marko777i Opublikowano 29 Października 2018 Opublikowano 29 Października 2018 Witam, po zakupie auta zastanowiło mnie dość wysokie spalanie. Podłączyłem kompa i jedyne w sumie co mnie niepokoi to bardzo wysokie BIP-y, (konektory próbowałem już doginać ale nie dało to żadnej poprawy). Nie zwróciłem jeszcze uwagi czy pompki są oryginalne ale raczej powinny być. Auto ma rzekomo program zrobiony przez poprzedniego właściciela ok. 160 KM/360 Nm. Konsultowałem to z pewnym tunerem z okolicy i podobno jest to dobrze zrobione i nie powinno być powodem wysokich Bipów. Ale ja jakoś tej mocy wgl. nie czuję. Auto czasami puści kopcia przy zmianie biegu, są wyczuwalne drgania (szczególnie przy niskich obrotach) oraz spalanie (nie da się zejść poniżej 7 l/100 km jak by nie jechać. Widzicie coś niepokojącego w tych logach? Z góry dzięki. Basic settings: Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_0362ph.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_aILM1s.html Statyczny: (grupa 23 dwa razy bo raz na biegu jałowym raz 2-3 tyś. obrotów) Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_oUnlGP.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_iP7nEo.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_VzftPz.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_dtOda.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_nLZy20Z.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_WceLg.html Dynamiczny: Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_ozHV3.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_FqKnr.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_Pq7zlI.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_67H8WD.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_6Lbj0.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_9gLKp.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_X3T5q.html Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-010_011_COsd0.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_2K0Nb.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_l8i9Iv.html
kamil-vag Opublikowano 29 Października 2018 Opublikowano 29 Października 2018 Ciężko się doczepić do tych logów oprócz tych BIP-ów jak na AVFa dość wysokich. BIP-y na plus to albo zabrudzone wtryski, złe połączenie, albo nie od tego auta, zrzuć pokrywę zobacz jakie masz te wtryski... Może też być źle ustawiony PD, to też możesz zrobić sam cofając je na 180 stopni... 1
marko777i Opublikowano 30 Października 2018 Autor Opublikowano 30 Października 2018 Co rozumiesz przez samodzielne cofnięcie pompowtryskow na 180 stopni? Tzn. W jaki sposób to zrobić? Numer pompki zobaczę przy sobocie. Kupiłem też liqui moly do czyszczenia wtryskow, lepiej puścić bezpośrednio czy dodać do paliwa?
kamil-vag Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 Najpierw sprawdź jakie pompki siedzą. Dopiero inne rozwiązania. Co do LM lepiej bezpośrednio, prosto z bańki, do tego polecam dolać doraźnie 500 ml oleju 2t (tylko doczytaj jaki ma być) na pełny bak.
lukas551 Opublikowano 31 Października 2018 Opublikowano 31 Października 2018 W dniu 30.10.2018 o 15:36, kamil-vag napisał: Najpierw sprawdź jakie pompki siedzą. Dopiero inne rozwiązania. Co do LM lepiej bezpośrednio, prosto z bańki, do tego polecam dolać doraźnie 500 ml oleju 2t (tylko doczytaj jaki ma być) na pełny bak.
marko777i Opublikowano 1 Listopada 2018 Autor Opublikowano 1 Listopada 2018 W sobotę ogarnę trochę ten temat. Ile tego oleju 2T lejecie? 500 ml na pełny zbiornik to nie za dużo ?
kamil-vag Opublikowano 1 Listopada 2018 Opublikowano 1 Listopada 2018 250ml na bak i nie musisz na każdy, co drugi, trzeci... jak wlejesz te pierwsze 500ml to nic się nie stanie, zresztą co to jest 500ml na 65l baku...
