arek182 Opublikowano 27 Września 2018 Opublikowano 27 Września 2018 Witam na rozgrzanym silniku mam takie korekcje na poszczególnych cylindrach czyżby 5 wtrysków jest do wymiany? dodam jeszcze ze podczas jazdy wyskakuje kontrolka świec żarowych i wyskakuje błąd poniżej proszę o odpowiedz.pozdrawiam... 5211 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej P0087 00 [096] - za niskie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów IDE00365 Różnica dawki wtrysku cylinder 1 2.42 mg/stroke IDE00366 Różnica dawki wtrysku cylinder 2 -1.97 mg/stroke IDE00367 Różnica dawki wtrysku cylinder 3 -2.48 mg/stroke IDE00368 Różnica dawki wtrysku cylinder 4 4.23 mg/stroke IDE00369 Różnica dawki wtrysku cylinder 5 0.31 mg/stroke IDE00370 Różnica dawki wtrysku cylinder 6 -3.16 mg/stroke
marcin4x4 Opublikowano 27 Września 2018 Opublikowano 27 Września 2018 wtryski masakra... ale zacznij od przywrócenia prawidłowego ciśnienia
arek182 Opublikowano 28 Września 2018 Autor Opublikowano 28 Września 2018 witam a od czego pierwsze zacząć szukać przyczyny błędu niskiego ciśnienia paliwa na szynie? proszę o porady...
arek182 Opublikowano 28 Września 2018 Autor Opublikowano 28 Września 2018 a te wtryski nie pokazują czasami takich wartości ponieważ dostają z pompy wtryskowej za małe ciśnienie i stąd jest ten błąd???
marcin4x4 Opublikowano 28 Września 2018 Opublikowano 28 Września 2018 2 godziny temu, arek182 napisał: a te wtryski nie pokazują czasami takich wartości ponieważ dostają z pompy wtryskowej za małe ciśnienie i stąd jest ten błąd??? nie 12 godzin temu, arek182 napisał: witam a od czego pierwsze zacząć szukać przyczyny błędu niskiego ciśnienia paliwa na szynie? proszę o porady... zawór , czujnik..
arek182 Opublikowano 30 Września 2018 Autor Opublikowano 30 Września 2018 (edytowane) witam wczoraj wykręciłem zawór który jest przy pompie wtryskowej bo chciałem sprawdzić czy nie ma tam opiłków i okazało się że jest ok po złożeniu wszystkiego auto nie chce odpalić dodam że odpowietrzyłem cały system vcdsem i dalej nic w sterowniku silnika brak błędów i już mi ręce opadają gdzie szukać przyczyny czyżby wtryski całkowicie umarły proszę o porady... ciśnienie paliwa podczas kręcenia IDE00188 Wysokie ciśnienie paliwa: wartość rzeczywista 24000 hPa IDE00201 Wysokie ciśnienie paliwa: wartość wymagana 324300 hPa IDE00589 Ciśnienie paliwa 2400 kPa rel IDE01378 Wysokie ciśnienie paliwa: różnica regulacji 303000 hPa Edytowane 30 Września 2018 przez arek182
marcin4x4 Opublikowano 30 Września 2018 Opublikowano 30 Września 2018 awersja do mechaników czy jak ? sory ale trochę nie trawie takich manewrów. jak masz za dużo paliwa w cylindrze to może zawiesić silnik i ciężko będzie go odpalić, spróbuj z plakiem / k2. Nit słyszałem by ktokolwiek korzystał z VCDS'a do odpowietrzania (chyba im szkoda czasu) więc spróbuj w tradycyjny sposób.
Kodzak33 Opublikowano 7 Października 2018 Opublikowano 7 Października 2018 Ja zawsze odpowietrzam vcds pi wymianie filtra paliwa. Takie wartości mogą być spowodowane pierwszym błędem. Poza tym nie jednemu już nie chciał odpalić po odkreceniu tego czujnika. Kup nowy bo tam jest jednorazowa uszczelka czy coś w tym stylu
marcin4x4 Opublikowano 7 Października 2018 Opublikowano 7 Października 2018 (edytowane) 4 godziny temu, Kodzak33 napisał: Ja zawsze odpowietrzam vcds pi wymianie filtra paliwa. Takie wartości mogą być spowodowane pierwszym błędem. Poza tym nie jednemu już nie chciał odpalić po odkreceniu tego czujnika. Kup nowy bo tam jest jednorazowa uszczelka czy coś w tym stylu tylko że tradycyjne sposoby są szybsze, działają w wielu nowych autach i nie wymagają żadnych dodatkowych elementów / narzędzi. Ty idziesz po sprzęt, inni już robią drugie auto. Edytowane 7 Października 2018 przez marcin4x4
Kodzak33 Opublikowano 7 Października 2018 Opublikowano 7 Października 2018 56 minut temu, marcin4x4 napisał: tylko że tradycyjne sposoby są szybsze, działają w wielu nowych autach i nie wymagają żadnych dodatkowych elementów / narzędzi. Ty idziesz po sprzęt, inni już robią drugie auto. O tak trzeba w b8 kompa podłączyć do skasowania serwisu, tak wiem olejowy można z mmi ale ten drugi nie
marcin4x4 Opublikowano 7 Października 2018 Opublikowano 7 Października 2018 26 minut temu, Kodzak33 napisał: O tak trzeba w b8 kompa podłączyć do skasowania serwisu, tak wiem olejowy można z mmi ale ten drugi nie a co ma serwis do wymiany filtra paliwa ? jak masz zapchany to będzie walił błędy nie serwis.
Kodzak33 Opublikowano 7 Października 2018 Opublikowano 7 Października 2018 1 minutę temu, marcin4x4 napisał: a co ma serwis do wymiany filtra paliwa ? jak masz zapchany to będzie walił błędy nie serwis. Ja wymieniam razem z olejem więc komp i tak podłączony poza, jakbyśmy czekali aż się zapcha to by ...
puczyl1990 Opublikowano 11 Listopada 2018 Opublikowano 11 Listopada 2018 Tez miałem taki sam błąd za niskiego cisnienia na szynie paliwowej. Ale wtryski wtedy nie wygladaly tak zle jak u ciebie, korekty były dobre. Jak uda ci się odpalic silnik to spróbuj najpierw produkty Forte do czyszczenia ukladu (https://www.forte-nwe.pl/). Zadzwon do goscia nr znajdziesz na stronie, wszystko ladnie tlumaczy co i jak i co moze byc przyczyna. Ja niestety nie mialem czasu na czyszczenie i czekanie na efekt bo musialem wracac do Niemiec i wymienilem "w ciemno" pompe wysokiego cisnienia i czujnik na listwie wyryskowej i dolalem dodatek wlasnie od Forte do czyszczenia wtryskow. Blad juz nie wyskakuje, a korekcje na wtryskach sa troche lepsze nawet.
marcin4x4 Opublikowano 13 Listopada 2018 Opublikowano 13 Listopada 2018 na iglicę żadna chemia nie poradzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się