Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Trzesienie nadwozia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Czy użytkownicy a4b6 podobnie jak ja odczuwają trzęsącą się budę jak auto pracuje na biegu jałowym na parkingu? Obrty sa stabilne a auto sie i tak trzesie
Straszne wibracje i trzęsienie odczuwam także gdy cofam jak auto sie rozpedza, co moze byc przyczyna?

Opublikowano (edytowane)

Moze dwumas :) chyba ze podczas jazdy tak nie ma . Wbij 5 i mu doloz 

 

Edytowane przez tokarz144
Opublikowano

Dzieje się tak tylko na biegu jałowym przy cofaniu i rozpędzaniu. Przy większej  prędkości wszytko jest ok. Myślisz że przyczyna jest dwumas ? Miałeś tak samo ? 

Opublikowano

1. Poduszki silnika

2. Przedni odbój silnika nie moze się opierać na pasie przednim - nie może być naprężony

3. Prawidłowe ustawienie podpór poduszek silnika - slużą do tego otwory technologiczne w sankach i w nadwoziu

4. Sprawny dwumas

5. Poprawne ustawienie wałków wyrównazających przy pompie oleju (dotyczy tylko 2.0 ALT)

6. Czasami lekko przytkany katalizator może potęgować efekt. 

Opublikowano

Panowie dziękuje za szybka odpowiedź.  Zaraz wybieram się do mechanika mam nadzieję że sprawdzi mi wszystko dokładnie i dowiem się co jest przyczyną. 

Opublikowano

I co było przyczyną??

Tak z ciekawości oczywiście.....dla potomnych warto abyś napisał.

Opublikowano

Oczywiście też się chętnie dowiem mam podobny problem lecz mam to czasami przy prędkości od 90 km/h wzwyż byłem sprawdzać zawieszenie błędów brak a problem czasami występuje przeważnie po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów na trasie.

Opublikowano

Prędko się nie dowiesz. Temat znany, ale przyczyny nikt nigdzie w 100% nie określił.

Opublikowano

U mnie podobnie na postoju wibracje a kierownicy i fotelu wymieniłem poduchy oryginały używane nic nie pomogło żadnych błędów   lozow itp. podniosłem dziś obroty jak niektórzy radzili ile się dało czyli z 720 oryginalnych na 800 lekko poprawiło ale dalej mrowienie pozostało i takie jak by burczenie chce wkoncu toznalesc co to za przyczyną bo wiele tematów jest na ten temat ale nikt odp. Nie zna. Teraz chciałbym podstawiac dwumas może ktoś podrzuci pomysł może wtryski? 

Opublikowano

Wtryski na pewno nie - wymieniałem.

Opublikowano

Wczoraj jescze zauważyłem że jka idzie przewód gumowy pod pmasko paliwowy do listwy wtryskowe jak się go złapie to tak burczy i drży bardzo tak dziwnie np wąż od chłodniczy się złapie to nic się nic nie czuc. Czy może ktoś u siebie zobaczyć czy podobnie jest u was 1.8t? 

Opublikowano

Tak, tak jest, bo to jest system paliwowy bez powrotu i dlatego tak czuć na tym weżu, ale to nei powód wibracji.

mozesz poluzować zapięcia tego przewodu do ściany grodziowej to nie bedzie tak burczeć w kabinie. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

A tyle czasu szukałem tego buczenia w kabinie. PrzeloYlem o. Oczko wyżej w tym trzymadelku na grodzi co się okazało wyrobiła się guma i to tak burczalo. Zastanawiałem się czy u innych Tez tak jest. Czyli to mam zglowy ale dalej pozostają wibracje jakieś pomysły? 

Opublikowano (edytowane)

Pisałem już w innym wątku. 

Na ruskim forum też znalazłem topic ponad 20 stron. Nikt nie znalazł przyczyny. Jedynie pomaga trochę założenie lewej poduszki taka jak prawa. 

Edytowane przez soul87
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

A np. Przy zakładaniu poduszek bocznych podmieniłem widziałem. Od dołu 3 otwory na ustawienie poduszek że ten bolec z poduszki pasuje tu i tu ma to znaczenie i gdzie ma on być? Znaczy w którym otworze

Opublikowano

są tam 2 otwory na poduszke. ma byc na tym blizej silnika, zewnetrzne sa pod v6. 

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...