marko777i Opublikowano 3 Listopada 2018 Autor Opublikowano 3 Listopada 2018 Pompki jakie u mnie siedzą to 038 130 073 BA . Więc chyba oryginał, spróbuje teraz z czyszczeniem chyba
marko777i Opublikowano 10 Listopada 2018 Autor Opublikowano 10 Listopada 2018 Dobra czyszczenie wtryskow było, oleju 2T też firmy LM dałem 500 ml na cały zbiornik. Jest może delikatna poprawa, choć rano jeszcze trochę trzęsie silnikiem, później jest już lepiej. Ma ktoś instrukcję lub wskazówki jak ustawić te pompki na 180 ° ? Bo korekcie są ok więc raczej pompek bym nie wyjmowal jeszcze.
kamil-vag Opublikowano 10 Listopada 2018 Opublikowano 10 Listopada 2018 I nie spodziewaj się odrazu poprawy po 2T, to też musisz wyjeździć chociaż ten zbiornik...
marko777i Opublikowano 31 Marca 2020 Autor Opublikowano 31 Marca 2020 Witam, odkopuję mój stary temat ponieważ jest mocno powiązany poprzednim. Obecnie auto jeździ jak należy i nic się nie dzieje (występuje jedynie dłuższe kręcenie podczas rozruchu na ciepłym silniku). Jedyne co mnie niepokoi to fakt, że korekta na 4 cylindrze wynosi +2,99 i wgl się nie zmienia. reszta jest w okolicy 1,5 oraz wysokie BIP-y na poziomie 70-80. Pompki do wymiany? Jakieś sugestie?
kamil-vag Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Zacznij od wymiany uszczelniaczy.
marko777i Opublikowano 1 Września 2020 Autor Opublikowano 1 Września 2020 Witam wszystkich w telenoweli związanej z moim autem :] po znalezieniu wreszcie czasu wymieniłem komplet uszczelniaczy na pompkach. Efekt: poprawa korekt na 1,2,3 cylindrze. Na 4 cylindrze licząc od rozrządu korekta ciągle +2,99. Więc zamieniłem pompowtryski 3 z 4 ale korekty nie poszły za pompowtryskami. Na czwartym nadal +2,99. Dziś zmierzyłem ciśnienie na wszystkich cylindrach i na każdym jest w okolicy 31 bar. Ma ktoś jakieś pomysły dlaczego taka duża korekta na 4 cylindrze? Bipy w okolicach 60. Poza tym silnik pracuje prawidłowo. Jedyny objaw to na ciepłym silniku nie pali od razu tylko trzeba dłużej pokręcić. Czy zostawić to całkiem i nie szukać dziury w całym skoro wszystko działa ?
Rozwiązanie kubabkb Opublikowano 14 Września 2020 Rozwiązanie Opublikowano 14 Września 2020 moze wałe wytary na 4 krzywce
marko777i Opublikowano 18 Września 2020 Autor Opublikowano 18 Września 2020 No raczej nie bo wałek wymieniany jakieś 100kkm temu
kamil-vag Opublikowano 26 Września 2020 Opublikowano 26 Września 2020 Pompowtrysk ma te same nr co pozostałe ? ? ? Może wsadzony jakiś inny
kubabkb Opublikowano 27 Września 2020 Opublikowano 27 Września 2020 ja np tak mialem ze czwarty popowtrysk byl od silnika 105 konnnego i takie mialem objawy jak kolega wyzej
marko777i Opublikowano 30 Września 2020 Autor Opublikowano 30 Września 2020 Nie no wszystkie pompki są z końcówką BA to już sprawdziłem na samym początku.
kamil-vag Opublikowano 1 Października 2020 Opublikowano 1 Października 2020 No to ja bym teraz się skupił na wiązce... układ napędowy pompowtrysku ok, dźwigienka i śruba regulacyjna?
marko777i Opublikowano 2 Października 2020 Autor Opublikowano 2 Października 2020 Wiązka akurat poszła nowa ;] efekt był taki że tylko Bip-y się zmniejszyły. No będę szukał nadal. Wizualnie układ napędowy pompowtrysku nie różni się wgl od pozostałych. Wałek rozrządu w dobrym stanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się