Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Laserred99 1.8t


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich, jestem tu nowy, wypadało by  pokazać swoje Audi.

Od niedawna jestem posiadaczem A4 B5 z 1.8t APU 150hp z99 roku.

Auto z napędem na przód i manualem, bez fajerwerków w wyposażeniu,

na szczęście nie jest totalna bieda, jest xenon, czujniki cofania, tempomat,

i to na tyle z bajerów.

dzień zakupu

 

dzień zakupu

 

dzień zakupu

tak prezentowało się w dniu zakupu, nieco zakurzone i zasyfione w środku ale co ciekawe sprawne i trzymające się kupy.

 

Pierwsze co zrobiłem to oczywiście umyłem, odkurzyłem i zmieniłem koła na winterfelgeny z A8 ki D2 zdjęte z mojego A6 które już na szczęście nie jest moją własnością.

 

 

środek

 

20181102_192546.jpg

 

W związku z tym że to moje daily, dupowóz, auto dostało LPG w Nasielsku u Toudiego, program w Kreatorze Mocy, co by się tym gazem nie zamuliło, jakieś tam radio,

suba w skrzynce od Basser'a żeby się milej podróżowało do pracy i nie tylko.

08.jpg

 

 

Plany:

-utrzymać w stanie igły, tak jak lubię.

-17ki na lato.

-lekko w dół (zastanawiam się między Pro kitem a Sportline'm Eibacha, gwint nie wchodzi w grę) i tu liczę na pomoc ekipy z forum.

-może jakieś konie jeszcze.

-lubię styl oem+ / sleeper tak wiec nie będzie spoilerów ledów i innego badziewia.

remus.jpg

PS: Miły prezent od Szwajcara, dedykowany wydech Remusa, czasem dzwoni posłuchać jak mruczy :tonguemad: 

 

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez TakLukasz
Opublikowano

Bardzo ładny polift :) Dobrze widzieć, że ktoś dba o takie auto, powodzenia :)

Opublikowano

Ha mój kolor bardzo mi sie podobają czerwone avanty :) ja ide w chrom :) 

Opublikowano
W dniu 9.11.2018 o 00:01, TakLukasz napisał:

 zdjęte z mojego A6 które już na szczęście nie jest moją własnością.

lekko w dół (zastanawiam się między Pro kitem a Sportline'm Eibacha, gwint nie wchodzi w grę) i tu liczę na pomoc ekipy z forum.

Co było nie tak z A6 ? C5 ?

Gwintu nie trzeba od razu skręcać na sam dół ?

Te felgi z A8 kiepsko wyglądają w B5 - nawet jako zimówki.

Plus za kolor i xenon ?

31 minut temu, matis192 napisał:

Ha mój kolor bardzo mi sie podobają czerwone avanty :) ja ide w chrom :) 

Czerwony to chyba najlepszy kolor do A4 B5 Avant ? Najlepiej bez chromowanych dodatków ?

Opublikowano (edytowane)

A co z gwintem jest nie tak, że jest gorszy od kitu? Gwint nie oznacza od razu auta na glebie. Jeśli chodzi o sztywność to tego nie pominiesz, na kicie też będzie sztywniej a skręcony gwint na wysokość kitu zawsze daje Ci możliwość w razie czego zejścia niżej jeśli byś chciał. Niżej = sztywniej i choćbyś na uszach stanął to polecisz po komforcie, który jak dla mnie jest zerowy w 1BA, gdzie jazda jest udręką przy przyspieszaniu i zakrętach, kiedy czujesz się jak na statku.

 

Winterfelgen są sztosem jako custom bo tlg, inaczej średniawa, sprzedawałbym i szukał jakiegoś innego koła bo 400zł nie kosztują ?‍♂️

Edytowane przez enczu
Opublikowano
W dniu 12.11.2018 o 02:01, enczu napisał:

A co z gwintem jest nie tak, że jest gorszy od kitu?

Miałem MTS'a w A6, strasznie twardy był i niski, skręcony opór w górę i tak co chwila nowa micha, po zmianie na same springi, też MTS jako tako dało się jeździć. nie chce robić ostrej gleby i taczki co się odbija od ziemi jak piłeczka do pingponga. Jedyne co mnie drażni to, to że z przodu większa japa niż z tyłu.

Nie mogę za bardzo znaleźć zdjęć jaka różnica jest między sportline a pro kit w wysokości bo między tymi dwoma zestawami się łamie.

Co do winterfelgenów to, może to dziwne, ale, w/g mnie lepiej wyglądały w A6 mimo iż to większe pudło.20170430_164008.jpg

Do a4 kółka już czekają 17X8 , tylko jeszcze nie wiem jaka guma, 225/45/17 czy 205/50/17

20181026_141304.jpg

Opublikowano

Zadne kity, szukaj gwintu kw, gwarantuje ze juz nie pomyslisz o kicie czy seryjnym zawiasie ?

