Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy w A4 B8 2.0TDI 120KM występuje usterka mechanizmu napędu pompy olejowej?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
18 godzin temu, FUTURUM napisał:

Na jednym z dłuższych wałków(przykręcone małe kółko zębate) znajduje się prostokątne wycięcie na serwisową blokadę.Blokada jest zbędna tylko trzeba pamiętać aby to wycięcie zerkało na godzinę 6 względem bloku silnika-czyli wycięcie patrzy na dół jak podpinamy moduł olejowy pod blok

A jeśli ustawimy inaczej?

Opublikowano

Będzie rzucać silnikiem jak i całym samochodem.Po to są te przeciwwagi aby wyrównoważać pracę wału korbowego..

Opublikowano

Ok,dzięki

Opublikowano (edytowane)

wały korbowe.jpg

górny wał od 1.9, dolny wał przenoszący napęd poprzez łańcuszek na wałki balansowe(blb,bna,bpw 2004-2005r)-różnica ogromna w budowie

Edytowane przez FUTURUM
Opublikowano

2.0 177KM. Zapala sie kontrolka ojeju po szybkiej jezdzie. Jazda po miescie ok. Co moze byc przyczyna? Ktos mial takie objawy?

Opublikowano

auto,rocznik,kod silnika?

Opublikowano
12 minut temu, FUTURUM napisał:

auto,rocznik,kod silnika?

A4 B8 2013 Quattro, kod silnika jeszcze poszukam....

Opublikowano

Posiadasz nowszy typ modułu olejowego z 2-ma zaworkami na pompie olejowej.Jeden z nich się blokuje-wymień na oryginalną w serwisie (koszt spory ok.1000zł).Dużo t5, amaroków ma z tym problem.

Opublikowano
6 godzin temu, FUTURUM napisał:

wały korbowe.jpg

górny wał od 1.9, dolny napędzany wałkami balansowymi-różnica ogromna w budowie

Kurna, a ja myślałem, że to wał napędza wałki balansowe. 

Opublikowano (edytowane)

Dobrze myślisz tylko, że ja źle napisałem:)poprawiam

Edytowane przez FUTURUM
Opublikowano
W dniu 19.11.2018 o 21:33, FUTURUM napisał:

Posiadasz nowszy typ modułu olejowego z 2-ma zaworkami na pompie olejowej.Jeden z nich się blokuje-wymień na oryginalną w serwisie (koszt spory ok.1000zł).Dużo t5, amaroków ma z tym problem.

Cala pompa(modul) do wymiany, czy tylko te wspomniane zaworki?

Opublikowano

sama pompka olejowa umieszczona w module wałków

Opublikowano

Mistrzowie w swojej dziedzinie,ręce opadają.

IMG_20181129_145001.jpg

Opublikowano

@FUTURUM Możesz polecić jakiś warsztat w okolicach Częstochowy ewentualnie gdzieś na południu? 

Opublikowano

Rozbieżność duża z tym południem:)Dokładnie określ swoją lokalizację to znajdę speca pod nosem...

Opublikowano

Kłobuck 

Opublikowano (edytowane)

Mój po 200 tysiącach wygląda tak:

Spoiler

 

 

Edytowane przez Hohe
Opublikowano
4 godziny temu, Hohe napisał:

Mój po 200 tysiącach wygląda tak:

 

https://youtu.be/haqyH0oV0tQ

Mój po 270tys lepiej wyglądał ?

Opublikowano
W dniu 3.12.2018 o 10:22, teq napisał:

Możesz polecić jakiś warsztat w okolicach Częstochowy ewentualnie gdzieś na południu? 

AUTOLAND-COLOR CISZEWSKI

Opublikowano (edytowane)

Panowie niebawem będę zmieniał rozrząd wraz z olejem i zastanawiam czy przy okazji nie zmienić imbusa/zabieraka pompy oleju tak profilaktycznie aby nie było problemów na przyszłość. Po przeczytaniu wątku obawiam się, że przy wymianie może coś pójść nie tak.

Auto jest z 04.2010 roku gdzie zabierak już powinien być dłuższy, a przebieg to 173 tys. Więc pytanie czy jest sens rozbierać to wszystko i wymieniać zabierać czy zostawić i jeździć ??? 

Edytowane przez kabas

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...