HiRide Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 Hiride nie wiem, musisz dorwać takie i wziąć wymiary, nie widzę innego wyjścia - wirtualne rezanie nie w tym temacie chyba. w koncu oleje temat i zaloze w5w w oprawie h6w i po klopocie
malik Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Ku przestrodze! W grudniu zamontowałem u siebie LEDy zamiast żarówek postojowych i DLR. Oczywiście w instalacji użyłem rezystorków. Efekt całkiem niezły. Rezystory zostały przyklejone klejem odpornym na temperaturę do dekielków lamp. Dekle wykonane są z całkiem grubego i twardego plastiku więc myślałem, że oprą się temperaturze rezystorów. W poprzednim aucie (B6) zdało to egzamin i nawet podczas upalnego lata nie było problemów. Niestety pomimo, że sklep internetowy sprzedający LEDy "odpowiednio" dobrał do mojego auta rezystory zestaw grzał się zdecydowanie za mocno. Podczas niskich temperatur nie było zbyt dużych problemów z odprowadzeniem ciepła. Wystarczyło jednak, że zrobiło się odrobinę cieplej aby obydwa dekle zostały przetopione na wylot. Dlatego zwróćcie dużą uwagę na dobór odpowiednich rezystorów i montujcie je tylko do metalowych elementów. BTW: Czy ktoś mógłby sprawdzić numer części dekielków do bixenonów skrętnych w B7? :>
variocustoms Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 No malik nieźle, ja się wystarczająco szybko ocknąłem i stopiłem tylko 0,5 cm 2 oprawek
Tas2die4 Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Ktos moze dac zdjecie jak powinny byc zamontowane rezystorki do tych zarowek? tzn gdzie kable przyczepic?
HiRide Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 A Ba$iorek ostrzegał ale nie bylo foto [br]Dopisany: 01 Marzec 2009, 21:43_________________________________________________ Ku przestrodze! W grudniu zamontowałem u siebie LEDy zamiast żarówek postojowych i DLR. Oczywiście w instalacji użyłem rezystorków. Efekt całkiem niezły. Rezystory zostały przyklejone klejem odpornym na temperaturę do dekielków lamp. Dekle wykonane są z całkiem grubego i twardego plastiku więc myślałem, że oprą się temperaturze rezystorów. W poprzednim aucie (B6) zdało to egzamin i nawet podczas upalnego lata nie było problemów. Niestety pomimo, że sklep internetowy sprzedający LEDy "odpowiednio" dobrał do mojego auta rezystory zestaw grzał się zdecydowanie za mocno. Podczas niskich temperatur nie było zbyt dużych problemów z odprowadzeniem ciepła. Wystarczyło jednak, że zrobiło się odrobinę cieplej aby obydwa dekle zostały przetopione na wylot. Dlatego zwróćcie dużą uwagę na dobór odpowiednich rezystorów i montujcie je tylko do metalowych elementów. BTW: Czy ktoś mógłby sprawdzić numer części dekielków do bixenonów skrętnych w B7? :> 8E0941158E dekielek DRL 8E0941158D dekielek xenonu Moglbys napisac jakie maja parametry te rezystory ? Ja mialem na pol godziny moj podlaczony do postojowki z dioda i nie zagrzal sie w ogole a jesli juz to nie na tyle zebym wyczul to w dloni Moj to 10W 47 ohm
malik Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Miałem zainstalowane 25W 10 Ohm. Zarówno dla postojówki jak i dla DLR.
HiRide Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Miałem zainstalowane 25W 10 Ohm. Zarówno dla postojówki jak i dla DLR. jesli jeden opornik pracowal dla postojowki i DLR to chyba dlatego osiagal takie temperatury...
malik Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Nie, osobny opornik był dla DLR a osobny dla postojówki. Obydwa grzały się na maksa.
variocustoms Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Moje pod DRL też się grzeją ale są przykręcone do metalowych elementów i nie mam problemów chociaż staracha miałem o instalację, przewody nawet po godzinie są zimne więc wszystko gra
HiRide Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Nie, osobny opornik był dla DLR a osobny dla postojówki. Obydwa grzały się na maksa. nie mam pojecia dlaczego tak jest bo jak juz pisalem moj po pol godz dalej jest zimny(podlaczony do postojowek) znalazlem w etce nr oprawki w5w do postojowek w b6 1J0941953
malik Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Moje pod DRL też się grzeją ale są przykręcone do metalowych elementów i nie mam problemów chociaż staracha miałem o instalację, przewody nawet po godzinie są zimne więc wszystko gra Jakie masz parametry rezystorków?
variocustoms Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 Jutro podam bo nie pamiętam 25 W 10 ohm czy jakoś tak[br]Dopisany: 01 Marzec 2009, 23:02_________________________________________________ Te rezystory spełniają swoją rolę, nie jest to dzieło sztuki co do montażu ale lepiej mieć wgląd czy wszystko ok z nimi, ASO nie rości żadnych pretensji co do ingerencji w instalację pomimo gwarancji na auto.
malik Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 Kurde, mam dokładnie takie same. Muszę je w takim razie zamontować na metalowych elementach.
variocustoms Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 Malik kabeli wlutuj dłuższe o większym przekroju, jak stoisz od frontu to z prawej strony na stelażu od płyny chłodniczego pasuje a z lewej przy korpusie silnika jest mała blaszka z dziurką, z lewej trzeba mieć palce z gumy ale dało radę
HiRide Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 Jutro podam bo nie pamiętam 25 W 10 ohm czy jakoś tak[br]Dopisany: 01 Marzec 2009, 23:02_________________________________________________ Te rezystory spełniają swoją rolę, nie jest to dzieło sztuki co do montażu ale lepiej mieć wgląd czy wszystko ok z nimi, ASO nie rości żadnych pretensji co do ingerencji w instalację pomimo gwarancji na auto. bardzo krotki ten twoj rezystor-moj jeden jest conajmniej dlugosci twoich dwoch ulozonych wzdluz a to ma chyba znaczenie przy odprowadzaniu ciepla Cena gniazda w aso pod zarowke w5w do postojowek w b6 wynosi 19 zl za sztuke z kawalkiem przewodow
Dibo Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 Ma znaczenie bo ciepło jest odprowadzane większą powierzchnią i taki rezystor się wolniej nagrzewa
HiRide Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 Ma znaczenie bo ciepło jest odprowadzane większą powierzchnią i taki rezystor się wolniej nagrzewa o ile w ogole-nie wiem czy po pol godz.powinien juz byc cieply czy trzeba wiecej czasu
variocustoms Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 Powiem tak, czy krótki czy długi to radiator jest, jak jest przymocowany do metalowej powierzchni to dalej oddaje ciepło na następny element. Mam to juz zamontowane ponad miesiąc i nie mam problemów, po nagrzaniu nawet termiczna koszulka jest twarda więc temp. robocza nie jest za wysoka. A co do długości to takie kupiłem na allegro - no cóż jedynie pozazdrościć długości twojego rezystorka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się