bez rys Na razie Allroad spisuje się dobrze, żona zadowolona, ale narzeka, że pali więcej niż WRX W październiku ustawiam się na remap w Tune-Up Gdańsk. Edytowane 6 Września 2018 przez jnow
wampir Opublikowano 7 Września 2018 Opublikowano 7 Września 2018 Jak to więcej ? To ile pali wrx a ile allroad?
jnow Opublikowano 7 Września 2018 Autor Opublikowano 7 Września 2018 Średnią z ok. 25 tys. km WRXem mieliśmy około 12.5 L. W Allroadzie sam dojazd do pracy 6 km w jedną stronę komputer pokazuje 13.6 L, ale wiadomo, że trasy i dłuższe przejazdy to rozłożą i pewnie średnia łączna będzie około 11 L. Piszę to bardziej w formie ciekawostki, bo przy przebiegach rzędu 10-15 tys. km spalanie ma małe znaczenie
jnow Opublikowano 18 Września 2018 Autor Opublikowano 18 Września 2018 Przy okazji wczorajszych testów auta, wykonałem próbę Launch-Control. Filmik poniżej:
jnow Opublikowano 26 Września 2018 Autor Opublikowano 26 Września 2018 Pierwsze mini-mody za mną ? Listwa przed: i po: No i mały gadżet.
egon47 Opublikowano 26 Września 2018 Opublikowano 26 Września 2018 fajny all bez awaryjności życzę. ps. Jak odnowiles ten dekor?
wampir Opublikowano 26 Września 2018 Opublikowano 26 Września 2018 Pewnie nowy z aso ? Jaki to numer części?
jnow Opublikowano 26 Września 2018 Autor Opublikowano 26 Września 2018 @egon47, dzięki! Nie odnowiłem, tylko wymieniłem ? Przy tej strukturze aluminium rysy wydawały mi się nie do poprawienia, także pozostała wymiana. @wampir, kupiłem używany w idealnym stanie na Allegro za 80 zł z wysyłką. Nr części OEM: 8K0867409. W pierwszym poście zaktualizowałem informacje o moim Allroadzie - wypisałem posiadane wyposażenie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się