Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Światła - włączenie ich na stałe


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W związku z tym że bedziemy niedługo jeżdzić całą dobe na światłach mam pytanko czy jest możliwość aktywowania w kompie poprzez vaga takiego myku żeby światła zapalały sie odrazu po przekręceniu kluczyka i gasiły po jego wyjęciu , a włącznik świateł byl cały czas ustawiony na pozycji światła wlączone. Wiem że w nowszych A4 można taki numer zrobić. Ma ktoś doświadczenie w tym temacie :question:

Opublikowano

Nie wiem jak to zrobić, ja osobiscie nie chciałbym mieć takiego bajeru. co prawda nie mamy juz tak srogich mrozów, ale a u mnie na mazurach, bywa rano w zimę -15°C, podgrzewam swiece zarowe z 3 - 4 sekundy, i jeszcze palą mi sie światła?, to byłoby zabójstwo dla mojego akumulatora, no chyba ze twoje autko stoi w cieplutkim garazu

Opublikowano

zima moglbys ustawic przelacznik w pozycje swiatla wylaczone i byloby po problemie.

wg mnie pomysl bardzo ciekawy i dobry dla zapominalskich :)

Opublikowano
Nie wiem jak to zrobić, ja osobiscie nie chciałbym mieć takiego bajeru. co prawda nie mamy juz tak srogich mrozów, ale a u mnie na mazurach, bywa rano w zimę -15°C, podgrzewam swiece zarowe z 3 - 4 sekundy, i jeszcze palą mi sie światła?, to byłoby zabójstwo dla mojego akumulatora, no chyba ze twoje autko stoi w cieplutkim garazu

miałem takie cos w nissanie dieslu kupe lat i auto stalo na dworze i niebyło problemu. Światła w momencie uruchamiania silnika zawsze sie wyłączają

Opublikowano

W B5 nie ma tego modułu chyba : [09 - Electr. Ctrl. Mod.]. Także nic nie zrobisz Vagiem.

Dopiero od modelu B6, a w nim własnie można coś takiego włączyć

09-Elec. Ctrl. Mod. K1 – KWP1281

VAG-COM works fine.

Tweak: Coding options for lighting Coding is 000XY.

X=1 for Xenon Headlights,

X=0 for conventional Halogens.

Country DRLs: Fogs w/o low beams:

Y=1 RDW (Rest of World) No Yes

Y=2 NDL (Netherlands) Yes Yes

Y=3 USA No No

Y=4 KAN (Canada) Yes Yes

Y=5 DAN (Denmark?) Yes Yes

Y=6 SON (Other?) Yes Yes

Fogs w/o low beams only appears to work on 2002 models. For 2003+ models, we know of no way to run the fogs without the low beams, except Canadian, which turns on Daytime Running Lamps (DRL's). We are not sure why there are so many Yes/Yes combinations; there must be some other features controller by this. The state of the Radio and Climate Control lighting is affected by this coding as well.

Ale wtedy też masz załączony tylko przód, co z tyłem ? Myślę, że policja nie pozwoli na coś takiego ? :confused:

http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/audiB6.html

DRL = Daytime Running Lights

Opublikowano

W starszych nie można tak zrbić VAG-iem.

Poszukaj postów kolegi Kapsel i poczytaj o dołożeniu takiego urządzonka z firmy amt.

Opublikowano

A czy ktos moglby mi zalaczyc cos takiego?Bo ja nie znam sie jeszcza na VAG-u kompletnie ale bede chcial zaczac sie tym interesowac ale za nim to wszystko skompletuje to chcialbym miec te swiatelka i zamykanie zamkow w trakcie jazdy.

Opublikowano

do świateł załóż uws-a i będa sie zapalały siedem sekund po odpaleniu silnika więc w zimie nie ma żadnych problemów mam to założone u siebie i jestem bardzo zadowolony

Opublikowano

No teraz juz mam pewność że niema możliwości przez vaga w naszych poczciwych B5 , może macie jakiś schemacik albo urządzonko żeby coś takiego założyć mechanicznie lub jakie kabelki ze sobą połączyć coby spełniało swoją funkcje.

Opublikowano

przeczytaj posty powyżej UWS

Opublikowano

Też tak chciałem ale niestety u mnie sie nie da :( Da sie zmienić wersje bryki na fińską , wtedy światła działają non top w pozycji 0 . Może w B5 też tak można ?

