MarcinL Opublikowano 10 Listopada 2018 Opublikowano 10 Listopada 2018 Cześć Założyłem osram night breaker laser i zauważyłem, że po odpaleniu świeci xenon mocno, ale po pewnym czasie przygasa lekko (widać i tak dużo po przygaszeniu). Co może mieć na to wpływ? Albo juz jakies zwidy mam i szukam tylko problemu.
pieciajek Opublikowano 10 Listopada 2018 Opublikowano 10 Listopada 2018 Dokładnie tak mi się działo jak założyłem do swojej D2S jakieś liche zamienniki. Niby swieci ale po jakimś czasie w czasie jazdy np redukujesz bieg i przyspieszasz i widoczne jest jakby mrugnięcie i znów siweci jaśniej. Walczyłem z tym z 2 miechy aż w końcu założyłem D2S philips za 80zł sztuka a nie jakiś szmelc po 30zł wiecej światła super wiu i energooszczędna i wszystko wróciło do normy a już miałem przetwornicę wymieniać.
gacek585 Opublikowano 10 Listopada 2018 Opublikowano 10 Listopada 2018 (edytowane) Witam. U mnie też jest jakby mrugnięcie jak podjeżdżam pod światła. Mam nowe osramy D2S Cool Blue 6000k. Edytowane 10 Listopada 2018 przez gacek585
Fido Opublikowano 10 Listopada 2018 Opublikowano 10 Listopada 2018 3 godziny temu, pieciajek napisał: energooszczędna A wcześniej dużo za ten prąd płaciłeś ? Ile teraz zaoszczędzasz ?
MarcinL Opublikowano 10 Listopada 2018 Autor Opublikowano 10 Listopada 2018 3 godziny temu, pieciajek napisał: Dokładnie tak mi się działo jak założyłem do swojej D2S jakieś liche zamienniki. Niby swieci ale po jakimś czasie w czasie jazdy np redukujesz bieg i przyspieszasz i widoczne jest jakby mrugnięcie i znów siweci jaśniej. Walczyłem z tym z 2 miechy aż w końcu założyłem D2S philips za 80zł sztuka a nie jakiś szmelc po 30zł wiecej światła super wiu i energooszczędna i wszystko wróciło do normy a już miałem przetwornicę wymieniać. Dałem 600zl za to w sklepie normalnym z częściami. Czyli może byc wadliwa seria?
pieciajek Opublikowano 11 Listopada 2018 Opublikowano 11 Listopada 2018 Znajdż kolegę z xenonem i zamień palniki na chwilę i zobaczysz. Teraz czesci zamienne dają wiele do życzenia bo co z tego że wahler daje markę termostatu jak zakład produkcyjny jest w Malezji i te właśnie trafiają na nasz rynek.
MarcinL Opublikowano 13 Listopada 2018 Autor Opublikowano 13 Listopada 2018 Cytat Dzień dobry, Opisane przez Pana zjawisko, jest zjawiskiem normalnie występującym przy włączeniu lampy wyładowczej. Lampa wyładowcza jest źródłem światła zbudowanym z dwóch elektrod i gazu wypełniającego. W stanie zimnym, gaz (a właściwie metale ziem rzadkich) z reguły osadza się na ściankach. Aby zainicjować wyładowanie między elektrodami potrzebne jest bardzo wysokie wymuszenie prądowe (ok.5 razy wyższe niż w stanie stabilnym), które doprowadza metale ziem rzadkich do stanu gazowego. W tym momencie, temperatura barwowa jest dużo wyższa. Dlatego odpalając źródła ksenonowe pierwsze parę sekund jest wzrost temperatury barwowej, a następnie następuje spadek – kiedy praca źródła się stabilizuje. Wraz z wiekiem źródła ( a właściwie wraz z czasem pracy) temperatura barwowa także będzie wzrastać, więc porównując dwa źródła światła (jedno wypalone, drugie nowe) z tej samej serii, będzie widoczna różnica w barwie. Źródła światła OSRAM w trakcie produkcji są poddawane szczególnie dokładnemu procesowi nadzoru - zarówno wartości parametrów fotometrycznych jak i technicznych. Nie istnieje możliwość wprowadzenia wadliwej serii produktu na rynek. Pozdrawiam, Dział techniczny osrama mi odpisał. czyli chyba to normalne.