Opublikowano (edytowane)
W dniu 13.11.2018 o 15:25, TakLukasz napisał:

Miałem MTS'a w A6, strasznie twardy był i niski, skręcony opór w górę i tak co chwila nowa micha, po zmianie na same springi, też MTS jako tako dało się jeździć. nie chce robić ostrej gleby i taczki co się odbija od ziemi jak piłeczka do pingponga. Jedyne co mnie drażni to, to że z przodu większa japa niż z tyłu.

Co do winterfelgenów to, może to dziwne, ale, w/g mnie lepiej wyglądały w A6 mimo iż to większe pudło.

Na gwincie MTS faktycznie mogło być twardo.

Na bardziej markowym np. AP czy KW komfort będziesz miał zbliżony do fabrycznych amortyzatorów.

Na gwincie możesz ustawić taką samą wysokość jaką będziesz miał ze sprężynami - miska będzie miała taką samą szansę na uszkodzenie ?

Wintery faktycznie lepiej wyglądały w A6, ale tylko odrobinę ?

Nowe felgi do A4 są całkiem niezłe.

Ponawiam pytanie co było nie tak z C5 ? 2.5TDi + Multitronic ? ?

Edytowane przez granatowy
Opublikowano
Godzinę temu, granatowy napisał:

Ponawiam pytanie co było nie tak z C5 ? 2.5TDi + Multitronic ? ?

A6 C5 A.D. 1997 2.4 LPG manual. Przez trzy lata wysypało się chyba wszystko co mogło: Magiel, sprzegło, cale zawieszenie przód, amory tył, półosie, 2x cewka, hamulce i przewody, masa pierdół typu: wycieraczki, mech szyb, nie kończące się wycieki oleju, wody, początki korozji. Do tego spory apetyt na olej. Niestety rocznik robi swoje. Do czego się nie dotykałem to się łamało, pękało, kruszyło.

A4 dużo bardziej mi się podoba, pomijając różnicę w stanie technicznym, jest po prostu mniej skomplikowane ma mniej niedostępnych zakamarków. Łatwiej się przy mim dłubie, nieco mniejszy to i łatwiej się jeździ, parkuje takie tam ?

 

Opublikowano

215/45/17 ? na tej feldze najlepiej siądzie

Opublikowano

MTS twardy? Wybacz ale mam już drugiego mtsa, w lato musze utwardzać budę bo jest tak miękki jak jest skręcony, a w zime jak np. teraz jeżdżę na podniesionym i jest naprawdę wygodnie, dosłownie. Wiec nie wiem, czy miałeś używkę po regeneracji naładowany na full czy jak ale mts słynie z tego, że jest miękki. 

Zmiana samych springów to pomyłka - amortyzatory nie są przystosowane w pracy z taką sprężyną i jeśli pasuje Ci dobijanie na progach to polecam jak najbardziej ;) Obniżanie tak jak napisałem wcześniej chcąć, czy nie musi iść w parze z jakimś usztywnieniem. Springi to jak leczenie kurzem syfa, ale co ja tam wiem ?‍♂️

Opublikowano

Nówkę sztukę miałem i był beton, może wersja do a4ki ma bardziej miękkie sprężyny, w A6 był dramat. Musiał bym się z kimś przejechać i zobaczyć jak to pracuje w A4.

Opublikowano

nie baw się w żadne kity, lepiej raz a porządnie markowy gwint i będzie najlepsza opcja

Opublikowano

Pierwsze promienie słońca zmotywowały mnie żeby w końcu przymierzyć letnie koła.

 

Ori sprężyny wyleciały i zrobiły miejsce dla pro-kita eibach'a, stoi ładnie równo, bez ostrej gleby, tak żeby dało się jeździć.20190219_123755.jpg20190219_153917.jpg20190219_153949.jpg20190219_154017.jpg

Opublikowano

Miałem przez chwile to koło w b5... ładnie siadło :) 

wypchaj trochę dystansem i będzie okej :) 

Opublikowano

tak tyci tyci niżej było by idealnie ?

Opublikowano

Myślę że do codziennej jazdy więcej nie trzeba. Zapytam

Pro kit czyli -30 a sportline to ile w dół?

Opublikowano (edytowane)
W dniu 20.02.2019 o 08:39, krzysiek_f napisał:

Myślę że do codziennej jazdy więcej nie trzeba. Zapytam

Pro kit czyli -30 a sportline to ile w dół?

Pro kit do -40 sportline do -50 siada ale trzeba zwrócić uwagę przy zakupie na masy na osie na tabliczce w aucie i dobrze dobrać do ciężaru auta żeby z -40 czy -50 nie zrobiło się -20 lub 0.

Edytowane przez TakLukasz
Opublikowano

Na zdjęciach jest już -40mm ? Wygląda prawie na seryjne zawieszenie ?

Felgi dobrze wyglądają.

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, granatowy napisał:

Na zdjęciach jest już -40mm ? Wygląda prawie na seryjne zawieszenie ?

Felgi dobrze wyglądają.

Jak prawie wszystkie latają na gwincie, to tak może wyglądać. Zobacz jak seria stoi :tonguemad:

 

Audi_A4_B5_Facelift_front.jpg

Edytowane przez TakLukasz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...