Jacek78 Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 Witam kolegów mianowicie mam pytanie czy w benzyniaku BFB mogę bez obawy podnieść obroty biegu jałowego. Wydają mi się za niskie na zimnym silniku jak przechodzi z ssania na jałowe silnik dość mocno drży i ma coś 780 obr/min a wolałbym żeby to było ok. 880-900 bo jak delikatnie dotykam i trzymam pedał gazu to przy tych obrotach jest ok. . Słyszałem też że zbyt wolne obroty nie służą dwumasie. Wie ktoś coś czy to się da zrobić np.jak w przypadku diesla. No i gdyby się dało to tego loginu do BFB nie mam.
Łukasz13 Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 (edytowane) Zrobisz bez loginu, wchodzisz w engnie, adaptacje kanał 01. ALe nie wiem czy uda sie podnieść az na 900. Edytowane 12 Listopada 2018 przez Łukasz13
Jacek78 Opublikowano 12 Listopada 2018 Autor Opublikowano 12 Listopada 2018 Słuchaj Łukasz13 a nie orientujesz się do ilu obrotów będzie to można podnieść?
Łukasz13 Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 Nie pamietam ale raczej nie wiecej niż 100 od bazowego poziomu. Generalnie może masz gdzieś inny problem że drży.
soul87 Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 w BFB powyzej 2003 roku nie da sie podnieść obrotów w ECU .. pozostaje tylko edycja programu.
Jacek78 Opublikowano 13 Listopada 2018 Autor Opublikowano 13 Listopada 2018 też tak mi się wydaje nic nie mogę zmienić nawet wartości nie idzie zmienić. A autko jest z grudnia 2003 tak że chyba dam spokój z tymi obrotami.
cysiek18 Opublikowano 13 Listopada 2018 Opublikowano 13 Listopada 2018 11 minut temu, Jacek78 napisał: też tak mi się wydaje nic nie mogę zmienić nawet wartości nie idzie zmienić. A autko jest z grudnia 2003 tak że chyba dam spokój z tymi obrotami. Łukasz dobrze Ci pisał, nie ma co tak leczyć problemu, trzeba znaleźć przyczynę tego drgania
Jacek78 Opublikowano 13 Listopada 2018 Autor Opublikowano 13 Listopada 2018 dokładnie, ale zauważyłem że jak wyłączę klime to wtedy obroty zwalniają i delikatnie drga a jak ją włączę to jakby przy obciążeniu obroty rosną nie wiele a i silnik równiej chodzi , trochę dziwne
soul87 Opublikowano 13 Listopada 2018 Opublikowano 13 Listopada 2018 Nie dziwne, one tak w większości mają, jedne mniej drugie bardziej. Zapewne nowe poduszki z ASO oraz nowy dwumas zalatwily by problem ale to sa tysiące zł.
przem8 Opublikowano 13 Listopada 2018 Opublikowano 13 Listopada 2018 Nowy dwumas nie pomaga. Wymieniałem w avj (nie z powodu tych drgań jakby co) i dalej pozostało takie samo, delikatne mrowienie odczuwalne w fotelach. Pozostaję przy wersji, że ten typ tak ma ?
soul87 Opublikowano 13 Listopada 2018 Opublikowano 13 Listopada 2018 (edytowane) Dochodza jeszcze poduszki silnika, dobre wyregulowanie odboju przedniego i nowa plecionka wydechu , zesztywniała tez moze potęgować efekt. O dziwo są takie ezgemplarze a4 b6 b7 które chodza na wolnych bez zadnych jakichkolwiek drgan nawet na uwalonych poduszkach itp. Co ciekawe tez, a6 c5 oraz passat b5 z silnikami 1.8t zazwyczaj nie maja tego problemu. Edytowane 13 Listopada 2018 przez soul87
przem8 Opublikowano 13 Listopada 2018 Opublikowano 13 Listopada 2018 To chyba zostały poduchy, bo plecionka nowa i odbój też nowy i wyregulowany ? W tym przypadku przez kilka lat jest bez zmian, nie pogarsza się więc nie ma co psuć
soul87 Opublikowano 13 Listopada 2018 Opublikowano 13 Listopada 2018 w AVJotce możesz podbić obroty VCDSem, na wyzszych powinno byc lepiej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się