piotrekmuzyk Opublikowano 15 Listopada 2018 Opublikowano 15 Listopada 2018 Chodzi oto że po kilkunastu sekundach barwa światła się zmienia co przez oko jest wychwytywane jako przyciemnianie. Powiedz mi jak wrażenia z użytkowania night breaker laser ? Co miałeś wcześniej założone i czy różnica jest na plus bo ja też w niedalekiej przyszłości chce założyć albo NBL albo Philips XTV gen2. Czy barwa jest również lekko żółta czy bardziej biała ( mają 4500k)
MarcinL Opublikowano 15 Listopada 2018 Autor Opublikowano 15 Listopada 2018 7 godzin temu, piotrekmuzyk napisał: Chodzi oto że po kilkunastu sekundach barwa światła się zmienia co przez oko jest wychwytywane jako przyciemnianie. Powiedz mi jak wrażenia z użytkowania night breaker laser ? Co miałeś wcześniej założone i czy różnica jest na plus bo ja też w niedalekiej przyszłości chce założyć albo NBL albo Philips XTV gen2. Czy barwa jest również lekko żółta czy bardziej biała ( mają 4500k) Po lewej jakieś chińskie niby 4300, a te laser po prawej 4500 i widać ile światła więcej dają. Te po lewej, to nawet ziemi nie oświetla Widać na zdj, że barwa jest lekko żółta jeszcze. Mi to nie przeszkadza, bo w porównaniu do chińskich, to dają na prawdę bardzo dużo światła. Bardziej zależało mi na bezpieczeństwie nocą niż na super wyglądzie. Jest super oświetlenie pobocza i w dal. Po zapaleniu długich, to już w ogóle jakby się za dnia jechało.
papadziordzio Opublikowano 17 Listopada 2018 Opublikowano 17 Listopada 2018 W dniu 10.11.2018 o 10:01, gacek585 napisał: Witam. U mnie też jest jakby mrugnięcie jak podjeżdżam pod światła. Mam nowe osramy D2S Cool Blue 6000k. Dokładnie to samo. Mam nowe Philipsy i przy przyśpieszaniu lub hamowaniu światła tak jakby się resetują. Żarniki są nowe dlatego nie będę ich wymieniał jednak nie wiem czy to może być spowodowane. Przy jednostajnej jeździe nic się nie dzieje, tylko przy oporach - nie wiem czy dobrze stawiam na przetwornice, problem w tym, że jedna i druga strona reaguje tak samo.. Może ktoś z Was miał ten problem i go rozwiązał?
Skypl Opublikowano 19 Listopada 2018 Opublikowano 19 Listopada 2018 W dniu 2018-11-17 o 20:35, papadziordzio napisał: Dokładnie to samo. Mam nowe Philipsy i przy przyśpieszaniu lub hamowaniu światła tak jakby się resetują. Żarniki są nowe dlatego nie będę ich wymieniał jednak nie wiem czy to może być spowodowane. Przy jednostajnej jeździe nic się nie dzieje, tylko przy oporach - nie wiem czy dobrze stawiam na przetwornice, problem w tym, że jedna i druga strona reaguje tak samo.. Może ktoś z Was miał ten problem i go rozwiązał? U mnie występuje to tylko przy hamowaniu sporadycznie. Myślałem że to kwestia zbyt późnego naciskania sprzęgła /niskich obrotów silnika.
papadziordzio Opublikowano 19 Listopada 2018 Opublikowano 19 Listopada 2018 20 minut temu, Skypl napisał: U mnie występuje to tylko przy hamowaniu sporadycznie. Myślałem że to kwestia zbyt późnego naciskania sprzęgła /niskich obrotów silnika. U mnie na początku też tylko przy hamowaniu, potem zaczęło się to przy butowaniu do podłogi. Gdybyś grzebał w temacie daj znać co wyszło bo niestety potrafi mi się czasami nawet wyłączyć już xen na sekundę/dwie a nie tylko "resetować".
Skypl Opublikowano 14 Stycznia 2019 Opublikowano 14 Stycznia 2019 W dniu 19.11.2018 o 11:00, papadziordzio napisał: U mnie na początku też tylko przy hamowaniu, potem zaczęło się to przy butowaniu do podłogi. Gdybyś grzebał w temacie daj znać co wyszło bo niestety potrafi mi się czasami nawet wyłączyć już xen na sekundę/dwie a nie tylko "resetować". Problem rozwiązałem. Padały u mnie żarniki. W pewnym momencie jeden już zgasł. Zapalił się ponownie dopiero po ponownym uruchomieniu silnika. Obecnie kupiłem Osram Xenarc Cool Blue Intense - problem minął. 1
Gwerty Opublikowano 14 Stycznia 2019 Opublikowano 14 Stycznia 2019 W przypadku d1s i d3s problemem będzie palnik bo zapłonnik jest na stałe z palnikiem. W przypadku d2s d4s przetwornica bo zapłonnik jest z przetwornica.
papadziordzio Opublikowano 18 Stycznia 2019 Opublikowano 18 Stycznia 2019 W dniu 14.01.2019 o 21:56, Gwerty napisał: W przypadku d1s i d3s problemem będzie palnik bo zapłonnik jest na stałe z palnikiem. W przypadku d2s d4s przetwornica bo zapłonnik jest z przetwornica. Czyli w praktyce nie ma możliwości aby padała mi przetwornica? Pytam ponieważ żarniki mają około 2lat jednak nie mam pojęcia jakie poprzedni właściciel włożył do samochodu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się