Krzysiek_A4/A6 Opublikowano 17 Października 2018 Opublikowano 17 Października 2018 Koledzy, Mam okazje nabyc po atrakcyjnej cenie takie autko. Problem w tym, ze zdążyłem dzisiaj zrobić tylko logi statyczne nawet bez BS. Czy cos na ich podstawie jesteście w stanie powiedzieć? Autem jechałem i jest całkiem sympatycznie Odczytałem również błąd 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded P3130 - 35-10 - Intermittent Tak na prawde to już go kupiłem :-). Pozostałe logi zrobie już jako nowy właściciel ? http://vaglogi.pl/log-000_001_003_VmAFXOg.html http://vaglogi.pl/log-004_007_013_2Z30Rlt.html http://vaglogi.pl/log-018_023_g02hMyh.html Dokładniej mówiąc to nawet nie wiem czy logowałem odpowiednie grupy. Proszę o jakiekolwiek wrażenia. Troche martwią mnie nieco za wysokie wolne obroty. S zbyt wysokie?ą
piotrsob1 Opublikowano 17 Października 2018 Opublikowano 17 Października 2018 Cyferki bez zastrzeżeń i oby tak było jak najdłużej
Krzysiek_A4/A6 Opublikowano 17 Października 2018 Autor Opublikowano 17 Października 2018 (edytowane) to co prawda swap z multitronica ale ja widze w tym tylko pozytyw. Wiem, że przy automatach silniki silniki sa mniej zmeczone. Mam rację? A jesteś pewny ze w grupie 003 wszystko jest OK ? W pewnym momencie ( w 12 sekundzie) MAF pokazuje dużo wyższe wartości a EGR z 84,5% spada do 4,8%. Przypominam, ze to logi statyczne i nie dotykałem pedalu gazu. Edytowane 17 Października 2018 przez Krzysiek_A4/A6
kamil-vag Opublikowano 18 Października 2018 Opublikowano 18 Października 2018 To jest działanie układu recyrkulacji spalin. 4.8%, zawór się zamyka i do silnika wpada czyste powietrze na poziomie 450-500 mg. Kiedy układ recyrkulacji spalin jest aktywny - wysterowanie na 84.5% grzybek podnosi się i dopuszcza spaliny do czystego powietrza obniżając tym samym masę zasysanego powietrza do ok 250-300 mg...
Krzysiek_A4/A6 Opublikowano 18 Października 2018 Autor Opublikowano 18 Października 2018 (edytowane) Czyli to co widać jest ok czy nie ok? w AJM nie mam nic takiego na logach statycznych dodam ze EGR jes mocno zaolejony a w ECU był błąd 19586 P3130 Edytowane 18 Października 2018 przez Krzysiek_A4/A6
kamil-vag Opublikowano 18 Października 2018 Opublikowano 18 Października 2018 Jest OK, trafiłeś akurat z logami na moment wyłączenia EGR, on nie pracuje cały czas na wolnych, chyba tylko przez pierwsze 2 min...
Krzysiek_A4/A6 Opublikowano 18 Października 2018 Autor Opublikowano 18 Października 2018 Jeśli Twój opis jest aktualny to widze, że stałem się posiadaczem bardzo zbliżonego zestawu. Mój jest z 2004. Podpowiedz mi proszę jaki komplet logów zrobić, żeby powiedzieć coś więcej o kondycji tego cuda. Czy sa takie same jak dla AJM? Może w ogóle podpowiesz co jeszcze sprawdzić? Zastanawiam się, czy zostawiać dla siebie czy oddac komuś w dobre ręcę za 12 tysi :-)
kamil-vag Opublikowano 18 Października 2018 Opublikowano 18 Października 2018 https://a4-klub.pl/topic/383060-jakie-grupy-logować-w-tdi-pd-za-pomocą-vag-com-vcds/
Krzysiek_A4/A6 Opublikowano 18 Października 2018 Autor Opublikowano 18 Października 2018 Wielkie dzięki. Bardzo się przyda.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się