Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gubie paliwo oraz zapetlanie wtrysków


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Już zglupialem od tego wszystkiego co do długich czasów to sprawdziłem wkład przeplywki, po wpisaniu numeru wkładu od przeplywki f00c2g2049 wyskakują oferty kupna 1.9tdi 2.0 tdi ale jak się głębiej grzebie to na zagranicznych forach widać że to jest zamiennik boscha tyle że do silników 1.8t całej grupy vag Macie logi po przepływie powietrza widać że jest okej jak na serię a czasy wtryskow wydłużone i to znacznie prawie ze pętla, Galleto, twierdzi cały czas że jest to wina wydajności paliwowej nagrałem znowu pomiar na trójce przy bucie i widać jedynie drżenie wskazówki w okolicach 4 bar pompa to wallbro filtr manna z 3 kroccacmi zasilanie sztywne jak wiadomo co powrotem idzie tyle wachy że prawie pianę ubija. Vcds zero błędów, n80 sprawny cyka i przechodzi test w Vcds w na stawach kanał 70 po odpieciu wtyku pompy przy jeździe na lpg wyskakuje błąd p0444 ale tylko sterownik staga go widzi na Vcds nadal zero błędów. Na samym gazie przy przyspieszaniu mocno szarpie z wypieta pompa, bo tu sie pojawia kolejny problem na wpietej pompie i jezdzie na LPG wsiaklo gdzieś 10 litrów beny nie wiem gdzie leci okolice tylnego prawego koła przy pompie sucho przy filtrze sucho. Szlak mnie trafia xd

 

https://log.malonetuning.com/chart/244988#H8KLCADDgMK1MFwCA23CjkEKw4MgEEXDrzLDqxHCokl7GXFhw6tgwoVEwoNOQsOaw5PDl0QoXcK4wpzDt8Ofw6fCj8OWwpBpSTsJZ8OZFmJAwonCo8OBHlY9wqzDusK2asO2My3CjxBJw7jCnMK2wrUADg3DjinChw%2FDlRPDgVPCpGzCmcKgJXHCp8OMwoLCkzjChD3DgsOZaB3Dq8KceMO%2FEMOkw6BffFXDqsOaX8KgBxxxw4Jbw73Dtm4Qw6TCpcOYwo1TWcOnw4DCpyEnY8K%2BwqPDjHfCj8O1AAAA

Edytowane przez Kejsi
Opublikowano

Przecież po przepływie tu nie ma serii jak piszesz, bo jakby tak było to przepływ byłby w okolicach 130 dla bfb.  Albo masz dłubnięte auto albo przepływka głupoty pokazuje. Podczas jazdy na lpg nie chleje też benzyny? Znam przypadek gdzie winny był sterownik gazu i podczas jazdy na gazie zalewało go w ciul benzyną i też wskazówka od paliwa opadała w oczach.

Opublikowano

Źle napisane przy wsadzie pomaga mi Galleto i cały czas mówi że winne jest zasilanie paliwa i zglupialem już co jest nie tak

Na sto procent na gazie chodzi tylko na gazie, sterownik raczej tak nie zglupial chyba 

Opublikowano

Ta są seryjne wtryski? przepływka ma dobry numer.

Opublikowano

Seryjne wtryski 

Opublikowano

No przyczyna jest dosć jasna i widać w logach, to paliwo gdzieś cieknie czy tak tylko napisałeś bo ubyło?

Opublikowano

Wrzuciłeś sobie gotowy wsad w gratisie z Galleto i nie jedzie jak trzeba?

Opublikowano

Nie jest w gratisie on robi wsad wrzucam i robię logi

Nie wiem co się stało z tym paliwem mówię tylko ze na śniegu było mokro kolo tylnego prawego nadkola 

I jaka jest przyczyna? 

Opublikowano (edytowane)

Temat jest prosty, zapętlone wtryski pb, nie spodziewaj się żeby na seryjnych wtryskach były krótkie czasy wtrysków, ale można to tak ogarnąć żeby nie zapętlało i nie obcinało doładowania, , drugi sposób założenie wiekszych wtrysków, to wszystko.

Edytowane przez Łukasz13
Opublikowano

Tylko, że dla serii też coś przydługie te czasy...

Opublikowano

I tu dochodzimy do sedna tematu dlaczego tak jest? Tylko nie piszcie że ciśnienie słabe albo pompa nie wydajna bo jedno i drugie idzie w parze a jakie jest ciśniebie widać na mańkach 

Opublikowano

Jest wszystko ok, poprostu auto generuje mocna serię, co widać po przepływie ok 130 g przy 5 tyś. Nie pisałeś czy to całkiwita seria czy coś robione było?

Opublikowano

Ori wsad 

Jedyne co w niej zrobiłem to wywaliłem kata oraz wrzuciłem wydech na 3 calach od turbo po koniec, nowy filtr walbro gss341, cewki, świece no pakiet startowy dla sprowadzonej furmanki. W garażu leży icek 600x300x76 i czeka na wrzucenie tylko walczę z tymi czasami muszę zamówić jeszcze tip i trochę silikonu bo zostało mi 2 metry rury z kwasa z wydechu xd

 

ori wsad audi.rar

Opublikowano

Jeśli Ci to pomoże, mój dlubniety BEX, też żre paliwo na LPGu. Jest taka możliwość, więc celowo ustawiłem, żeby podlewal bajure od 4500obr./min. Jeżeli depczesz go cały czas, to i waha znika bardzo. Jeżeli chodzi o zapetlanie, walczyłem z tym w B5 AJL, przyczyna leżała w słabym ciśnieniu paliwa. Okazuje się, że jak założysz ? filtr paliwa, to obniży ci ciśnienie, a wtryski będą chciały nadgonic, aż zaczną zapetlac. 

P. S. Niski stan paliwa w zbiorniku też sprzyja "znikaniu" go, bo się zagrzewa i odparowuje... 

Pozdr!

Opublikowano

Jak chcesz  możesz  sprawdzić  ile masz paliwa  na powiecie  na wolnych  obrotach silnika  i wtedy  będzie  wiadomo  czy pompa paliwa  daje radę.

Odpinasz powrót  paliwa 

Wkładasz wężyk  do butelki 

Uruchamiasz auto Na 20s (dokładnie)

Gasisz i sprawdzasz  ile masz w butelce paliwa 

Tak sprawdzisz pompę na 100%

Opublikowano

Nie pisałem ale temat dawno temu rozwiązałem przerobiłem listwe na a'la b5 z powrotem spod machy, zwykły filtr wejście wyjście ale to i tak nie pomogło bo wtryski dokonały żywota dwa już "pylily" co do wydajności to pompa daje ponad 4 litry na minutę więc wydajność jak najbardziej okej 

W leciały nowe wtryski 525 i jest dobrze xd

 

Jescze do tej pompy wallbro i przelewu w moim audi. Stara pompa spełniała funkcje przelewu też więc musiałem wyrezac połączenie komur zbiornika od dołu. Teraz zbieram na k04-64 wyciągam silnik, zmieniam podcisnienia, sprzęgło i icek i lecę atakować 320/400 xd

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...