PRZEMEKC Opublikowano 23 Października 2018 Opublikowano 23 Października 2018 .. tak sobie przypomnialem a nie napisałem... ze jak dobrze zobaczylem to na tym kulejacym PD w oknie 23 bip byl podwyzszony a w zasadzie to chyba byl na minus .ale dobrze nie pamietam ..gdzies tak na jalowym pokazywał -40 +-5,ale wlasnie jak tam koles odkrecił i zakrecił wtyczke to unormowalo sie .. i pokazywał na zero ... tak chyba było ..bo było to lukane na wariata... no ale moze dogiecie tych wsuwek pomoze.... zastanawia mnie czy moze byc tak ze pompa tandem nie cieknie ale jednak moze niedomagac.. i dawac slabe cisnienie paliwa..ale raczej wydaje sie ok...
piotrsob1 Opublikowano 23 Października 2018 Opublikowano 23 Października 2018 3 godziny temu, PRZEMEKC napisał: .. tak sobie przypomnialem a nie napisałem... ze jak dobrze zobaczylem to na tym kulejacym PD w oknie 23 bip byl podwyzszony a w zasadzie to chyba byl na minus .ale dobrze nie pamietam ..gdzies tak na jalowym pokazywał -40 +-5,ale wlasnie jak tam koles odkrecił i zakrecił wtyczke to unormowalo sie .. i pokazywał na zero ... tak chyba było ..bo było to lukane na wariata... no ale moze dogiecie tych wsuwek pomoze.... zastanawia mnie czy moze byc tak ze pompa tandem nie cieknie ale jednak moze niedomagac.. i dawac slabe cisnienie paliwa..ale raczej wydaje sie ok... Jak masz jakiś problem to nigdy nie rób kilku rzeczy na raz, jak chcesz dowiedzieć się co było .. Nie na wariata , tylko spokojnie , systematycznie po nitce do kłębka Konektorki pompek na pierwszy ogień ....
kamil-vag Opublikowano 23 Października 2018 Opublikowano 23 Października 2018 Wczoraj byłem u kolegi, zadzwonił po mnie bo miał Passata w garażu, robił jakiejś tam znajomej. Słabo odpalał, dziwne drgawki itp... Passat z 2000r, pierwsze PD, wtryski z dużą nakrętką. W silniku masakra, wszystko czarne - lany castrol 5w40, nawet nie wiem czy z normą... wtryski też całe w mazi. Mam wrażenie, że właśnie ujowy olej przyczynia się do braku styku na wtyczkach... bo bolce cewki pompowtrysku były wręcz czarne... sporo zeszło zanim doczyściłem je papierkiem wodnym, potem napsikałem kontaktem i na koniec podoginałem wsuwki we wtyczce... Oringi jak plastikowe, ranty gniazd w głowicy już dobrze zjechane, krzywki wałka lekko zaklepane z ostrymi krawędziami. Widać, że dbane o ten motor nie było i lana byle jaka oliwa... Daliśmy nowe śruby regulacyjne, bo te starego typu już tez wysłużone były. Zjechaliśmy ostre krawędzie, ciężko było doczyścić podstawę, tam gdzie miedziana podkładka, sporo tam się nazbierało nagaru. Wsadzone - ustawione na 180. Po podpięciu VAG-a byłem lekko w szoku jakie miał korekcje, max do +/- 0,35 mg na cylinder w całym momencie rozgrzewania, BIP-y maks do 30 jednostek... synchro poprawione z 3,5 - 4,5 do 0,0 - 0,6 na plusie. Od razu inna praca i odpalanie Jestem pewien, że żaden mechanik nie poświęciłby mu tyle uwagi i staranności hehe Stary poczciwy silniczek, dostał drugą szansę
kubabkb Opublikowano 23 Października 2018 Autor Opublikowano 23 Października 2018 21 godzin temu, piotrsob1 napisał: Jeżeli mam rację to sytuacja powinna się z dnia na dzień pogarszać, aż w końcu na desce zrobi się choinka Podłączony wtedy VAG powinien pokazać błąd przerwy/zwarcia na którejś z cewek pompowtryskiwacza ( najczęściej jest to cewka pompki nr. 1, z racji tego że koniec wiązki nie jest podparty i zwiększone jej wibracje tam właśnie powodują największe wycieranie się wsuwek przewodów sterujących pompkami ) jezdze juz z tym 2,5 roku Piotrek nie pogarsza sie anie nie polepsza
piotrsob1 Opublikowano 24 Października 2018 Opublikowano 24 Października 2018 21 godzin temu, kubabkb napisał: jezdze juz z tym 2,5 roku Piotrek nie pogarsza sie anie nie polepsza Czyli to nie będzie sprawka luźnych konektorów , jak problem ma tak długa brodę ....