Opublikowano
Też tak chciałem ale niestety u mnie sie nie da :( Da sie zmienić wersje bryki na fińską , wtedy światła działają non top w pozycji 0 . Może w B5 też tak można ?

było chyba coś takiego w B5 na skandynawie ale z tego co sie dowiedziałem swiatła swiecą tylko z przodu :wink:

Opublikowano
Nie wiem jak to zrobić, ja osobiscie nie chciałbym mieć takiego bajeru. co prawda nie mamy juz tak srogich mrozów, ale a u mnie na mazurach, bywa rano w zimę -15°C, podgrzewam swiece zarowe z 3 - 4 sekundy, i jeszcze palą mi sie światła?, to byłoby zabójstwo dla mojego akumulatora, no chyba ze twoje autko stoi w cieplutkim garazu

miałem takie cos w nissanie dieslu kupe lat i auto stalo na dworze i niebyło problemu. Światła w momencie uruchamiania silnika zawsze sie wyłączają

kazdy to wie ze swiatła MIJANIA (postojowe palą sie cały czas)sie wyłączają przy kręceniu rozrusznikiem, chodzi o to ze nie wyłączają sie przy podgrzewaniu swiec, a przy uruchamianiu silnika przy duzych mrozach zaleca sie wyłączenie wszystkich niezbędnych urządzeń które p[obierają moc z aku (radio, oswietleinie kabiny, światła itp.)

Opublikowano

wlasnie wlasnie, teraz mi sie przypomnialo - w mojej A4 swiatla, nawet gdy przelacznik byl w pozycji wlacz, wylaczaly sie po jakiejs minucie... auto przez minute stalo na postojowkach, potem swiatla sie wylaczaly. przy przekreceniu kluczyka wlaczaly sie. mialem cos pogrzebane, czy w kazdej A4 tak jest?

Opublikowano
wlasnie wlasnie, teraz mi sie przypomnialo - w mojej A4 swiatla, nawet gdy przelacznik byl w pozycji wlacz, wylaczaly sie po jakiejs minucie... auto przez minute stalo na postojowkach, potem swiatla sie wylaczaly. przy przekreceniu kluczyka wlaczaly sie. mialem cos pogrzebane, czy w kazdej A4 tak jest?

_________________

Oj, musze to sprawdzić.

Opublikowano

Witajcie. A czy da sie zrobic by same tylne postojowki sie swiecily po przekreczeniu kluczyka? (nie mowie tu o vagu). Bo hella nie przewidziala naszych przepisow w swiatelkach do jazdy dzienej. Pozdrawiam

Opublikowano

Z tego co mi wiadmo to mają się palić światła mijania, dlaczego chcesz mieć tylko z przodu? Przykukają cię jak będą jechali za tobą i mandacik :rolleyes:

Opublikowano

Wg ustawy "prawo o ruchu drogowym" potocznie zwanej jako kodeks drogowy maja sie palic przez 24 godziny albo swiatla mijania, albo swiatla do jazdy dziennej + swiatla postojowe z tylu. :rolleyes: (ktore nawiasem mowiac mam :lol: )

Opublikowano
Nie wiem jak to zrobić, ja osobiscie nie chciałbym mieć takiego bajeru. co prawda nie mamy juz tak srogich mrozów, ale a u mnie na mazurach, bywa rano w zimę -15°C, podgrzewam swiece zarowe z 3 - 4 sekundy, i jeszcze palą mi sie światła?, to byłoby zabójstwo dla mojego akumulatora, no chyba ze twoje autko stoi w cieplutkim garazu

Często w czasie mrozu zaleca się włączenie świateł przed uruchomieniem silnika w celu pobudzenia akumulatora, wiec wcale nie musi to oznaczac jego smierci, a wrecz przeciwnie.

Co do automatycznego zalaczania swiatel, to ciekawym patentem jest wlaczenie sie swiatel po pierwszym nacisnieciu pedalu hamulca.

A tu link do postu na elektrodzie na ten sam temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic373106.html

Opublikowano
albo swiatla do jazdy dziennej + swiatla postojowe z tylu

No to możesz założyć przełącznik na same tylne postojówki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...