Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc wszystkim,

Mam pewien problem z katalizatorem, który z tego co się orientowałem jest dość czesty jeśli chodzi o slinik, który posiadam – 2.0 ALT 131KM. Dluzszy czas temu wyswietlil mi się check engine, po wpięciu go do komputera wyskoczyl mi blad:

16804 – Zespol  1; system katalizatora, P0420-001 – za mala skuteczność – MIL zapalone.

Moje pytanie brzmi, jeśli usune katalizator to problem zniknie?

Czy da się to „przejść” może inaczej bez wymiany katalizatora?

Z góry dzięki za info.

Opublikowano

Możesz wyciąć katalizator i wstawić DownPipe (przelot z imitacją katalizatora - pustą puszką) ale i tak do tunera czy innego magika komputerowo-samochodowego musisz się udać w kwestii wyłączenia sondy sprzed kata i za katem.

Opublikowano
Godzinę temu, Langista napisał:

Możesz wyciąć katalizator i wstawić DownPipe (przelot z imitacją katalizatora - pustą puszką) ale i tak do tunera czy innego magika komputerowo-samochodowego musisz się udać w kwestii wyłączenia sondy sprzed kata i za katem.

A samo wylaczenie sond? Da cos? 

Opublikowano (edytowane)

Wyłącza się tylo sondę za katem. Spróbuj po wywaleniu kata założyć emulator kątowy, może zda egzamin.

Edytowane przez przem8
Opublikowano
4 godziny temu, vit0s napisał:

A samo wylaczenie sond? Da cos? 

Tak, da. Usunie błąd z deski i rozsadzi głowice za dużym ciśnieniem w układzie.

Opublikowano

A może kup uniwersalny katalizator i wspawaj, bez kombinowania. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...