kubabkb Opublikowano 24 Października 2018 Autor Opublikowano 24 Października 2018 pompki pojda do sprawdzenia na poczatek
kamil-vag Opublikowano 25 Października 2018 Opublikowano 25 Października 2018 Jak oddasz do sprawdzenia to na bank Ci powiedzą, że ujowe he he
piotrsob1 Opublikowano 26 Października 2018 Opublikowano 26 Października 2018 17 godzin temu, kamil-vag napisał: Jak oddasz do sprawdzenia to na bank Ci powiedzą, że ujowe he he Na 95 % tak będzie
wesz82 Opublikowano 26 Października 2018 Opublikowano 26 Października 2018 W dniu 23.10.2018 o 15:15, kamil-vag napisał: Wczoraj byłem u kolegi, zadzwonił po mnie bo miał Passata w garażu, robił jakiejś tam znajomej. Słabo odpalał, dziwne drgawki itp... Passat z 2000r, pierwsze PD, wtryski z dużą nakrętką. W silniku masakra, wszystko czarne - lany castrol 5w40, nawet nie wiem czy z normą... wtryski też całe w mazi. Mam wrażenie, że właśnie ujowy olej przyczynia się do braku styku na wtyczkach... bo bolce cewki pompowtrysku były wręcz czarne... sporo zeszło zanim doczyściłem je papierkiem wodnym, potem napsikałem kontaktem i na koniec podoginałem wsuwki we wtyczce... Oringi jak plastikowe, ranty gniazd w głowicy już dobrze zjechane, krzywki wałka lekko zaklepane z ostrymi krawędziami. Widać, że dbane o ten motor nie było i lana byle jaka oliwa... Daliśmy nowe śruby regulacyjne, bo te starego typu już tez wysłużone były. Zjechaliśmy ostre krawędzie, ciężko było doczyścić podstawę, tam gdzie miedziana podkładka, sporo tam się nazbierało nagaru. Wsadzone - ustawione na 180. Po podpięciu VAG-a byłem lekko w szoku jakie miał korekcje, max do +/- 0,35 mg na cylinder w całym momencie rozgrzewania, BIP-y maks do 30 jednostek... synchro poprawione z 3,5 - 4,5 do 0,0 - 0,6 na plusie. Od razu inna praca i odpalanie Jestem pewien, że żaden mechanik nie poświęciłby mu tyle uwagi i staranności hehe Stary poczciwy silniczek, dostał drugą szansę Co z tej 2 diej szansy??? Jak wlasciciel bedzie lal dalej gowno to wasza robota na marne ... Fakt takich ludzikow z takim podejsciem ciezko doszukac.mechanicy przykrecaja dzwigienki bez luzowania sruby regulacyjnej to jak to ma chodzic potem...
kubabkb Opublikowano 5 Listopada 2018 Autor Opublikowano 5 Listopada 2018 (edytowane) logi z porannego odpalania http://vaglogger.apphb.com/log/5bdff9c09f90a8bf389acd2d?AuthKey=a9eddb8e276e4bc593bc2cc86a0e4e90#charttab-1 oringi byly kiedys wymieniane i nic nie pomoglo pozniej wrzuce logi dynamiczne Edytowane 5 Listopada 2018 przez kubabkb
kamil-vag Opublikowano 5 Listopada 2018 Opublikowano 5 Listopada 2018 Zrzuć pokrywę, zobacz czy pompki mają te same oznaczenia, zrób zdjęcia krzywek wałka. Ja bym wymienił oringi, podmienił 2 z 4 i zobaczył co wtedy, może warto to zlecić komuś innemu, ewentualnie zastosować nadmiarowe oringi...
kubabkb Opublikowano 5 Listopada 2018 Autor Opublikowano 5 Listopada 2018 gdzie kupie nadmiarowe oringi?
kamil-vag Opublikowano 5 Listopada 2018 Opublikowano 5 Listopada 2018 https://allegro.pl/oring-uszczelka-pompowtrysk-nadwymiar-i7624850422.html
kubabkb Opublikowano 5 Listopada 2018 Autor Opublikowano 5 Listopada 2018 cos czuje ze bedzie to walek , bo jak przyloze ucho do filtra powietrza czuje takie basowe dudnienie, na dodatek z filtra powietrza dmucha delikatnie powietrze.
kamil-vag Opublikowano 5 Listopada 2018 Opublikowano 5 Listopada 2018 To zrzuć pokrywę, porób zdjęcia z bliska krzywek, sprawdź zaślepki/broki na wałku dźwigienek... Ale wymiana oringow raczej Cię nie ominie...
kubabkb Opublikowano 13 Listopada 2018 Autor Opublikowano 13 Listopada 2018 (edytowane) 4 pompka wymieniona na regenerowana teraz logi z jazdy autem na roznych biegach , wygladaja tak https://log.malonetuning.com/chart/242209#H8KLCADDqwXDq1sCA8KLwo5WSsOOw49Nw4rDjEvDlU0vw4ovLShWw5IxwojDlQEJw6bDpBdlVsKlAsK5OkrDqcKpecKpRcKJJcKpSiDCmcOEw5LCksO8w6LCgsKcw4wSwpDClMKhSWwsABnDq0ZfQwAAAA%3D%3D moim zdaniem jeszcze 2 pompka do wymiany wibracje silnika zlikwidowane w 70 % po wymianie pompki podczas przyspieszania na 4 i 5 biegu, ale jeszcze sa Edytowane 13 Listopada 2018 przez kubabkb
kubabkb Opublikowano 13 Listopada 2018 Autor Opublikowano 13 Listopada 2018 (edytowane) panowie teraz patrze i mialem taka pompke włozona 038130073aq a to niby od skody Edytowane 13 Listopada 2018 przez kubabkb
kamil-vag Opublikowano 13 Listopada 2018 Opublikowano 13 Listopada 2018 Z tego co widzę to wtrysk od A3, Polo, Golf - silnik AXR czyli 101KM Jaki Ty masz silnik ? No i nie 2 a ta 4 dalej jest najgorsza, ale może mieć takie korekcje przez to, że ma inną wydajność...
greg2505 Opublikowano 13 Listopada 2018 Opublikowano 13 Listopada 2018 tą pompkę aq miałeś wcześniej ,teraz włożyłeś regenerowaną też aq ,bo napisałeś że" 4 pompka wymieniona na regenerowana "
Adrian126pk Opublikowano 13 Listopada 2018 Opublikowano 13 Listopada 2018 Kolego miałem to samo uszczelniacze zaworowe i wytarta szklanka zaraz będzie dudnienie z filtra sprawdź to bo ja tak jeździłem i musiałem wymienić tez wałek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się