Vexart Opublikowano 14 Lutego 2019 Autor Opublikowano 14 Lutego 2019 Mam jeszcze pytanie. Wstawiłem downpipe wyskakuje mi błąd o niesprawnym katalizatorze. Chcę też wywalić jutro Sai. I puki pojadę do tunera może trochę minąć. Czy te błędy maja negatywny wpływ na pracę silnika? Druga sonda ma jakiś wpływ na skład mieszanki? Czy bez obaw mogę jeździć z tymi błędami?
Misieqq7 Opublikowano 15 Lutego 2019 Opublikowano 15 Lutego 2019 8 minut temu, Vexart napisał: Mam jeszcze pytanie. Wstawiłem downpipe wyskakuje mi błąd o niesprawnym katalizatorze. Chcę też wywalić jutro Sai. I puki pojadę do tunera może trochę minąć. Czy te błędy maja negatywny wpływ na pracę silnika? Druga sonda ma jakiś wpływ na skład mieszanki? Czy bez obaw mogę jeździć z tymi błędami? Nie ma wpływu. Ja tak chwilę jeździłem po montażu dp i usunięciu sai. Oprócz błędu widniejacego na desce nic się nie działo:) mimo to i tak mnie denerwował widok pomarańczowego checka:D
Vexart Opublikowano 15 Lutego 2019 Autor Opublikowano 15 Lutego 2019 No to dobrze. Mnie też jakiś czas będzie denerwowal.
WYSKUN Opublikowano 15 Lutego 2019 Opublikowano 15 Lutego 2019 9 godzin temu, Vexart napisał: Mam jeszcze pytanie. Wstawiłem downpipe wyskakuje mi błąd o niesprawnym katalizatorze. Chcę też wywalić jutro Sai. I puki pojadę do tunera może trochę minąć. Czy te błędy maja negatywny wpływ na pracę silnika? Druga sonda ma jakiś wpływ na skład mieszanki? Czy bez obaw mogę jeździć z tymi błędami? Jezdzilem na seryjnym sofcie z DP ze 4 miechy zanim soft zrobilem i usunalem drugą sonde. Od samegi DP auto jest ciut ciut żwawsze w calym zakresie obrotów
Vexart Opublikowano 15 Lutego 2019 Autor Opublikowano 15 Lutego 2019 Właśnie zauważyłem po założeniu DP ze dynamika się poprawiła. Ale jak nie ma negatywnych skutków założenia dp i zdemontowania całego Sai to dobrze.
Vexart Opublikowano 16 Lutego 2019 Autor Opublikowano 16 Lutego 2019 Ta cieńsza rurka która leci obok tej grubszej od sai ma zostać? Czy można wywalić i zatkac przy tipie i kolektorze?
cysiek18 Opublikowano 17 Lutego 2019 Opublikowano 17 Lutego 2019 33 minuty temu, Vexart napisał: Podpowie ktoś? Do pompy sai są tylko dwie rury, żadnej cienkiej tam nie ma. No chyba że chodzi ci o podciśnienie do zaworu kombinowanego.
Vexart Opublikowano 17 Lutego 2019 Autor Opublikowano 17 Lutego 2019 O ta zaznaczona na czerwono. Zostawiłem ją ale jak nie potrzebna usuną bym. Przy kolektorze jest na niej zaworek jednokierunkowy. I co myślicie o wpięciu DV od razu pod kolektor nie przez zaworek n249.
cysiek18 Opublikowano 17 Lutego 2019 Opublikowano 17 Lutego 2019 6 minut temu, Vexart napisał: O ta zaznaczona na czerwono. Zostawiłem ją ale jak nie potrzebna usuną bym. Przy kolektorze jest na niej zaworek jednokierunkowy. I co myślicie o wpięciu DV od razu pod kolektor nie przez zaworek n249. Popatrz dobrze gdzie idzie ta rurka, bo wydaje mi się że powinna do eżektora 1
Vexart Opublikowano 17 Lutego 2019 Autor Opublikowano 17 Lutego 2019 Tak leci do eżektora. Czyli ma zostać?
przem8 Opublikowano 17 Lutego 2019 Opublikowano 17 Lutego 2019 3 godziny temu, Vexart napisał: I co myślicie o wpięciu DV od razu pod kolektor nie przez zaworek n249. Zostaw, nie na darmo po coś to fabryka wymyśliła. Jak pominiesz n249 to w razie przeładowania możesz pożegnać się z turbo.
Vexart Opublikowano 17 Lutego 2019 Autor Opublikowano 17 Lutego 2019 Ok to Sai wywalone. O dziwo na razie błędu nie wywaliło.
Vexart Opublikowano 1 Marca 2019 Autor Opublikowano 1 Marca 2019 Jutro ściągam skrzynię biegów by dobrać się do sprzęgła przy okazji sprawdził bym dwumasę. Na co zwrócić uwagę? jakie dopuszczalne luzy? Luz promieniowy może być w dwumasie?
soul87 Opublikowano 2 Marca 2019 Opublikowano 2 Marca 2019 Nikt za Ciebie szukać na gotowo nie będzie . Wszystkie te informacje znajdziesz w sieci
Vexart Opublikowano 2 Marca 2019 Autor Opublikowano 2 Marca 2019 Sprzęgło z AWX pasuje p&p bez żadnych problemów. Działa tak samo jak seryjne.
Misieqq7 Opublikowano 2 Marca 2019 Opublikowano 2 Marca 2019 22 minuty temu, Vexart napisał: Sprzęgło z AWX pasuje p&p bez żadnych problemów. Działa tak samo jak seryjne. Czyli sprzęgło z awx już wrzucone ? Żadnych problemów z tą tulejką co niektórzy muszą skracać?
Vexart Opublikowano 2 Marca 2019 Autor Opublikowano 2 Marca 2019 Tak wrzucone wszystko w porządku. Ta tuleja na tarczy sprzęgła jest trochę dłuższa ale od strony silnika, i to nie przeszkadza. Po stronie skrzyni tak samo wysunięta. Coś czytałem że w zestawie Sachs trzeba przycinać ta tuleje a w Luk nie, nie wiem ile w tym prawdy. Wiem że zestaw Luk pasuje p&p
Vexart Opublikowano 2 Marca 2019 Autor Opublikowano 2 Marca 2019 Czyli bez znaczenia czy Sachs czy Luk oba pasują.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się