Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B6 Avant 2.7 BiT / S-Line Plus/ Quattro/Recaro/Rotor 19"/Big Brakes 345/300


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja mam u siebie zwykłe gtd2060.

Jaki potencjał? Lepszy dół? Orientujesz się? 

Opublikowano

Michał w jaki wynik celujesz , pęknie 300KM i 600Nm ? :cool1:

Opublikowano
W dniu 12.03.2021 o 17:52, sebek1093 napisał:

Ja mam u siebie zwykłe gtd2060.

Jaki potencjał? Lepszy dół? Orientujesz się? 

Z tego co rozmawiałem z Fiodorem to po prostu wersja z tytanowym wirnikiem jest świeższa, pozostałe parametry będą miały bardzo zbliżone jak nie identyczne.

W dniu 12.03.2021 o 20:47, dekiel 13 napisał:

Michał w jaki wynik celujesz , pęknie 300KM i 600Nm ? :cool1:

:kox: tyle by się chciało, ale co z tego wyjdzie to się okaże i czy nic po drodze nie padnie lub nie eksploduje:blowup: :kox:

Opublikowano
W dniu 16.03.2021 o 00:39, MichałA4 napisał:

Z tego co rozmawiałem z Fiodorem to po prostu wersja z tytanowym wirnikiem jest świeższa, pozostałe parametry będą miały bardzo zbliżone jak nie identyczne.

:kox: tyle by się chciało, ale co z tego wyjdzie to się okaże i czy nic po drodze nie padnie lub nie eksploduje:blowup: :kox:

Koko euro spoko =  składaj klocki i czekamy na wykres.  Do projektu przykładasz się profi więc bedzie ok. :thumbup1:

Opublikowano

W końcu coś ruszyło w temacie wałka , mam przyklepany u świątka wałek 20220 planują wypuścić większą partię na dniach więc jest opcja zakupu jak ktoś szuka .

SKLEPSWIATEK.PL

VW.20220 wałek rozrządu , Samochodowe wałki sportowe, , VW

 

Opublikowano
W dniu 12.03.2021 o 11:25, MichałA4 napisał:

myślę jak ugryźć temat sprzęgła bo seryjne przy hamowaniu się podda

A4 B7 3,0 TDI? Seria ma tam 520 Nm.

Opublikowano
39 minut temu, Robero321 napisał:

:hi:

Siemanko :wink: 

 

24 minuty temu, george napisał:

A4 B7 3,0 TDI? Seria ma tam 520 Nm.

Coś mi się obiło  o uszy że takie właśnie sprzęgła wykorzystują chłopaki, ale nie wiem na ile one są p&p przy avf . 

Opublikowano
8 minut temu, MichałA4 napisał:

Coś mi się obiło  o uszy że takie właśnie sprzęgła wykorzystują chłopaki, ale nie wiem na ile one są p&p przy avf . 

Dwumasa nie podejdzie, ponieważ w AVF mocowanie jest 6 śrub , V6 TDI na 10.

Opublikowano

Piękne to auto masz:wink: Każde B7 wypada blado przy nim:thumbup1:

Opublikowano

Małe spyfoto  , coś tam pomału się buduje :kox: Na pierwszy ogień poszedł:

- nowy rozrząd

- wałek od Świątka VW 20220 + panewki+ szklanki

- turbo GTD2060 + Tip+ Dp

- chłodnica klimy 

- wszystkie rolki + pasek osprzętu

zobaczymy co po drodze jeszcze klęknie ;)

 

 

IMG_20210619_150315.jpg

IMG_20210619_150510.jpg

IMG_20210619_150514.jpg

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Oszuszacz tez sobie od razu wymień 

Co do klękania to jest tyle przetartych dróg jezeli chodzi o Diesle że sam w necie znajdziesz nza co się przygotowac a co mozna zrobić odrazu żeby potem "nie było" 

Opublikowano

Michał.

Sporo się dzieję.

Niech już nic nie klęka.

Kiedy planujesz złożyć wszystko do kupy ?

Gdzie planujesz stroić setup?

Powodzenia

Pozdrawiam ?

 

Opublikowano

Szlaki przetarte , ale czlowiek to pierwszy raz sklada i nie wszystko jest takie oczywiste.

W pierwszym rzucie chce założyć turbo, tip, dp i walek, chwile na tym pojezdze bez korekt i po powrocie z urlopu wezme sie za wtryski i sprzeglo.

O program usmiechne sie do Adriana z WWE :)

Finalnie do konca lipca chce już wszystko ogarnac .

Opublikowano (edytowane)

Operacja się udala pacjent żyje :decayed:

 

Mimo że kit od Fmotors to ze spasowaniem nie było tak kolorowo, prawdopodobnie wynika to z tego że wszystko robione było wysyłkowo i od wzornika, a gdyby auto było na miejscu obyło by się bez kwiatków.

Do poprawy jest dolot i wydech ale ogolnie siodło to dobrze turbo weszło bez problemu przy ori filtrze i jeszcze jest z 1cm luzu .

Nie robilem jeszcze korekty programu i za wiele nie moge jeszcze powiedzieć o odczuciach i potencjale , ale mam już pewne wnioski .

Ogólnie ja mam wersje GTD2060 cnc bez dlubania w sofcie spodziewalem się laga i tego typu rzeczy jakie bylo moje zaskoczenie gdy przejechałem się autem pierwszy raz i nic takiego nie bylo, a wrecz przeciwnie to turbo wstaje praktycznie tak samo jak ori, i w dluzszym zakresie obrotów czuc że auto chce jechac więc póki co wszystko na plus .

A4 dostała też wałek od Światka i komplet nowych szklanek, tak że i praca silnika się poprawiła bo chodzi on dużo ciszej i bardziej  miekko bez klepania. Nie wiem też czy to efekt placebo ale tak jak wczesniej w lusterku wstecznym widzialem przy ostrym bucie chmure czarnego dymu tak teraz ledwie kurz.

IMG_20210707_153219.jpg

Edytowane przez MichałA4
  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Teraz bedzie jechać bo juz od dawna się prezentuje  zacnie. :thumbup1:

Czekamy na wykres.  B)

Opublikowano

dolny gril też z GTi ? 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
6 godzin temu, DarekS4 napisał:

dolny gril też z GTi ? 

Raczej z S4 b6

Opublikowano

Dokładnie dolny grill  jest od S4 docięty pod ramke s-line.

20 godzin temu, dekiel 13 napisał:

Teraz bedzie jechać bo juz od dawna się prezentuje  zacnie. :thumbup1:

Czekamy na wykres.  B)

Już jestem zadowolonyz tej turbiny wiec myślę że po ogarnieciu jakichs sprawniejszych wtrysków i sprzęgła powinno być ciekawie. 

Opublikowano
10 godzin temu, dekiel 13 napisał:

Raczej z S4 b6

nie wiem czym patrzyłem :doh::glupek2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...